اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108046792021801
در دسترس نیست

هومیوپاتی چیست؟

هومیوپاتی چیست؟

کد: 140108046792021801

، تهران , (اخبار رسمی): دارو های هومیوپاتی از گیاهان و عناصر طبیعی همچون پیاز قرمز، آرنیکا ،پیچک سمی و گزنه ساخته می شود همچنین در این طب از مولکول های عناصر و مواد معدنی و حیوانی مانند آرسنیک سفید زنبورهای کامل خرد شده استفادده می شود.

هومیوپاتی چیست؟
هومیوپاتی چیست؟

داروهای هومیوپاتی از گیاهان و عناصر طبیعی همچون پیاز قرمز، آرنیکا ،پیچک سمی و گزنه ساخته می شود.

داروهای هومیوپاتی از گیاهان و عناصر طبیعی همچون پیاز قرمز، آرنیکا ،پیچک سمی و گزنه ساخته می شود همچنین در این طب از مولکول های عناصر و مواد معدنی و حیوانی مانند آرسنیک سفید زنبورهای کامل خرد شده استفادده می شود. 

هومیوپاتی چیست؟

محصولات Homeopathy  اغلب به صورت گلوله های قندی و قرص های زیر زبان فرمولیزه می شوند

رویکرد درمانی دارو و طب Homeopathy یا همسان‌درمانی

  هومیوپاتی در حقیقت داروهای مکمل یا جایگزین هستند که  نقش موثری در بهبود بیماری های مختلفی دارند . این شیوه  برای اولین بار در دهه 1790 توسط یک پزشک آلمانی به نام ساموئل هانمان ایجاد شد.هومیوپاتی برای درمان طیف بسیار گسترده ای از بیماری ها مانند آسم ، سرطان، افسردگی استفاده می شود. افرادی که می توانند از رویکرد درمانی دارو و طب همسان‌درمانی بهره مند شوند؛ عبارتند از:

  • کسانی که بدنشان از سیستم ایمنی ضعیفی برخوردار است یا از بیماری های نقص سیستم ایمنی رنج می برند.
  • کسانی که از بیماری خاصی رنج می برند با این حال مصرف دارو های خوراکی و شیمیایی تاثیری در بهبودی آن ها نداشته است.
  • کسانی که از حساسیت ها وآلرژی رنج می برند و در برهه ای از سال بدن آسیب پذیر است.
  • آنهایی از افسردگی ، استرس و بیماری های روحی و روانی برخوردار هستند.

برای پیشگیری یا درمان بیماری‌های مربوط به زنان


آیا مصرف داروهای هومیوپاتی موثر است؟

تحقیقات گسترده ای در مورد اثربخشی هومیوپاتی در سراسر دنیا انجام شده که نشان می دهد این شیوه به عنوان رویکرد درمانی در بهبود و ارتقا سلامت بسیاری از بیماران موثر بوده است.

هنگامی که برای اولین بار به یک هومیوپات مراجعه می کنید، معمولاً در ابتدای کار از شما سوالاتی در مورد شرایط خاص زندگی، سلامت عمومی، وضعیت عاطفی، سبک زندگی و رژیم غذایی شما می پرسند.

سپس  هومیوپات بر اساس اطلاعاتی از شما به دست آورده در مورد دوره درمان تصمیم می گیرد. او با توجه به شرایط روحی، سبک زندگی و وضعیت جسمانی شما تشخیص می دهد که  داروهای هومیوپاتی به صورت قرص، کپسول یا تنتور (محلول) و... مصرف نمایید. همچنین هومیوپات ممکن است به شما  توصیه کند که چند جلسه متمادی و منظم به مرکز درمانی مراجعه کنید تا بتواند تا اثرات دارو بر سلامت شما ارزیابی کند.

اثرات جانبی هومیوپات

داروهای هومیوپاتی به طور کلی بی خطر هستند و تاکنون عوارض جانبی جدی ناشی از مصرف این داروها از سوی مراکز معتبر علمی گزارش نشده است.اما برخی از داروهای Homeopathy ممکن است با مصرف همزمان و عملکرد سایر داروها تداخل ایجاد کند. بنابراین قبل از قطع هر گونه درمان تجویز شده توسط پزشک یا اجتناب از روش هایی مانند واکسیناسیون به نفع Homeopathy، باید با پزشک خود در این باره صحبت کنید.

جمع بندی آخر

پزشکان درمان هومیوپاتی در هر شرایطی برای بیمارانی که از آسم، عفونت های گوش، تب یونجه، افسردگی، استرس و اضطراب یا آلرژی غذایی رنج می برند، بسیار موثر و کارامد خواهد بود. به همین خاطر برخی از پزشکان در کنار تجویز دارو های مدرن از طب Homeopathy به عنوان شیوه درمانی مکمل موثر برای بهبود بیماران مختلف استفاده می کنند. شما برای تهیه طیف وسیعی از داروی های همسان‌درمانی می توانید به صفحه اینترنتی خانه دارو مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت این دارو های می تواند به صورت حضوری نیز به آدرس مجموعه خانه دارو مراجعه کنید.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داروخانه آنلاین خانه دارو

داروخانه دکتر تقی بیدگلی از سال 1399 فعالیت خود را جهت ارائه بهترین و کامل ترین خدمات به بیماران آغاز کرده است. عرضه انواع خدمات دارویی، ساخت داروهای ترکیبی، داروهای همیوپاتی (داروهای دستساز طب سنتی آلمان)، ارائه نسخ ترکیبی ،ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی (آرایشی _ زیبایی _درمانی پوست _مو _ناخن )، مشاوره کاملا رایگان پوست و مو به (صورت حضوری و آنلاین) تحت نظر دکتر داروساز، تایید نسخ الکترونیک و غیر الکترونیک طرف قرارداد با بیمه های: تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و بیمه البرز، مشاوره تخصصی دارویی (تلفنی و آنلاین) فروش اینترنتی داروهای OTC با مجوز رسمی از وزرات بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو، ارائه انواع مکمل های رژیمی، غذایی، گیاهی، ورزشی باکیفیت و مناسب، ارائه تخفیف های مناسبتی، ارائه داروهای کمیاب و نایاب در کمترین زمان، امکان خرید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی، اطلاع رسانی کامل از محصولات، پاسخ به نظرات و سوالات شما توسط پزشکان داروساز مجموعه و همچنین پشتیبانی کامل از طریق تماس تلفنی از جمله اقدامات دیگری است که در خانه دارو به منظور کسب رضایت مشتری در نظر گرفته شده است.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان