اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205117414619170
در دسترس نیست

محصولات مکسیدر

خرید محصولات مکسیدر با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت

کد: 140205117414619170

، قدس , (اخبار رسمی): در این مقاله سعی کردیم شما کاربران گرامی را در رابطه با برند مکسیدر و محصولات ان در قسمت سیستم صوتی خودرو اشنا کنیم. برند مکسیدر در سیستم صوتی خو درو دارای انمواع بلندگو و پخش و آمپلی فایر می باتشد که قیمت محصولات مکسیدر نسبت به کیفیت این برند بسیار مناسب و عالی هست.

خرید محصولات مکسیدر با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت
محصولات مکسیدر در فروشگاه سیستم صوتی خودرو ماریامارکت

بررسی چند مورد از بهترین و با کیفیت ترین محصولات برند مکسیدر با نازلترین قیمت ها در سال 2023

محصولات مکسیدر

خواستگاه اصلی شرکتMaxeederکشور انگلستان است هدف اصلی برند مکسیدر دریافت رضایت مشتری است شعار این برند است که ما فقط طراحی نمی‌کنیم فقط محصولات خود را نمی‌فروشیم آن را می‌سازیم و مدت 50 سال است که در این عرصه حضور مستمر داریم.

بهترین امتیاز شرکت مکسیدر گارانتی محصولات است که  رضایت قابل قبولی از مشتریان را به خود اختصاص داده است این شرکت با تیم مجرب که دارد بهترین مشاوره و بهترین پیشنهاد را به مشتریان می دهد ارایه گارانتی محصول و نیز مشاوره درست تیم توانسته مشتریان قابل قبولی را به خود اختصاص دهد .

نکته قابل ذکر در مورد محصولات مکسیدر  این است که طراحی و مهندسی محصولات در انگلستان و تولید و مونتاژ آن زیر نظر کارشناسان Maxeeder در آسیا صورت می‌گیرد.

اکنون  شرکت مکسیدر  دارای 8 فروشگاه در بهترین نقاط بازار، 6 دفتر و 2 کارخانه است. همچنین شرکت دارای تندیس‌ها و تقدیرنامه‌هایی از ارگان‌ها و مراکز مختلف در زمینه حمایت از مصرف‌کنندگان می‌باشد این شرکت مشتریان ثابت خود را از 70 نفر تقریبا به 700 نفر رسانده که این روند رو به افزایش است.

چند مورد از محصولات مکسیدر شامل

  • انواع امپلی فایر های داخلی خودرو
  • انواع اسپسکر های بیضی و دایره برای انواع خودرو های داخلی و خارجی
  • انواع پخش دکلس بلوتوثی ای سی بزرگ و کوچک
  • انواع گیرنده های دیجیتالی
  • انواع ادوات صوتی خانگی

ما به بررسی چند مورد از کالا و تولیدات محصولات این شرکت می پردازیم که امید واریم  برای شما مفید باشد.

آمپلی فایر 4 کانال مکسیدر  BM508

این امپلی فایر جزو امپلی فایر میان رده بازار  است که مشخصات آن شامل:

50*4 وات در 4 اهم و 80*4 وات در 2 اهم ساپورت می کند و در حال پل زنی  140*2  بر روی 4 اهم دارد این امپلی فایر برای راه اندازی دو جفت بلندگو و یا کامپونت بسیار مناسب است .

  • امپلی فایر 4 کانال مکسیدر
  • دکلس پنل جدا مکسیدر VV-8823BT

جزو پخش های  پنل جدا این شرکت است که با گارانتی شرکت  ارایه می شود دارای  4 تا خروجی 1.5 ولتی است که می تواند برای راه اندازی امپلی فایر نیز جواب گو باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماریامارکت

فروشگاه سیستم صوتی و امنیتی خودرو شامل انواع پخش ها،میدرنج ها،بلندگو ها و امپلی فایر و…می باشد. مجموعه ای کامل که فروش و نصب و راه اندازی سیستم صوتی را انجام می دهد و همچنین این مجموعه دارای انواع دزدگیر های ساده و تصویری به همراه لوازم جانبی سیستم صوتی و دزدگیر می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل