اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207247635319170
در دسترس نیست

سوپر تیوتر چیست و انواع ان

سوپر تیوتر چیست؟

کد: 140207247635319170

، قدس , (اخبار رسمی): سوپر تیوتر‌ها نوعی بلندگو هستند که فرکانس‌هایی در حد بالای شنوایی گوش انسان را دارند یک سوپر توییتر برای  تکرار صدا‌هایی طراحی شده است که فراتر از توانایی یک تیوتر است در نتیجه صدای واقعی‌تری تولید می‌کند که فرکانس تولیدی بالاتر از تیوتر‌ها است 

سوپر تیوتر چیست؟
سوپر تیوتر چیست و انواع ان

فروشگاه سیستم صوتی ماریامارکت دارای انواع سوپر تیوتر می‌باشد که به صورت عمده و تکی بفروش می‌رسد و برای خرید راحت سوپر تیوتر کلیک کنید.

سوپر تیوتر

سوپر تیوتر‌ها نوعی بلندگو هستند که فرکانس‌هایی در حد بالای شنوایی گوش انسان را دارند یک سوپر توییتر برای  تکرار صدا‌هایی طراحی شده است که فراتر از توانایی یک تیوتر است در نتیجه صدای واقعی‌تری تولید می‌کند که فرکانس تولیدی بالاتر از تیوتر‌ها است  تیوتر‌ها اغلب  می‌توانند صدایی تولید کنند که در محدوده ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز قرار گیرند به خاطر تولید فرکانس بالا به این نام مشهور شده‌اند.

سوپر تیوتر‌ها از نظر سایز نسبت به تیوتر‌ها بزرگ‌تر است و همچنین می‌توان در بلندگو‌های خودرو و حتی  بلندگو‌های خانگی نیز استفاده شوند سوپر تیوتر‌ها با ساختاری مخروطی شکل در مرکز خود موجب ایجاد فرکانس بالا یا اصطلاحاً صدای ریز می‌شوند اغلب صدای بم برای شنونده  خوشایند نیست و در واقع این سوپر تیوتر‌ها تکمیل‌کننده صدای کیفیتی ما هستند و به صورت مجزا بر روی طاقچه خودرو نصب  می‌شوند.

برای استفاده از سوپر  توییتر‌ها اختلاف نظر وجود دارد این بیشتر از این واقعیت ناشی می‌شود که اکثر صدا‌های پخش شده توسط یک سوپر تویتر توسط انسان قابل شنیدن نیست.

همان گونه که یک ساب ووفر سیستم صوتی شما را تکمیل می‌کند تا منطقه بیس شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و به سطحی حتی عمیق‌تر در حدود ۱۵ هرتز برسد و  بلندگو‌های شما هرگز قادر نخواهد بود به آن برسند یک سوپر توییتر هم  مکمل منطقه فرکانس بالا خواهد بود که حتی به ارتفاعات بیشتری از طیف فرکانس صوتی می‌رسد سوپرتوییترهاعمدتاًبرای بهبود عملکرد فرکانس بالای سیستم‌های صوتی HiFi که به خودی خود ضعیف هستند استفاده می‌شوند مهم‌ترین هدف ایجاد یک میدان صوتی واقعی‌تر است که معمولاً به عنوان «airy-ness»شناخته می‌شود و تجربه گوش دادن به موسیقی شما را افزایش می‌دهد.

فروشگاه سیستم صوتی ماریامارکت دارای انواع سوپر تیوتر می‌باشد که به صورت عمده و تکی بفروش می‌رسد و برای خرید راحت سوپر تیوتر کلیک کنید.

خرید محصولات تیوتر 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماریامارکت

فروشگاه سیستم صوتی و امنیتی خودرو شامل انواع پخش ها،میدرنج ها،بلندگو ها و امپلی فایر و…می باشد. مجموعه ای کامل که فروش و نصب و راه اندازی سیستم صوتی را انجام می دهد و همچنین این مجموعه دارای انواع دزدگیر های ساده و تصویری به همراه لوازم جانبی سیستم صوتی و دزدگیر می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید