اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108246822521878
در دسترس نیست

رنگرزی پارچه

کد: 140108246822521878

، تهران , (اخبار رسمی): رنگرزی پارچه از مهم ترین فرآیندها در صنعت نساجی می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر جلوه و زیبایی آنها داشته و به شیوه های مختلف صنعتی و سنتی انجام می شود.

رنگرزی پارچه
رنگرزی پارچه

انسان همیشه در تمام جوانب زندگی به سمت رنگ ها گرایش داشته و با کمک آنها به اشیای بی جان، روح و احساس می بخشد.

رنگرزی پارچه چیست؟
انسان همیشه در تمام جوانب زندگی به سمت رنگ ها گرایش داشته و با کمک آنها به اشیای بی جان، روح و احساس می بخشد. بر اساس روانشناسی رنگ این المان بخش جدایی ناپذیر از زندگی انسان بوده و هر رنگ تاثیرات متفاوتی را بر احساسات انسان ها ایجاد می کند. علاوه براین، استفاده از پارچه برای لباس و پوشاک، پرده های منزل، روکش مبلمان، سرویس خواب و غیره کاملا ضروری بوده و برای زیباتر شدن نیاز است تا رنگ و جلوه مناسبی پیدا کنند. هنر رنگرزی پارچه به مجموعه ای فعالیت ها گفته می شود که در آنها تلاش می شود تا مواد رنگزا به تار و پود پارچه نفوذ نموده و به زیباتر شدن آنها کمک کند.

نگرزی پارچه یا همان هنر رنگ کردن و صباغی برخلاف گذشته در دنیای امروز به کمک ماشین آلات صنعتی صورت گرفته و رنگ های به کار رفته در آنها نیز تنوع بالایی دارند. در این هنر و صنعت از ابزارآلات و ماشین ها و مواد رنگی مخصوص استفاده می شود تا در نهایت رنگ های نفوذ کرده به تار و پود پارچه کاملا ثبات داشته و با شستشو دچار رنگ پریدگی نگردند. به همین دلیل فرآیند رنگ کردن پارچه ها از حساسیت و دقت بالایی برخوردار می باشند و در حال حاضر تجهیزات کاملا پیشرفته هر یک از مراحل را به دقت بررسی و کنترل می کنند تا نتیجه مطلوبی دریافت گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرام تکمیل طیف فراز

شرکت آرام تکمیل طیف فراز با نام تجاری یونیتکس در سال ۱۳۹۱ (شرکت پارس تکمیل سپهر سابق) به ثبت رسید و افتتاح شد و در مهر ۱۳۹۶ با تغییر نام و با مدیریت جدید و واردات ماشین آلات به روز دنیا فصل جدیدی از فعالیت خود را شروع کرد. فرآیندهایی از قبیل بافت ، رنگرزی و تکمیل و چاپ طیف وسیعی از منسوجات اعم از تاری پودی و کشباف از فعالیت های این شرکت می باشد. شرکت آرام تکمیل طیف فراز همواره با بهره گیری از قویترین کادر فنی و مهندسی در درجه اول و ماشین آلات روز رنگرزی و تکمیل اروپایی در درجه دوم ، همواره پیشرو در کیفیت و جلب رضایت مشتریان با تولیدات متنوع وابداعات گوناگون می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی