اطلاعات تماس
  • 091293*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109226871719183
در دسترس نیست

خرید لوازم آرایشی اصل

کد: 140109226871719183

، (اخبار رسمی): هر خانمی حداقل یک ضد آفتاب و یک رژلب در کیف آرایشی خود دارد و بسیاری از خانم ها هر روز برای سرکار یا دانشگاه رفتن و یا حتی در خانه، در حال آرایش کردن هستند.

خرید لوازم آرایشی اصل
خرید لوازم آرایشی

 بعضی از خانم ها هم فقط در مراسم ها و مهمانی آرایش می کنند. به هر حال بیشتر لوازم آرایشی برای خانم ها ساخته شده اند اما نکته مهمی که در استفاده از این لوازم وجود دارد، کیفیت آنهاست. وسایل آرایشی تقلبی و بی کیفیت علاوه بر اینکه باعث بد شدن میکاپ می شوند، در طولانی مدت هم موجب مشکلاتی مثل حساسیت های پوستی و کک و مک می شوند بنابراین اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید، به سراغ خرید انواع محصولات آرایشی اصل بروید حتی اگر شده فقط یک کرم و یک رژ لب داشته باشید. ما این مطلب را آماده کرده ایم تا شما خانم های عزیز را برای خرید لوازم آرایشی اصل راهنمایی کنیم.

تشخیص لوازم آرایشی اصل و تقلبی

حتما برای شما هم مهم است که از لوازم آرایشی اصل استفاده کنید تا در طولانی مدت پوستتان دچار مشکلاتی مثل حساسیت، تیرگی، کک و مک و چین و چروک نشود. مشخص است که محصولات آرایشی فیک و تقلبی به پوست آسیب زیادی می رسانند و با قیمت های کمی هم که دارند، بعضی خانم ها را برای خرید وسوسه می کنند اما توصیه ما این است که مقدار مصرف لوازم آرایشی خود را کاهش دهید و در عوض از نوع اصل آنها استفاده کنید.

لوازم آرایشی اصل با چند راهکار ساده قابل تشخیص هستند که این راهکارها را به شرح زیر می باشند:

جستجو در گوگل

برای اطمینان از خرید لوازم آرایشی اصل، در گوگل جستجو کنید و تصویر محصول اصل را با تصویر محصولی که می خواهید بخرید، مقایسه کنید. ناهماهنگی در فونت های روی محصول، وزن محصول، سایز بسته بندی و موارد مشابه، نشان از تقلبی بودن لوازم آرایشی دارند.

بررسی بارکد

بارکد و شماره سریال محصول را بررسی کنید اگر تقلبی باشد، احتمالا دو سه حرف اول بارکد با کشور سازنده برند روی بسته بندی مطابقت نخواهد داشت ضمن اینکه روی لوازم آرایشی تقلبی معمولا شماره سریال درج نمی شود.

بررسی رنگ محصول

رنگ لوازم آرایشی مثل سایه چشم، رژگونه، و پنکیک را بررسی کنید. پودر تقلبی رنگ غیرعادی دارد و به خوبی روی پوست نمی خوابد.

توجه به بافت و رایحه

لوازم آرایشی اصل بوی تند و شدیدی ندارند در حالی که رایحه لوازم آرایشی تقلبی تا حدودی تند و زننده است. بافت لوازم را هم هنگام خرید بررسی کنید مخصوصا بافت کرم پودر و کرم ضد آفتاب که باید کاملا یکدست باشد و هیچ آلودگی در آن وجود نداشته باشد.

شناخت بسته بندی برندهای معتبر

بسته بندی برندهای معتبر محصولات آرایشی را شناسایی کنید و در زمان خرید توجه داشته باشید که حتما آن بسته بندی را داشته باشد.

کیفیت بسته بندی

برای بسته بندی لوازم آرایشی فیک معمولا هزینه زیادی نمی شود در حالی که لوازم آرایشی اصل از برند های خوب، بسته بندی بسیار با کیفیت و زیبا دارند.

قیمت محصول

قیمت محصول هم می تواند به شما در تشخیص لوازم آرایشی اصل از فیک کمک کند. واقعیت این است که لوازم آرایشی اصل گران تر هستند و این به دلیل کیفیت مواد ساخت آنهاست اما محصولات آرایشی فیک، قیمت پایین تری دارند.

خرید لوازم آرایشی اصل با توجه نوع پوست

برای خرید لوازم آرایشی اصل، به پوست خود توجه داشته باشید و متناسب با پوستتان، محصولات آرایشی مناسب بخرید. برندهای لوازم آرایشی برای انواع پوست های خشک، معمولی، چرب، جوش دار و … محصولات خود را تهیه می کنند و شما هر نوع پوستی که دارید، می توانید متناسب با آن از کرم پودر، کرم ضدآفتاب و پنکیک استفاده کنید.

خرید لوازم آرایشی با توجه رنگ پوست

برای خرید کردن لوازم آرایشی به رنگ پوست خود نیز توجه داشته باشید. اگر پوست شما سبزه است، خرید کرم با رنگ روشن توصیه نمی شود زیرا غیرعادی به نظر می رسد یا برای پوست های روشن، خرید کرم پودر درجه تیره انتخاب مناسبی نیست. البته بحث سلیقه هم مطرح است و اگر شما می خواهید پوست خود را چند درجه تیره تر یا روشن تر کنید، می توانید کرم پودر با رنگ روشن یا تیره استفاده کنید.

خرید لوازم آرایشی کاربردی

هدف خود را از خرید لوازم آرایشی مشخص کنید زیرا تنوع زیادی از محصولات آرایشی هستند که شاید همه آنها مورد نیاز شما نباشد. با توجه به مدل میکاپی که انجام می دهید، لوازم مورد نیاز خود را بخرید به عنوان مثال رژگونه مایع استفاده می کنید یا رژ گونه پودری؟ سلیقه شما پنکیک را می پسندند یا کرم پودر را؟ برای خرید ریمل می خواهید مژه هایتان بلند شوند یا حجیم؟ رژ لب ماتیکی را راحت تر استفاده می کنید یا رژ لب مدادی؟

با در نظر گرفتن این موارد، محصولات آرایشی مناسب خود را انتخاب کنید و از استفاده آنها لذت ببرید. علاوه بر آن، خرید لوازم آرایشی با پوشانندگی بالا مانند پرایمر، کرمپودر، کانسیلر و پنکیک و … برای آرایش های حرفه ای مناسب است و اگر شما برای روزمره نیاز دارید، 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091293*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی