اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109176862621818
در دسترس نیست

لیفت ابرو بدون جراحی

کد: 140109176862621818

، (اخبار رسمی): ابرو و پیشانی، اولین نواحی هستند که علائم بالا رفتن سن را نشان می دهند. لیفت ابرو که با عنوان لیفت پیشانی شناخته می شود، با بالا کشیدن ابروها به رفع چین های موجود روی پیشانی و هم چنین بهبود ظاهر پلک فوقانی کمک می کند. لیفت ابرو با برداشت پوست و چربی اضافی و کشیده شدن عضلات ناحیه پیشانی همراه است.

لیفت ابرو بدون جراحی
لیفت ابرو بدون جراحی

پوست ما در طول سال ها خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، جاذبه آن را به سمت پایین می کشد. این تاثیرات عمیق‌تر روی مچ دست و روی چشم است، اما ابروها نیز تمایل دارند کمی پایین‌تر بنشینند.

لیفت ابرو با اولتراسوند

لیفت ابرو با اولتراسوند را می توان با اولتراپی یا اولترافرمر انجام داد. هر دو فناوری انرژی اولتراسوند را به لایه‌های عمیق‌تر پوست شما می‌رسانند. انرژی ای که از گرما ایجاد می شود، کلاژن را در لایه های عمیق تر پوست تحریک می کند. فیبرهای کلاژن پس از آن شروع به بازسازی خود می کنند که باعث بازیابی سفتی جوانی به پوست و بازیابی بخشی از لیفت می شود.

هنگامی که درمان اولتراپی یا اولترافورمر در بالای ناحیه چشم و روی پیشانی انجام می شود، به آرامی ابروها را بلند می کند. نتایج ظریف، اما ظاهری طبیعی دارند. این روش همچنین می تواند برای درمان عدم تقارن با ارائه یک درمان قوی تر برای یک طرف پیشانی و ناحیه چشم که ابرو در پایین تر قرار دارد، استفاده شود.

لیفت ابرو مایع

این نسخه از لیفت ابرو غیر جراحی ممکن است به عنوان لیفت ابرو شیمیایی یا لیفت ابرو تزریقی نیز شناخته شود. با استفاده از تزریقات ضد چروک انجام می شود.

تزریقات ضد چین و چروک ماهیچه هایی را که باعث چروک شدن پوست با حرکات خاصی می شوند شل می کند. برای لیفت ابرو، محصول ضد چروک را می توان به عضلات کاهش دهنده بالای ابرو (آنهایی که ابروها را به سمت پایین فشار می دهند) و به عضلات زیر ابرو که آنها را به سمت پایین می کشند، تزریق کرد. عضلات بالابرنده ابرو دیگر مقاومتی ندارند، بنابراین ابروها بلندتر و کمی بیشتر قوس دارند. این درمان علاوه بر بلند کردن ابروهای افسرده و برجسته کردن قوس، برای رفع عدم تقارن بین ابروها نیز محبوب است.

لیفت ابرو با فیلر پوستی

برای بالا بردن ابرو از پرکننده یا فیلر استفاده کنید. بهترین بخش در مورد این این است که شما یک نتیجه فوری دریافت می کنید. فیلرها حجم های متفاوتی دارند که نازک ترین آن برای حجیم کردن لب استفاده می شود. زیرا لب ها دائما در حال حرکت هستند. فیلرهای ضخیم برای کانتور کردن و فرم دادن کاربرد دارند. برای لیفت ابرو، بسته به ماهیت پوست شما، ضخامت توصیه شده ممکن است متفاوت باشد.

می توان مقدار کمی از فیلر حمایتی را زیر ابرو قرار داد تا آن را بالا بیاورد و از آن حمایت کند. این کار با استفاده از یک کانول برای کاهش خطرات انجام می شود. برای از بین رفتن برجستگی فیلر را ماساژ می دهند. فقط یک ناحیه صاف و یک ابرو بلندتر داشته باشید. این درمان همچنین می تواند با حمایت بهتر از پوست بالای چشم به بلند کردن پلک سنگین کمک کند.

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو به دو شکل لیفت ابرو با نخ معلق و یا لیفت با نخ ثابت انجام می شود. برای انجام لیفت با نخ می توان از بیهوشی عمومی یا بی حسی استفاده کرد. سپس با توجه به هدف نهایی که فرد از لیفت مد نظر دارد شیوه لیفت ابرو انتخاب می شود.

لیفت ابرو با نخ معلق

در این روش همانطور که مورد انتظار است. نخ های لیفت وارد پوست شده و آن را بالا کشیده و به اصطلاح لیفت میکنند. ابین روش ماندگاری حدود 1 تا 2 سال دارد و پس از ان می توان مجددا برای لیفت صورت اقدام کرد.

لیفت ابرو با نخ ثابت

این روش مه به نسبت لیفت با نخ معلق ماندگاری بیشتری دارد با روش متفاوتی نیز انجام می شود . در لیفت با نخ ثابت علاوه بر ورود نخ ها برای لیفت پوست اضافی در قسمت پیشانی برداشته می شود. بعد از این روش میزان کبودی و ترم در پوست زیاد است اما بازدهی آن بشتر و ماندگاری این روش نیز بیشتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی