اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108246822621878
در دسترس نیست

براش روی پارچه

کد: 140108246822621878

، تهران , (اخبار رسمی): براش پارچه یک مرحله از مراحل تکمیل پارچه است و به کمک آن سطح پارچه ها یک دست میشود و در نهایت سطح زیردستی پارچه بسیار نرم و لطیف میشود.

براش روی پارچه
براش روی پارچه

امروزه با کمک دستگاه براش پارچه ها میتوانند همه ی این ویژگی ها را داشته باشند؛ دستگاه براش با توجه به جنس پارچه سمباده زنی و برس کردن سطح پارچه ها را انجام میدهد.

براش روی پارچه

براش پارچه یک مرحله از مراحل تکمیل پارچه است و به کمک آن سطح پارچه ها یک دست میشود و در نهایت سطح زیردستی پارچه بسیار نرم و لطیف میشود.

هنگامی که یک پارچه را لمس می کنید میتوان از میزان لطافت و نرمی آن پی برد که کیفیت این پارچه در چه حدی است؛ برای دستیابی به چنین نتیجه ای باید سطح پارچه کاملا یک دست باشد یعنی در هیچ قسمتی از آن نباید برجستگی یا فرورفتگی وجود داشته باشد، برای مثال اگر پارچه را روی یک سطح کاملا صاف باز کنید نباید اثری از موج یا حالت کیست مانند ببینید در غیر اینصورت زیبایی پارچه تحت تاثیر قرار میگیرد؛ همچنین تراکم نخ در همه ی پارچه به یک اندازه باشد و فاصله آن ها یکسان باشد، نباید هیچ نشانه ای از بیرون زدگی و یا در رفتگی نخ ها دیده شود اینگونه پارچه زیردستی لطیفی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرام تکمیل طیف فراز

شرکت آرام تکمیل طیف فراز با نام تجاری یونیتکس در سال ۱۳۹۱ (شرکت پارس تکمیل سپهر سابق) به ثبت رسید و افتتاح شد و در مهر ۱۳۹۶ با تغییر نام و با مدیریت جدید و واردات ماشین آلات به روز دنیا فصل جدیدی از فعالیت خود را شروع کرد. فرآیندهایی از قبیل بافت ، رنگرزی و تکمیل و چاپ طیف وسیعی از منسوجات اعم از تاری پودی و کشباف از فعالیت های این شرکت می باشد. شرکت آرام تکمیل طیف فراز همواره با بهره گیری از قویترین کادر فنی و مهندسی در درجه اول و ماشین آلات روز رنگرزی و تکمیل اروپایی در درجه دوم ، همواره پیشرو در کیفیت و جلب رضایت مشتریان با تولیدات متنوع وابداعات گوناگون می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار