اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111157147919170
در دسترس نیست

کامپوننت چیست؟

کد: 140111157147919170

، قدس , (اخبار رسمی): کامپــوننت به اصصــــلاح کواکسیــــــــال تفکیک شده با کیفیت بالا تر می باشد. خب ساختار کواکسیال به گونه هستش که تیوتر ها و ووفر آن با یکدیگر در ترمینال موازی شده و به آمپلی فایر متصل می شود. و به خوبی نمی توان بر روی آن تنظیمات اعمال کرد و تفکیک صدای ایده آلی ندارد.

کامپوننت چیست؟
کامپوننت چیست؟

کامپـــــوننت چـــــیست؟

کامپـــــــوننت بـــــه اصصــــلاح کواکسیــــــــال تفکــــــــــــیک شده با کیفیـــــت بـــالا تــــر مــــی بــــاشد.

خب ساختار کواکسیال به گونه هستش که تیوتر ها و ووفر آن با یکدیگر در ترمینال موازی شده و به آمپلی فایر متصل می شود. و به خوبی نمی توان بر روی آن تنظیمات اعمال کرد و تفکیک صدای ایده آلی ندارد.

حال اگر به دنبال کیفیت  و تفکیک صدای بالایی هستید و علاقه ای به حجم و پرتاب صدای بالا ندارید و می خواهید در کابین خودرو خود از موسیقی لذت ببرید بهترین گزینه برای شما کامپوننت می باشد.

کامپوننت ها به دو دسته پســـــــیو و اکیتیو تقسیم می شوند. کامپوننت های پسیو دارای کراس اور می باشند و کامپوننت های اکتیو از کراس اور های دیجیتیال مانند پروسسور ها و یا پخش هایی که قابلیت نتوورک دارند راه اندازی می شود.کراس اور ها نقش تفکیک صدا را دارد و صدای تیوتر و ووفر را جدا سازی می کند.

یکی از عمده نکات مثبت کامپوننت های پسیو ، راه اندازی ارزان تر و بی دردسر تر آن می باشد که شما به اصصلاح با یک آمپلی فایر دوکانال نیز می توانید آن را راه اندازی و درایو کنید.

کامپوننت های اکتیو به این گونه می باشد که ما برای راه اندازی برای هر کدام از قطعه ها  ما به یک کانال مجزا نیاز داریم و قدرت تفکیک و اعمال تنظیمات بسیار گسترده تری دارد اما هزینه راه اندازی آن بسیار بالاتر است.

اجزای یک کامپوننت 2 WAY :

کـــــــــــــــراس اور :

کراس اور ها یک نوع تفکیک کننده پسو هستند که از خازن ها ، سلف ها و مقاومت هایی از نوع پتانسیومتر تشکیل شده اند و وظیفه تفکیک صدا بین ووفر و تیوتر ها را دارند.

تیــــــــــوتـــــر:

تیوتر ها به بلندگو هایی گفته می شوند که وظیفه اجرای فرکانس های تریبل و ریز را دارند و در رده های فرکانس می باشند. به آن ها تیوتر گفته می شود که متداول ترین تیوتر ها در کامپوننت از نوع دام هستند.

ووفــــــــــــر:

ووفر های کامپوننت ها معمولا در سایز های 6 اینچی می باشد و اجرای فرکانس های میانی و بیس های نرم را دارد و کاملا جداگانه از تیوتر صدای خود را به صورت تخصصی اجرا میکند.
از جنس صفحه و سوراند مقاوم ساخته میشوند تا تحمل اجرای بیس ها نرم را داشته باشد و صدای بم  و گرمی را اجرا کند.

مخلص کلام خدمتتان عارض شویم اگر به دنبال حجم صدا و پرتاب بالایی هستید به دنبال خرید کامپوننت ها نروید چون در کامپوننت ها  دسته بندی صدای کیفیتی قرار می گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماریامارکت

فروشگاه سیستم صوتی و امنیتی خودرو شامل انواع پخش ها،میدرنج ها،بلندگو ها و امپلی فایر و…می باشد. مجموعه ای کامل که فروش و نصب و راه اندازی سیستم صوتی را انجام می دهد و همچنین این مجموعه دارای انواع دزدگیر های ساده و تصویری به همراه لوازم جانبی سیستم صوتی و دزدگیر می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید