اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109016833421892
در دسترس نیست

مقایسه قفسه فلزی نو و دست دوم

قفسه بندی فلزی دست دوم بخریم یا نو؟

کد: 140109016833421892

، گرمدره , (اخبار رسمی): قفسه بندی فلزی نو یا دست دوم از تجهیزات کاربردی برای انبارهای بزرگ صنعتی و نیمه صنعتی و حتی خانگی می باشند. هر یک از این قفسه ها دارای ویژگی های منحصر به فرد و مزایا و معایبی می باشد که در زمان خرید باید به آن توجه داشت.

قفسه بندی فلزی دست دوم بخریم یا نو؟
قفسه بندی فلزی دست دوم بخریم یا نو؟

متاسفانه تنها مزیت این قفسه ها قیمت ارزان و پایین آنها می باشد. برای کسب و کارهایی که قیمت قفسه بندی انبار اهمیت زیادی دارد، انتخاب این قفسه ها می تواند گزینه ایده آلی باشد

قفسه بندی فلزی نو یا دست دوم از تجهیزات کاربردی برای انبارهای بزرگ صنعتی و نیمه صنعتی و حتی خانگی می باشند. هر یک از این قفسه  ها دارای ویژگی های منحصر به فرد و مزایا و معایبی می باشد که در زمان خرید باید به آن توجه داشت. لذا، اگر به دنبال این هستید که قفسه فلزی نو بخریم یا دسته دوم در ادامه با ما همراه باشید.

قفسه بندی فلزی نو بخریم؟ برای بررسی تفاوت های قفسه های فلزی نو و دست دوم، لازم است هر یک از این قفسه ها را از نظر ویژگی ها، مزایا، معایب و قیمت و غیره معرفی کنیم. در انبارداری یکی از مهم ترین تجهیزات قفسه های چند طبقه می باشند که برای نگهداری و چیدمان تعداد زیادی کالا استفاده میشوند. به دلیل وزن زیاد کالا در انبارهای بزرگ، بیشتر قفسه هایی انتخاب می شود که بدنه آنها تمام فلزی بوده و مقاومت زیادی داشته باشند. قفسه بندی انبار با بدنه تمام فلزی از متریال های قابل شستشو و در عین حال ضد زنگ تولید شده و در صورت ساخت استاندارد طول عمر بالایی دارند.

قفسه های فلزی نو دارای تنوع بسیار زیادی بوده و متناسب با شرایط محیط، تعداد کالا و وزن آنها می توان گزینه های مناسب را انتخاب کرد. از جمله قفسه های فلزی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • قفسه بندی پالت راک
  • قفسه بندی راک کفپوشدار سبک
  • قفسه بندی راک کفپوشدار سنگین
  • قفسه بندی مشبک فلزی
  • قفسه بندی شاتل درایوین
  • قفسه بندی خودراهرو یا درایوین
  • قفسه بندی ایزی رکت
  • قفسه بندی کانتی لور یا بازویی
  • قفسه بندی پیش ساخته نیم طبقه

برخی از این قفسه ها قابلیت طبقه بندی از کف تا سقف انبار را دارا بوده و بعضی دیگر از این نظر دارای محدودیت هستند.

مزایای قفسه بندی فلزی نو

بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کارخانجات برای راه اندازی و تجهیز انبار از قفسه های فلزی نو استفاده می کنند. علیرغم تفاوت قیمتی که این قفسه ها با مدل های دست دوم دارند، اما قفسه های نو همیشه با استقبال بیشتری مواجه هستند. چون مزایای این قفسه ها بسیار زیاد است که برخی از آنها عبارتند از:

ایمنی بالا

قفسه فلزی نو یکی از ویژگی های بسیار مهم قفسه هایی که در انبارها استفاده می شوند، سالم بودن تمام اجزای آنها می باشد. هرگونه ترک و شکستگی در بدنه و سایر اجزای قفسه ها خیلی زود منجر به ریزش سازه و خسارت های هنگفت خواهد شد. متاسفانه در برخی از قفسه های دست دوم ترک و شکستگی هایی وجود دارد که از دید پنهان هستند. این در حالیست که قفسه های نو با کیفیت از این نظر هیچ مشکلی نخواهند داشت و با خیال آسوده می توان در محیط مورد نظر نصب و استفاده کرد.

تنوع بالا .

در قفسه نو فلزی یکی دیگر از مزایای بسیار مهم خرید قفسه فلزی نو، تنوع بالا در آنها می باشد. همان طور که اشاره شد، قفسه های فلزی دارای انواع مختلف پالت راک و راک کفپوشدار سبک و سنگین و غیره می باشد. این در حالیست که مدل های قفسه های فلزی دست دوم بسیار محدود بوده و به سختی می توانید مدل های مورد نظر را خریداری کنید.

خرید قفسه نو در تعداد نامحدود

در خرید قفسه بندی های دست دوم فلزی با مشکل محدودیت در تعداد مواجه خواهید بود. برای انبارهای بزگ که به تعداد زیادی از قفسه های مختلف نیاز دارند نمی توان در مدل های دست دوم گزینه های ایده آل را جستجو کرد. این در حالیست که سازندگان قفسه های فلزی بدون محدودیت در تعداد سفارش را ثبت نموده و به مشتری ارائه می دهند.

نصب قفسه فلزی نو

خدمات سازندگان قفسه های فلزی در اغلب مواقع از مرحله تولید تا نصب و بهره برداری را شامل میشود. اما در فروش قفسه های فلزی دست دوم چنین خدماتی ارائه نمیشود که در نهایت می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. چون قفسه های فلزی باید به صورت استاندارد ردیف بندی شده و در نهایت روی زمین با پیچ و مهره محکم شوند. علاوه براین، نصب طبقات و ردیف ها و اجزای مختلف سازه قفسه نیز باید بر اساس استانداردها انجام شود. در غیر این صورت احتمال ریزش سازه قفسه و کاهش کارایی انبار وجود خواهد داشت.

علاوه بر موارد فوق، قفسه فلزی دست دوم دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نمی باشد. این در حالیست که قفسه های نو در تولید کنندگان معتبر با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه شده و کیفیت آنها تضمین شده است.

چرا قفسه بندی فلزی دست دوم بخریم؟

بعد از بررسی مزایای قفسه های فلزی نو نسبت به دست دوم، بهتر است معایب آنها را نیز معرفی کنیم. به عبارت دیگر، بهتر است نگاهی به مزایای قفسه های فلزی دست دوم داشته باشیم. متاسفانه تنها مزیت این قفسه ها قیمت ارزان و پایین آنها می باشد. برای کسب و کارهایی که قیمت قفسه بندی انبار اهمیت زیادی دارد، انتخاب این قفسه ها می تواند گزینه ایده آلی باشد. در این شرایط پیشنهاد می کنیم تمام بخش ها و اجزای قفسه را با دقت بررسی نموده و از سالم بودن آنها مطمئن شوید.

خرید قفسه بندی انبار از انبار تجهیز آسیا

انبار تجهیز آسیا یکی از تیم های فعال در زمینه طراحی و ساخت قفسه بندی فلزی انبار با گارانتی یک ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. این مجموعه انواع قفسه های فلزی از قبیل پالت راک، فروشگاهی، راک کفپوشدار سبک و سنگین، ایزی رکت، کانتی لور و غیره  را با بهترین متریال فلزی و رعایت استاندادها تولید و در محل مورد نظر نصب می کند.

علاوه بر سیستم های قفسه بندی، این مجموعه انواع ظروف نگهداری کالا و مواد در انبار از قبیل پالت تخت و باکس پالت، جعبه های پلاستیکی را تولید و با قیمت تولیدی به صورت جزئی و عمده ارائه و به سراسر ایران ارسال می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با ویژگی های محصولات و خرید قفسه بندی انبار می توانید نام انبار تجهیز آسیا را در اینترنت جستجو و یا با شماره تلفن 02636109773 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انبار تجهیز آسیا

شرکت انبار تجهیز آسیا با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی، تولید و فروش انواع محصولات قفسه بندی انبار، قفسه بندی فروشگاهی و سیستم های ذخیره سازی مکانیزه و تجهیزات مرتبط به انبارداری (شرکتها، فروشگاه ها، انبارها، مراکز دولتی و خصوصی بزرگ و کوچک) اکنون یکی از مجرب ترین و نام آشناترین برندهای این صنعت در ایران است. ماموریت یا محدوده کاری انبار تجهیز آسیا تولید قطعات خاص قفسه بندی تولید مقاطع با ابعاد و توان تحملی متغیر قفسه بندی ها متناسب با نیاز مشتریان استفاده از خط رنگ استاتیک تمام اتوماتیک گارانتی اقلام در صورت نگهداری مطابق استانداردهای ارائه شده آموزش نحوه نصب قفسه بندی آسان اجرای ممیزی ایمنی و قفسه بندی انبار وارائه گزارش سطح ایمنی ارائه خدمات بازرسی ایمنی، کنترل و گزارش سطح ایمنی قفسه بندی انبارها به صورت دوره ای طراحی نظام نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده (PM) برای کلیه قفسه بندی ها و تجهیزات جانبی درجهت ارتقائ ایمنی انبارهای مشتریان واجرای آن اعزام تیم نصب پس از ارسال قطعات محصولات انبار تجهیز آسیا: قفسه مشبک فلزی (پیچ و مهره ای) قفسه بندی راک کفپوشدار سبک (لانگ اسپن) قفسه بندی راک کفپوشدار سنگین (بالکی راک) قفسه بندی پالت راک قفسه بندی خودراهرو (درایوین) قفسه بندی شاتل درایوین قفسه بندی کانتی لور (بازویی) قفسه بندی کانتی راک قفسه بایگانی متحرک قفسه بندی فروشگاهی قفسه ایزی رکت قفسه بندی نیم طبقه پیش ساخته (مزنین) بالکن بندی پایه راک جعبه پلاستیکی انبار لورپانل (استند نگهدارنده جعبه) پالت تخت فلزی باکس پالت (پالت دیواره دار فلزی) پالت پروفیلی پالت بشکه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید