اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108246822321878
در دسترس نیست

چاپ پارچه

کد: 140108246822321878

، تهران , (اخبار رسمی): چاپ روی پارچه عبارت است از استفاده از مواد شیمیایی و به کار گیری دستگاه های مکانیکی که به صورت دیجیتال انجام میشود؛ چاپ روی پارچه در واقع رنگرزی موضعی یا از بین بردن موضعی رنگ پارچه است.

چاپ پارچه
چاپ پارچه

چاپ مستقیم را میتوان یکی از آسانترین و کم هزینه ترین و متداول ترین روش های چاپ پارچه معرفی کرد، در این روش چاپ رنگینه به کمک خمیر چاپ مستقیما روی پارچه چاپ میشود.

 چاپ روی پارچه عبارت است از استفاده از مواد شیمیایی و به کار گیری دستگاه های مکانیکی که به صورت دیجیتال انجام میشود؛ چاپ روی پارچه در واقع رنگرزی موضعی یا از بین بردن موضعی رنگ پارچه است.با اینکه میتوان به کمک دستگاه های بافندگی تاری_ پودی یا حلقوی طرح های مختلفی را روی پارچه پیاده کرد اما حقیقت این است که چاپ نقش روی پارچه علاوه بر اینکه به صرف هزینه بسیار کمتری نیاز دارد، تولید بسیار بالاتر را نیز ممکن میسازد.

البته باید این را نیز بگوییم که تهیه طرح های ظریف با نخ های رنگی با استفاده از ماشین بافندگی و کشبافی امری آسان است در حالی که چاپ طرح های ظریف (مخصوصا روی پارچه های ضخیم) نیز مشکلات و محدودیت های خاص خود را دارد.

ذکر این نکته نیز لازم است که پارچه هایی که با دستگاه های بافندگی طراحی میشوند در پشت و روی خود دارای طرح هستند اما پارچه هایی که ضخیم هستند خمیر چاپ را از خود عبور نمی دهند و پارچه تنها در یک طرح نقش دارد و پشت آن ظاهر چندان جالبی ندارد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرام تکمیل طیف فراز

شرکت آرام تکمیل طیف فراز با نام تجاری یونیتکس در سال ۱۳۹۱ (شرکت پارس تکمیل سپهر سابق) به ثبت رسید و افتتاح شد و در مهر ۱۳۹۶ با تغییر نام و با مدیریت جدید و واردات ماشین آلات به روز دنیا فصل جدیدی از فعالیت خود را شروع کرد. فرآیندهایی از قبیل بافت ، رنگرزی و تکمیل و چاپ طیف وسیعی از منسوجات اعم از تاری پودی و کشباف از فعالیت های این شرکت می باشد. شرکت آرام تکمیل طیف فراز همواره با بهره گیری از قویترین کادر فنی و مهندسی در درجه اول و ماشین آلات روز رنگرزی و تکمیل اروپایی در درجه دوم ، همواره پیشرو در کیفیت و جلب رضایت مشتریان با تولیدات متنوع وابداعات گوناگون می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش