اطلاعات تماس
  • 091218***** - 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108256824119542
در دسترس نیست

بهترین روش برای رفع نشتی لوله

بهترین روش برای رفع نشتی لوله

کد: 140108256824119542

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین روش برای رفع نشتی لوله

بهترین روش برای رفع نشتی لوله
بهترین روش برای رفع نشتی لوله

اگر قبلا این کار را نکرده اید، ممکن است ندانید از کجا شروع کنید. اگر با این نوع تعمیر خانه آشنا هستید، می دانید که ممکن است پیچیده شود. اجازه ندهید به شما نفوذ کند. اکنون زمان آن است که در مورد نحوه تعمیر لوله نشتی صحبت کنید.

ما در شرکت لوله بازکنی می توانیم کمک کنیم.

بیایید با یک مرور سریع از لوله های مختلف و روال تعمیر شروع کنیم. نکات ما را در مورد رفع نشتی پشت دیوارها و زیر سینک های آشپزخانه اضافه کنید، و آماده تعمیر لوله ها در هر نقطه از خانه خواهید بود.

آیا همه لوله های خانه من یکسان هستند؟

لوله کشی خانه شما به طور 24 ساعته و 7 روز هفته با توزیع آب، فشارهای نوسان، دمای شدید و استفاده روزمره مشغول است. به منظور سازگاری با شرایط و مکان های مختلف، سیستم معمولاً با ترکیبی از این پنج نوع لوله کار می کند.

گالوانیزه - ساختمان های قدیمی اغلب دارای لوله های گالوانیزه هستند که نیاز به تعمیر مکرر لوله آب دارند.
PVC – سبک و آسان برای تعمیر، PVC فشار بالای آب را کنترل می کند و در برابر انسداد مقاومت می کند.
PEX - PEX انعطاف‌پذیر برای خطوط تخلیه سینک ایده‌آل است و به اندازه کافی قوی است که فواصل را طی کند.
ABS - ABS بادوام و مقاوم در برابر دما، ABS سیاه عمدتاً برای خطوط تخلیه و زباله های بزرگ استفاده می شود.
مس - این فلز به دلیل قوی، سبک وزن و مقاوم در برابر خوردگی، استاندارد صنعتی در نظر گرفته می شود.

بهترین راه برای رفع نشتی لوله چیست؟

هنگامی که تصمیم می گیرید چگونه یک لوله نشتی را تعمیر کنید، به مواد و محل آن فکر کنید. برای مثال، نشتی لوله‌ها در گاراژ معمولاً یک مشکل تعمیر بزرگ‌تر از خط تامین زیر سینک حمام است. قبل از ادامه مقاله شاید بخواهید روش های رفع گرفتگی لوله با سیمان را نیز مطالعه کنید.

اکثر کارهای تعمیر لوله DIY با یکی از سه راه حل اصلی شروع می شود. به خاطر داشته باشید که این موارد موقتی در نظر گرفته می شوند. هنگامی که همه چیز را تحت کنترل دارید، یک متخصص را برای تعمیر دائمی لوله بیاورید.

بتونه اپوکسی – این محصول محبوب تعمیر نشتی آب کار با آن آسان است. این ترکیب قبل از استفاده نیاز به ترکیب دارد، بنابراین باید از دستکش لاتکس استفاده کنید. بتونه اپوکسی در 10 دقیقه خشک می شود و یک مهر و موم سخت می شود. که آن را برای نشت لوله های بزرگ انتخاب خوبی می کند.
کیت تعمیر نوار لوله - اگر با شکستگی بیش از چندین اینچ مواجه هستید، نوار لوله را بشکنید. در مواقعی که از قطع شدن منبع آب جلوگیری می کند، اغلب می تواند نشت لوله را متوقف کند. نوار سیلیکونی خودجوش همه انواع نشتی لوله را می پوشاند.
کیت وصله و گیره تعمیر - قبل از استفاده از چسب و گیره، لبه‌های ناهموار اطراف محل نشتی را سنباده بزنید. این کار از پاره شدن پچ نئوپرن جلوگیری می کند. آن را طوری قرار دهید که روی کل ناحیه آسیب دیده همپوشانی داشته باشد و آن را با گیره محکم کنید. این یکی دیگر از تعمیرات موقت خوب برای وقفه های بزرگ است.

چگونه نشتی لوله را در 5 مرحله تعمیر کنیم

1. محل نشتی را پیدا کنیدبیشتر نشت لوله ها آشکار است. شما آسیب را متوجه می شوید و دست به کار می شوید. اگر منبع را فوراً مشاهده نکردید، نشت را در طول لوله به سمت بالا دنبال کنید. این کارآگاهی به ویژه در ساختمان های آپارتمانی و کانکسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

2. آب را خاموش کنید
هنگامی که محل نشتی را تأیید کردید، منبع آب را به خط آسیب دیده قطع کنید. خطوط تامین دارای دریچه های قطع کننده ای هستند که جریان آب را با چرخش در جهت عقربه های ساعت متوقف می کنند. در غیر این صورت، منبع اصلی آب ورودی به خانه را ببندید.

3. خطوط را خالی کنید
همانطور که در بالا توضیح داده شد، گاهی اوقات می توانید با استفاده از کیت نوار لوله، نشت لوله ای را که آب در آن وجود دارد، متوقف کنید. در غیر این صورت، چند دقیقه صبر کنید و سپس خطوط را در نزدیکی محل نشت خالی کنید.

نکته پاور: یک کیت تعمیر نوار، پچ و گیره ترکیبی و بتونه اپوکسی را در جعبه ابزار خود نگه دارید.

4. رفع مشکل نشت را مطابقت دهید
نوع لوله ای که با آن کار می کنید را شناسایی کنید. به اندازه نشتی یا شکستن دقت کنید. این به شما ایده بهتری می دهد که کدام لوله تعمیر بهتر عمل می کند. تعمیر را انجام دهید و سپس به آرامی منبع آب را دوباره روشن کنید.

نحوه رفع نشتی لوله در پشت دیوار

زمانی که متوجه نشانه‌هایی از نشت لوله در پشت دیوار می‌شوید، رطوبت از لکه‌های قابل مشاهده یا رنگ پوسته‌شده فراتر رفته است. این نوع تعمیر می تواند به سرعت به یک کار بزرگ تبدیل شود، اما نیاز به توجه فوری دارد.

یک قسمت مستطیلی از دیوار خشک را بر روی ناحیه آسیب دیده برش دهید. به خود فضایی برای بررسی نشتی و فضایی برای کار بدهید. یکی از تعمیرات ذکر شده در بالا را دنبال کنید و سپس دیوارها و فضاهای آسیب دیده را خشک کنید.

اگر خشک کردن و بازسازی دیوارها به نظر یک پروژه DIY بسیار بزرگ است، تکنسین های ما می توانند کمک کنند. ما از آسیب آب لوله های نشتی نیز مراقبت می کنیم - ما می توانیم کل کار را انجام دهیم!

نحوه رفع نشتی لوله در زیر سینک

لوله های نشتی زیر سینک معمولا راحت تر از چکه های پشت دیوار قابل تعمیر هستند. با این حال، شما در زیر سینک‌های آشپزخانه مظنون‌های مختلفی دارید، از جمله این اجزای رایج. چرا سینک بوی فاضلاب می دهد.

  • خطوط تامین اصلی
  • لوله های تخلیه اصلی
  • خطوط ماشین ظرفشویی
  • خطوط دفع
  • میل سوپاپ خط

اکثر لوله های زیر سینک را می توان به طور موقت با بتونه اپوکسی تعمیر کرد، اما یک نشتی بزرگ لوله تخلیه نیاز به کیت گیره و پچ دارد. همچنین ممکن است بخواهید اتصالات لوله، مهره های نگهدارنده خط تامین و حلقه های O دریچه را سفت، آب بندی یا تعویض کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تاسیسات ساختمان

ارائه کلیه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران رفع گرفتگی لوله ها با فنر لوله بازکنی بدون کثیف کاری

اطلاعات تماس
  • 091218***** - 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان