اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108126807519523
در دسترس نیست

دستاوردهای آموزشگاه تصویر شرقی در ۶ماهه اول سال ۱۴۰۱ و اهداف آتی این مجموعه

گزارش عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ آموزشگاه تصویر شرقی

کد: 140108126807519523

، مشهد , (اخبار رسمی): آموزشگاه تصویر شرقی که از مجموعه های فعال در زمینه بازیگری و هنرهای نمایشی ایران است، گزارش عملکرد و فعالیت‌های خود در نیمه اول سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.

گزارش عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ آموزشگاه تصویر شرقی
گزارش عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ آموزشگاه تصویر شرقی

این آموزشگاه یکی از فعال‌ترین و موفقترین آموزشگاه‌های بازیگری مشهد می‌باشد که تا کنون تمام فارق التحصیلان خود را در تئاترها و فیلم‌های مختلف بازی داده است.

به گزارش روابط عمومی تصویر شرقی، دستاوردهای این مجموعه در دو بخش آموزش و تولیدات تقسیم می‌گردد:

بخش اول: دستاوردهای آموزشی

در بخش دستاوردهای آموزشی می‌توان به شروع به کار دوره‌های بازیگری یکساله و خروجی محور اشاره کرد. این دوره ها در تمام رده‌های سنی می‌باشد. به این صورت که هنرجویان با ورود به این دوره، وارد چرخه پرورش بازیگر شده و کلاس‌های مختلف و دوره‌های مختلف، بازیگری، تئاتر، سینما، فن بیان، حس و غیره با ایشان کار می‌شود و در نهایت در یک پروژه فیلم بازی خواهند کرد.

دستاورد دیگر در این بخش رایزنی با تو موسسه سنفورد مایزنر و لی استراسبرگ آمریکا می‌باشد جهت انتقال تجربیات و سبک آموزشی این موسسات به ایران می‌باشد که در این راه نیز پیشرفت‌های خوبی شکل گرفته است که پیش بینی می‌شود در نیمه دوم سال جاری این مهم محقق گردد.

به عنوان آخرین دستاورد نیز می‌توان به برگزاری ورکشاپ سه روزه دکتر محمد صادقی، دانش آموخته موسسات آموزشی مایزنر و لی استراسبرگ آمریکا اشاره نمود که در واپسین روزهای شهریور ۱۴۰۱ برگزار گردید.

بخش دوم: تولیدات

در ابتدای سال ۱۴۰۱ و همزمان با عید نوروز، تصویر شرقی با همکاری سازمان خانه جوانان استان و پدیده شاندیز، اقدام به برگزاری جشنواره‌ای با محوریت عکاسی، تیزرسازی و تئاتر خیابانی نمود که مورد استقبال هنرمندان خراسانی قرار گرفت و  به نفرات برتر هر رشته جوایز ارزنده‌ای اهدا گردید.

از ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۱ تا ۶ مرداد ۱۴۰۱ به مدت ۱۶ شب، تئاتر کمدی عیار به نویسندگی و تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی‌فر، کارگردانی احمد طاهونچی و مجری طرحی تصویر شرقی پس از شش ماه تمرین این گروه در مجموعه تصویر شرقی، بلاخره روی صحنه رفت و بلیط فروشی موفقی داشت و رضایت تماشاچیان را جلب نمود.

در ۱۵ شهریور فیلمبرداری فیلم سینمایی والدین مجرد به کارگردانی رضا پژواک، تهیه‌کنندگی زاهد رئیسی و مجری طرحی تصویر شرقی آغاز گردید و برخی سکانس‌های این فیلم به منظور تبلیغات اولیه و ساخت آنونس ضبط گردید.

در تاریخ ۱۷ شهریور تئاتر شهردار مدرسه در آمفی تئاتر صادقی پور مشهد برروی صحنه رفت. این تئاتر حاصل دسترنج هنرجویان ترم دوم بازیگری تئاتر آموزشگاه تصویر شرقی می‌باشد.

همچنین در انتهای نیم سال اول ۱۴۰۱ مجوز ساخت چندین فیلم کوتاه و بلند اخذ گردیده است که امید می‌رود در نیم سال دوم این تولیدات نیز به ثمر رسیده و در گزارش نیم سال دوم این مجموعه مطرح گردد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تصویر شرقی، این آموزشگاه یکی از فعال‌ترین و موفقترین آموزشگاه‌های بازیگری مشهد می‌باشد که تا کنون تمام فارق التحصیلان خود را در تئاترها و فیلم‌های مختلف بازی داده است و یکی از دلایل رشد چشمگیر این مجموعه نیز همین موضوع می‌باشد.

گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت مجموعه تصویر شرقی به آدرس: www.tasvirsharghi.com مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تصویر شرقی

آموزشگاه "تصویر شرقی" با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در رشته‌های بازیگری تئاتر و سینما و فن بیان است در مشهد مشغول به فعالیت می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش