اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203107312719523
در دسترس نیست

مراحل تدوین و صداگذاری فیلم داستانی بوق زدگی از ابتدای خرداد ۱۴۰۲ آغاز گردید

فیلم داستانی بوق زدگی روی میز تدوین

کد: 140203107312719523

، مشهد , (اخبار رسمی): فیلم بوق زدگی از تولیدات مجموعه تصویر شرقی با رویکرد اعتراضی به آلودگی صوتی ایجاد شده در فضای زندگی امروز، پس از پایان فیلمبرداری، اکنون در مرحله تدوین قرار گرفته است.

فیلم داستانی بوق زدگی روی میز تدوین
پوستر بوق زدگی

با توجه به اینکه در این فیلم هیچ دیالوگی استفاده نشده است، امید میرود که این فیلم در بخش بین الملل جشواره های مختلف مورد استقبال قرار گیرد.

فیلم داستانی بوق زدگی به نویسندگی و کارگردانی وحید نوروزی و از تولیدات مجموعه تصویر شرقی روی میز تدوین قرار گرفت و مراحل تدوین و صداگذاری آن آغاز شد. این فیلم، برای شرکت در جشنواره‌های بین‌المللی ساخته شده است و با توجه به اینکه در این فیلم هیچ دیالوگی استفاده نشده است و فقط با زبان صداهایی که دستگاه‌های مختلف از جمله بوق اتومبیل‌ها، موتورها، زنگ مدرسه و دستگاه‌های مختلف تولید می‌کنند، سناریو پیش می‌رود، امید میرود که این فیلم یک پروژه جذاب برای بخش داوری جشنواره های بین المللی باشد و گوی سبقت را از سایر رقبا برباید.
تهیه‌کننده فیلم بوق زدگی انجمن سینمای جوانان ایران است و تمامی سرمایه‌گذاری و پشتیبانی این پروژه توسط مجموعه تصویر شرقی انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی تصویر شرقی، تست‌های بازیگری این فیلم در زمستان ۱۴۰۱ انجام پذیرفت و پس از انتخاب بازیگر و پایان مراحل پیش تولید، فیلمبرداری فیلم بوق زدگی از ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ آغاز گردید و در اردیبهشت ماه به پایان رسیده و در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد و تا پایان خرداد یا اوایل تیرماه ۱۴۰۲ تدوین و صداگذاری آن به پایان می‌رسد و برای شرکت در جشنواره‌های مختلف ارسال گردد.

این فیلم، داستان دختر بچه‌ای به نام مهسا است که بیماری‌ای به نام میسوفونیا یا صدابیزاری دارد. مهسا از کودکی درگیر سر و صداهای مختلف است و با توجه به اینکه پدرش مغازه تعمیر بوق اتومبیل دارد، باعث تشدید صدابیزاری او گردیده است. بلاخره و با اصرار مادر و دوست مهسا، این مغازه که در کنار منزل آنها بوده است به مکانی دیگر انتقال پیدا می‌کند؛ اما تاثیرات آن تا بزرگسالی برروی مهسا باقی می‌ماند و حتی پس از ازدواج وی و تا آخر داستان، شاهد این مشکلات هستیم.

برخی عوامل این فیلم عبارتند از:

  • نویسنده و کارگردان: وحید نوروزی
  • تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان ایران
  • مجری طرح: صبا چارقچیان خراسانی
  • مدیر برنامه ریزی: امیر حریربافان
  • مدیر تولید: ایوب غفارزاده
  • مدیر تصویر برداری: مهدی خانی جاغرق
  • مدیر صدا برداری: امین قربانلو
  • تدوین: علی راشینی

لازم به ذکر است، مدت زمان این فیلم حدود ۲۰ دقیقه است و تولید آن با کیفیت الف انجام پذیرفته است. همچنین در تولید این فیلم داستانی تماما از عوامل و بازیگران مشهدی استفاده شده است.

جهت مطالعه متن کامل خبر و توضیحات تکمیلی به لینک زیر مراجعه نمایید:

آغاز تدوین فیلم بوق زدگی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تصویر شرقی

آموزشگاه "تصویر شرقی" با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در رشته‌های بازیگری تئاتر و سینما و فن بیان است در مشهد مشغول به فعالیت می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر