اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208017644719523
در دسترس نیست

سریال ماجراهای قلقلی در مشهد تولید می‌شود

کد: 140208017644719523

، مشهد , (اخبار رسمی): سریال ماجراهای قلقلی با بازی شهرام لاسمی، هنرمند محبوب و مردمی کشورمان در نقش قلقلی، مجددا بازسازی و احیا می‌گردد.

سریال ماجراهای قلقلی در مشهد تولید می‌شود
تصویر مربوط به قسمت اردوی ماجراهای قلقلی می‌باشد

مخاطب هدف این سریال، کودکان ۶ تا ۱۲ سال هستند، اما سبک نوستالژیک این مجموعه، مادر و پدرها را نیز به خود جذب خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی سریال ماجراهای قلقلی، این مجموعه داستانی «ماجراهای قلقلی» نام دارد که به نویسندگی و کارگردانی شهرام لاسمی (بازیگر نقش قلقلی) در مشهد در حال تولید است.

این سریال در ۱۰ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای جهت پخش از شبکه‌های اجتماعی و VODها برنامه‌ریزی شده است و در صورتی که بازخورد آن از طرف جامعه مثبت باشد، تمدید خواهد شد.

به گفته شهرام لاسمی، کارگردان ماجراهای قلقلی، جمعی از نویسندگان برتر استان خراسان در این سریال همکاری کرده‌اند و سعی شده است مشکلات کودکان ایران موضوع فیلم قرار گیرد. در قسمت‌های اولیه این سریال سعی می‌شود به کاراکتر قلقلی پرداخته شود و اتمسفر محل زندگی او نمایش داده شود و به مرور، با جلو رفتن داستان، قلقلی همان خرابکاری‌های سابق را انجام می‌دهد و تلاش می‌کند که در نهایت خرابکاری خود را اصلاح کند. که این ترکیب کمدی به وجود می‌آورد و در خلال فیلم، سعی می‌شود به صورت نامحسوس ولی قابل درک برای کودکان پیام‌های اخلاقی و تربیتی ارائه شود.

لاسمی با اشاره به اینکه مخاطب هدف این مجموعه، کودکان ۶ تا ۱۲ سال هستند، افزود: اگرچه این سریال برای این رده سنی تولید می‌شود، اما سبک نوستالژیک این مجموعه، مادر و پدرها را نیز به خود جذب می‌کند. این بازیگر معروف در ادامه گفت: تفاوت ماجراهای قلقلی با نسخه‌های قدیمی خودش، استفاده از سبک و سیاق و تجهیزات مدرن و هدف قرار دادن مشکلات امروز کودکان است. وی اضافه کرد: در این مجموعه، بازیگران کودک نقش کلیدی دارند و همواره در کنار قلقلی هستند، که این خود باعث ارتباط بهتر کودکان با این سریال می‌شود.

رضا پژواک، تهیه‌کننده سریال ماجراهای قلقلی در ادامه بیان کرد که ما در این سریال تمام تلاشمان بر استفاده از ظرفیت‌های بومی و بازیگران مشهدیست، اما به مرور و از قسمت پنجم به بعد چند چهره مطرح کشوری دیگر نیز به جمع ما اضافه خواهند شد.

پژواک افزود، حضور شهرام لاسمی در مشهد یک فرصت مناسب به وجود آورده است که سعی داریم نهایت استفاده و همکاری مشترک را داشته باشیم. در حال حاضر پیش بینی ۱۰ قسمت شده است و بستر پخش اصلی این مجموعه فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد، کودکان ایران به دلیل فراهم نبودن بستر و محتوای مناسب، به فیلم‌ها و انیمیشن‌های غربی روی می‌آورند؛ گرچه اغلب این محصولات از کیفیت ساخت و داستان مناسب برخوردارند اما با فرهنگ ما و مشکلات کودکان ایران تناسب ندارند.

به گفته روابط عمومی سریال ماجراهای قلقلی، تا کنون چند قسمت از این سریال ضبط گردیده است و مابقی آن نیز در دست تولید می‌باشد و امید است از اواخر آبان پخش آن آغاز گردد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تصویر شرقی

آموزشگاه "تصویر شرقی" با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در رشته‌های بازیگری تئاتر و سینما و فن بیان است در مشهد مشغول به فعالیت می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | سینما و تئاتر