اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207057502319523
در دسترس نیست

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان در مشهد افتتاح گردید

تله فیلم سینمایی بعد از ظهرهای فعال در مشهد کلید خورد

کد: 140207057502319523

، مشهد , (اخبار رسمی): فیلمبرداری پروژه سینمایی بعدازظهرهای فعال با محوریت حل مشکلات نوجوانان در مقطع متوسطه با حضور چند تن از مدیران ادارات دولتی در مشهد آغاز شد

تله فیلم سینمایی بعد از ظهرهای فعال در مشهد کلید خورد
افتتاحیه فیلم سینمایی بعدازظهرهای فعال با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

فیلم داستانی بعد از ظهرهای فعال نوجوانان را به کشف استعدادها و علایق خود و پرهیز از اتلاف وقت سوق میدهد

روز دوشنبه مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، فیلم‌برداری تله فیلم سینمایی «بعد از ظهرهای فعال» به نویسندگی و کارگردانی سید مهدی رضازاده فخار و از تولیدات مجموعه تصویر شرقی در مشهد آغاز شد.
این فیلم داستانی تلاش می‌کند اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان را با هنرآموزی، حرفه‌آموزی و کشف استعدادها و توانایی‌های خود از فضای مجازی و ابطال کاری دور کند و به رشد و آینده‌سازی آنها کمک کند.
به گزارش روابط عمومی تصویر شرقی، مراسم افتتاحیه تله فیلم سینمایی بعدازظهرهای فعال با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی، مدیر کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و مدیران و نمایندگانی از خانه صنعت خراسان رضوی، سپاه مشهد، حوزه علمیه و... در دبستان حضرت زینب ناحیه ۳ مشهد برگزار گردید و این پروژه به صورت رسمی آغاز به کار نمود.

رضازاده، کارگردان فیلم بعد از ظهرهای فعال، ابزار امیدواری کرد مراحل فیلمبرداری و تدوین این فیلم تا پایان آذر ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید. وی افزود این فیلم در مشهد فیلم‌برداری می‌شود و اکثر هنرپیشه‌های آن مشهدی هستند و از بزرگان تئاتر و سینمای خراسان می‌باشند. همچنین بازیگران نوجوان این فیلم از میان هنرجویان مجموعه تصویر شرقی انتخاب گردیده اند که حدود ۴۰ نفر می‌باشند. ضمن اینکه چهار بازیگر نقش اصلی فیلم از هنرمندان حرفه ای و چهره کشور هستند که پس از عقد قرارداد با ایشان، به صورت رسمی اعلام می‌گردد.
سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم افتتاحیه بیان کرد: هر دانش‌آموزی با تماشای این فیلم سینمایی می‌تواند مهارتی بیاموزد و بسیار موفق خواهد شد، چرا که آموختن مهارت جدید ذهن را بازتر می‌کند ‌باعث ایده‌پردازی می‌شود و دیدن این فیلم باعث آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با صنعت نیز می‌شود.
محسن نصر پور مدیر کل صدا و سیمای خراسان نیز اظهار کرد: آثار نمایشی، مهم‌ترین رکن در تلویزیون است و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، باید برای آن توجه و سرمایه‌گذاری بیشتری شود. او افزود امید، اخلاق، آگهی و دین چهار محور اصلی هستند که باید در آثار تولیدی ما قرار بگیرند و در این فیلم سینمایی به وضوح دیده می‌شود.
امیر رضا رجبی، مدیر کل صمت خراسان رضوی نیز در ادامه گفت: ما در یک سال اخیر، تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش با موضوع هنرستان‌های جوار صنعت داشتیم و فنی‌وحرفه‌ای آمادگی قرار دادن بخشی از ساختمان‌ها در اختیار واحدهای تولیدی برای آموزش‌های خاص را دارد و تاکید بسیاری بر آموزش‌های حین کار شده است.
وی افزود: ما آمادگی برگزاری تورهای دانش‌آموزی را داریم تا با صنعت بیشتر آشنا شوند، قدردان نعمت‌ها باشند و برای آینده خود برنامه ریزی کنند.

امید میرود، بعدازظهرهای فعال تا پایان سال جاری در شبکه‌های سراسری تلویزیون پخش گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تصویر شرقی

آموزشگاه "تصویر شرقی" با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در رشته‌های بازیگری تئاتر و سینما و فن بیان است در مشهد مشغول به فعالیت می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | سینما و تئاتر