اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110196913421844
در دسترس نیست

چگونه مهارت های یادگیری کودکان را تقویت کنیم

روش های افزایش مهارت یادگیری کودکان

کد: 140110196913421844

، تهران , (اخبار رسمی): چگونه مهارت های یادگیری کودکان را تقویت کنیم | روش های افزایش مهارت یادگیری کودکان

روش های افزایش مهارت یادگیری کودکان
روش های افزایش مهارت یادگیری کودکان

ناتوانی یادگیری مشکلی نیست. این یک مشکل قابل مدیریت است. در اینجا 3 نکته مفید برای والدین وجود دارد. کودکان دارای ناتوانی های یادگیری، مانند ADD/ADHD، نارساخوانی، به همان اندازه باهوش یا باهوش تر از همسالان خود هستند. با این حال، آنها ممکن است در خواندن، نوشتن، املا، استدلال، یادآوری و/یا سازماندهی اطلاعات با مشکل مواجه شوند، اگر به تنهایی مسائل را بفهمند و به خصوص اگر به روش‌های متعارف آموزش داده شوند. مغز آنها به گونه‌ای متفاوت سیم‌کشی شده است، بنابراین برای غلبه بر موانعی که با آن مواجه می‌شوند، نیاز به راهنمایی بیشتر از سوی والدین، معلمان و متخصصان یادگیری دارند. در زیر چند نکته برای والدین در مورد چگونگی کمک به آنها آورده شده است.

پیشنهاد مطالعه: ریاضی چیست؟

در تربیت کودک طرفدار او باشید

امروزه، با کاهش مستمر بودجه و افزایش تعداد کلاس‌ها، مهم‌تر از همیشه برای والدین کمک به حمایت از نیازهای فرزندانشان است. والدینی که به طور فعال جلساتی را با معلمان و مشاوران راهنما ترتیب می‌دهند تا در مورد برنامه‌های فرزندانشان بحث کنند، می‌توانند توجه مناسب را جلب کنند و به اطمینان از تنظیم برنامه‌ای برای کمک به پیشرفت صحیح فرزندانشان در مدرسه کمک کنند.

ممکن است چالش‌های خاصی برای سیستم مدرسه خاص کودکان وجود داشته باشد تا کمک‌های اضافی را که به دلیل تخصص موجود، محدودیت‌های بودجه و سایر مسائل مورد نیاز است، ارائه کند. با این حال، والدین می توانند برای ارائه راهنمایی های مناسب و شخصی برای فرزندان خود از کمک های اضافی مانند مربیان کمک بگیرند. با فناوری‌های امروزی برای کلاس‌های مجازی آنلاین، محدودیت‌های جغرافیایی (زمان سفر) و زمان‌بندی، دیگر تخصص موجود برای کمک را محدود نخواهد کرد.

با سبک یادگیری کودک سازگار شوید

هر کسی سبک یادگیری منحصر به فرد خود را دارد. هنگامی که والدین بفهمند فرزندانشان چگونه به بهترین شکل یاد می گیرند، می توانند با معلمان و مربیان ارتباط برقرار کنند تا اطمینان حاصل کنند که نوع یادگیری مناسب در طول کلاس تقویت می شود.

1. یادگیرندگان بصری دانش را به بهترین شکل حفظ می کنند:

  • با استفاده از تصاویر، نمودارها، نمودارها، نقشه ها، نمودارها و خطوط زمانی
  • با برجسته کردن نکات مهم در متن
  • با جایگزین کردن کلمات با رنگ ها و تصاویر
  • اگر درس ها با کمک های چند رسانه ای ادغام شوند

پیشنهاد مطالعه: نقش ریاضیات در یادگیری ماشینی

2. یادگیرندگان شنیداری دانش را به بهترین شکل حفظ می کنند:

  • از طریق روش های گام به گام
  • با شرکت در بحث و مناظره
  • وقتی با صدای بلند می خوانند
  • هنگامی که آنها در حالی که معلم یا معلم در حال بررسی مطالب هستند به موسیقی گوش می دهند

3. یادگیرندگان حرکتی دانش را به بهترین شکل حفظ می کنند:

  • هنگامی که آنها در حال ایجاد یا دستکاری چیزی هستند که یاد می گیرند
  • زمانی که ایفای نقش بخشی از درس است
  • وقتی مطالب را به دیگری آموزش می دهند
  • هنگامی که آنها فعالیت های بدنی را در بر می گیرند (و این می تواند ظریف باشد)

4. زبان آموزان دانش را به بهترین شکل حفظ می کنند:

  • زمانی که متون را می خوانند و با فشرده سازی و بازنویسی آن اطلاعات را جذب می کنند
  • هنگامی که آنها لیست هایی را با کلمات کلیدی و عباراتی ایجاد می کنند تا به آنها کمک کند مفاهیم را به خاطر بسپارند
  • استفاده از مخفف mnemonics هنگام یادآوری اطلاعات

پیشنهاد مطالعه: چگونه مهارت های ریاضی کودک خود را تقویت کنیم

روی موفقیت زندگی تمرکز کنید

موفقیت یک کودک فراتر از نمرات آزمون آنها است. با این حال، گاهی اوقات برای والدین سخت است که سر خود را از کارنامه بازی خارج کنند. ما آن را دریافت می کنیم. اما ما همچنین معتقدیم که برای والدین مهم‌تر است که یک حس سالم از خود، تمایل به درخواست و پذیرش کمک، اشتیاق به یادگیری مادام‌العمر و پشتکار (معروف به سخاوت) و سایر ویژگی‌هایی که اندازه‌گیری آن‌ها به آسانی نیست.

والدینی که با فرزندان خود در مورد نقاط قوت و چالش های آنها صحبت می کنند، کودک را تشویق می کنند تا خودآگاه و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند. علاوه بر این، با کمک فعالانه به کودک برای بهتر شدن و بهتر شدن در زمینه‌ای که نسبت به آن علاقه دارد، احساس موفقیت و شایستگی ایجاد می‌کند و الهام‌بخش کار سخت در زمینه‌های دیگر می‌شود.

یک عامل مهم برای موفقیت در زندگی، هوش نیست، بلکه سخاوت است. به گفته آنجلا لی داکورث، دانشیار روانشناسی در دانشگاه پنسیلوانیا، "سخاوت، اشتیاق و پشتکار برای اهداف بسیار بلندمدت است. سخاوت داشتن استقامت است. گریت این است که به آینده خود بچسبید، روز به روز، نه فقط برای هفته، نه فقط برای ماه، بلکه برای سال ها، و واقعا سخت تلاش می کنید تا آن آینده را به واقعیت تبدیل کنید. بنابراین والدین با تشویق فرزندان خود به درخواست کمک در زمانی که نتوانستند به هدف خود برسند یا در مورد مواقعی صحبت می کنند که آنها استقامت کردند و پیروز شدند، سخاوتمندی در آنها ایجاد می شود.

تعهدات زیاد، درگیری با همکلاسی ها، و تکالیف دشوار مدرسه همگی از عوامل استرس زا هستند که بر کودکان غلبه می کنند. کلید کمک به کودکان برای مدیریت استرس آموزش حل مسئله، برنامه ریزی و دانستن اینکه چه زمانی به فعالیت ها و تعهدات بله و نه بگویند.

کودکانی که تشویق و حمایت مستمر از والدین خود دریافت می کنند، حس قوی اعتماد به نفس و پایه ای محکم برای موفقیت مادام العمر ایجاد می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

educational

سایت 20شو به عنوان بهترین سایت آموزش ریاضی هفتم آموزش ریاضی هشتم آموزش ریاضی نهم با انتشار ویدئوهای رایگان آموزش ریاضی در خدمت دانش آموزان عزیز می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش