اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108236820321818
در دسترس نیست

سفید کردن دندان

بلیچینگ دندان

کد: 140108236820321818

، (اخبار رسمی): بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی انجام می شود و راهی سریع و موثر برای سفید کردن دندان های شما است. بسته به روش استفاده شده و شدت تغییر رنگ دندان، معمولاً می توانید سفید کردن دندان خود را در یک تا سه ویزیت انجام دهید.

تغییر رنگ دندان ها با گذشت زمان

در اینجا چند دلیل وجود دارد که ممکن است دندان‌های ما کمی بیشتر از آنچه می‌خواهیم تغییر رنگ داده باشد:

غذا و نوشیدنی

 قهوه، چای، شراب قرمز و کولا همگی نوشیدنی هایی با رنگدانه های رنگی قوی هستند که به راحتی به مینای دندان، قسمت خارجی دندان می چسبند.

سن

 با گذشت زمان، مینای دندان نازک‌تر می‌شود و به عاج زردتر اجازه می‌دهد خود را نشان دهد.

استفاده از تنباکو 

قطران موجود در تنباکو به طور طبیعی تیره است و نیکوتین هنگامی که با اکسیژن هوا مخلوط می شود به ماده ای زرد رنگ تبدیل می شود.

گزینه های بلیچینگ دندان

بلیچینگ کردن دندان ها به دو روش قابل انجام خواهد بود.

بلیچینگ دندان در مطب

این عمل در مطب دندانپزشکی انجام می شود و راهی سریع و موثر برای سفید کردن دندان های شما است. بسته به روش استفاده شده و شدت تغییر رنگ دندان، معمولاً می توانید سفید کردن دندان خود را در یک تا سه ویزیت انجام دهید.

هنگامی که برای سفید کردن دندان‌های خود وارد می‌شوید، از ماده‌ای استفاده می‌شود که لثه‌های شما را پوشانده و محافظت می‌کند. سپس ژل بلیچینگ دندان به طور مستقیم بر روی سطح دندان اعمال می شود. سپس این ژل معمولاً توسط نور لیزر فعال می‌شود و عملکرد عامل سفیدکننده را افزایش می‌دهد. این ابزار حرفه ای سریع ترین نتایج را برای سفید کردن دندان ایجاد می کند.

بلیچینگ دندان در خانه

بسیاری از کیت های سفید کننده در خانه برای تکمیل درمان های سفید کننده در مطب خود استفاده می کنند.  کیت های سفید کننده بدون نسخه نیز برای مصارف خانگی به طور گسترده در دسترس هستند. اینها سینی هایی را برای نگه داشتن ژل سفید کننده یا نوارهای سفید کننده ای که به دندان شما می چسبند فراهم می کنند. محصولات بدون نسخه حاوی یک عامل سفید کننده ضعیف تری نسبت به محصولاتی هستند. و در نتیجه به دوره درمان طولانی تری نیاز دارند. هنگام استفاده از محصولات خانگی با دکتر سعید میرزایی در ارتباط باشید و همیشه از دستورالعمل های بسته پیروی کنید.

خمیر دندان سفید کننده یکی دیگر از گزینه های ساده برای کسانی است که می خواهند لبخند سفیدتری داشته باشند. خمیردندان‌های سفیدکننده حاوی مواد ساینده‌ای هستند که لکه‌های روی مینای دندان را از بین می‌برند و به دندان‌های شما کمک می‌کنند تا تمیز و درخشان بمانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی