اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108116805221818
در دسترس نیست

تزریق ژل لب روسی

لب روسی، تکنیک ژل لب پرطرفدار

کد: 140108116805221818

، (اخبار رسمی): لب‌ روسی به تکنیکی اشاره دارد که گمان می‌رود در روسیه و از عروسک‌های سنتی بابوشکا که در مرکز خود شکل قلب را به همراه ظاهری برجسته می‌سازند، سرچشمه گرفته است. آنها یک دگرگونی کاملاً چشمگیر در شکل لب ایجاد می کنند و یک شکل قلب برجسته ایجاد می کنند که دارای ارتفاع چشمگیر و بدون برآمدگی بیش از حد است.

لب روسی، تکنیک ژل لب پرطرفدار
لب روسی، تکنیک ژل لب پرطرفدار

صرف‌نظر از سن، بسیاری از زنان می‌خواهند لب پر و جذاب مرتبط با زنانگی و جوانی را داشته باشند. محصولات آرایشی مانند کیت های لب و خط لب به ایجاد این توهم برای یک یا دو روز کمک می کنند، با این حال، اکثر خانم ها می خواهند فرم و فرم لب کاملی داشته باشند که ماندگاری طولانی مدت داشته باشند. بنابراین تزریق ژل لب مورد تقاضای خانم ها از گروه های سنی مختلف است. امروزه تکنیک لب روسی به طور گسترده در افراد مشهور و تعداد زیادی از خانم های جوان مطرح است. این تکنیک به شما این فرصت را می دهد که حداکثر لیفت لب را برای ظاهری فوق ستاره داشته باشید.

لب روسی چیست؟

آنها دیوانگی جدید هستند و اگر با دنیای زیبایی شناسی آشنا هستید، بدون شک قبلاً با اصطلاح لب روسی روبرو شده اید. بنابراین چیست و چه تفاوتی با لب کلاسیک دارد؟ اگرچه هر فردی شکل لب منحصربه‌فردی دارد و برای دستیابی به بهترین نتایج به تکنیک‌های تزریق متعدد نیاز دارد. لب‌های روسی اصطلاحی است که بسیاری از آن‌ها برای افزایش قد لب‌ها به جای حجم دادن به آنها استفاده می‌کنند.

این تکنیک خاص ژل لب روسی به طور عمده به بخش میانی لب ها حجم می دهد. اگر به دنبال نیمرخ کناری صاف و حجم و ارتفاع بیشتر، به ویژه لب بالا هستید، این تکنیک ایده آل است.

لب کلاسیک در مقابل روسی

کلاسیک و رایج ترین شکل فیلر لب با شکل موجود لب مشتری کار می کند و با استفاده از روش تزریق افقی حجم می دهد. فرم کلاسیک لب مناسب انواع خاصی از صورت است. به عنوان مثال، اگر نمای کناری شما دارای برجستگی قوی است، به طور کلی باید لب‌ها را برای متعادل کردن نیم رخ از نوع پیش‌آمدگی مشابهی برخوردار کنید. بنابراین تکنیک کلاسیک لب برای شما مناسب تر خواهد بود.

مدل لب روسی طبیعی

لب های روسی ماهیتی دراماتیک دارند و در نتیجه ظاهری طبیعی ندارند. با این حال، در صورت درخواست، می‌توان فیلر کمتری را در لب قرار داد تا نتیجه طبیعی‌تری به‌دست آید. هرچه تعداد بیشتری در یک زمان قرار داده شود، دقت کمتری در مورد محصول نهایی وجود دارد.

لب‌هایی که بیش از حد پر شده‌اند، بیشتر مستعد مهاجرت فیلر هستند، جایی که ژل خارج از ناحیه مورد نظر به سایر قسمت‌های صورت حرکت می‌کند. این مضر نیست، اما ممکن است گاهی اوقات کمی عجیب به نظر برسد.

همچنین می خواهیم بدانید که لب های روسی برای همه مناسب نیست. در برخی از افرادی که لب های بالایی برگردان دارند، برای جلوگیری از جلوآمدن غیر ضروری، باید بر روی قسمت پایینی لب بالایی تاکید بیشتری شود. این از افزایش ارتفاع جلوگیری می کند. در افرادی که لب‌های بسیار نازک دارند، افزایش ارتفاع زیاد بدون پخش شدن فیلر و مهاجرت به خارج از لب دشوار می‌شود.

دلایل متداول خارج از موارد طبیعی که لیست کردیم عبارتند از:

  • تزریق بیش از حد ژل
  • توجه نکردن به شکل فردی لب
  • استفاده از ژل نامناسب
  • و استفاده از روش تزریق اشتباه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی