کد: 140111167148219483
در دسترس نیست

کلاس آیلتس کجا برم؟ معرفی دوره های آیلتس

کد: 140111167148219483

، (اخبار رسمی): آکادمی زبان تات، دوره های آموزشی آیلتس را برای کسانی که هدف به دست آوردن نمره بالا را دارند، برنامه های مخصوص دارد.

معرفی دوره‌های آموزش آیلتس آکادمی تات

تسلط به زبان انگلیسی یکی از ضرورت‌های عصر حاضر است که دایره ارتباطات انسان را گسترش داده و در حوزه کار و تحصیل درهای جدیدی را به روی او می‌گشاید. طی سال‌ها افراد مختلفی مدعی تسلط به زبان انگلیسی بودند اما معیار مشخصی برای سنجش مهارت‌های زبانی چهارگانه افراد وجود نداشت و سفارتخانه‌ها یا دانشگاه‌های انگلیسی زبان به سلیقه خود این مهارت‌ها را می‌سنجیدند.

آیلتس که یک آزمون بین المللی معتبر و حساب شده است و مهارت‌های لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ غیرانگلیسی زبانان را می‌سنجد این مشکل را حل کرد. بسیاری از کشورهای انگلیسی زبان نتایج این آزمون را می‌پذیرند. اما چطور می‌توان در این آزمون بهترین نتیجه را گرفت ما با معرفی دوره‌های آموزش آیلتس آکادمی تات راه حل خوبی پیش پای شما می‌گذاریم.

شرکت در آزمون آیلتس برای چه کسانی لازم است؟

در اختیار داشتن یک مدرک زبان بین المللی برای بسیاری از افراد امری ضروری است. آن‌ها که در داخل کشور با خارج همکاری دارند. تجار و اهل کسب و کاری که می‌خواهند تجارت خود را در خارج از کشور گسترش دهند. افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر انگلیسی زبان را دارند یا آن‌ها که با هدف کار و زندگی بهتر تصمیم دارند به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند همگی باید تسلط خود به زبان انگلیسی و قابلیت برقراری ارتباط با انگلیسی زبانان را با در دست داشتن یک مدرک بین المللی زبان اثبات کنند.

آیلتس یکی از بهترین آزمون‌هایی است که در حال حاضر در سراسر جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد و افرادی که نمره بالای ۷ در این آزمون به دست می‌آورند شانس بسیار بالایی برای اخذ پذیرش دانشگاه‌های معتبر جهان و دریافت اجازه اقامت در کشورهای جهان اول دارند.

چطور می‌توان در آزمون آیلتس نمره خوبی کسب کرد؟

افرادی که به دنبال کسب نمره خوب در آزمون آیلتس هستند باید روی تمامی مهارت‌های چهارگانه زبان خود کار کنند چراکه نتیجه آزمون از سنجش مهارت‌های مکالمه، خواندن، نوشتن و شنیدن که در چهار بخش جداگانه سنجیده می‌شود ارزیابی می‌شود.

شرکت در دوره‌های آموزشی آیلتس یک راهکار عملی عالی است که در حال حاضر بیشتر داوطلبان شرکت در این آزمون از سراسر جهان انجام می‌دهند. دوره گرامر تسلط فرد را به دستور زبان انگلیسی بالا برده و کمک می‌کند راحت‌تر بتواند به انگلیسی بنویسد و گفتگو کند. فراگیری گرامر پایه و اساس آماده سازی فرد برای آزمون است اما این همه چیز نیست او باید بتواند خوب بشنود و با وجود لهجه‌های مختلف افراد منظور آن‌ها را درک کند. دوره لیسنینگ آیلتس فرد را برای چنین شرایطی آماده می‌کند.

در حال حاضر دوره‌های متنوعی برای آماده سازی افراد برای شرکت در آزمون آیلتس به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. فرد بسته به سطح کنونی زبان خود، شرایط و امکاناتی که اختیار دارد و زمانی که می‌تواند برای مطالعه اختصاص دهد قادر خواهد بود دوره دلخواه خود را انتخاب کند.

برخی افراد مطالعه خود خوان یا سلف استادی را پیشنهاد می‌کنند که برای افراد مسلط به زبان انگلیسی و آن‌ها که فرصت مطالعه زیادی دارند انتخاب خوبی است اما افرادی که سطح زبان متوسط داشته، فرصت زیادی برای آماده سازی آزمون ندارند و می‌خواهند حتما نمره بالایی در آیلتس به دست آورند بهتر است در یک دوره مناسب ثبت نام کنند.

چطور دوره آموزش آیلتس خود را انتخاب کنیم؟

یک دوره آموزش آیلتس خوب و حرفه‌ای باید مشخصات زیر را داشته باشد:

  • توسط مدرسان باسابقه و حرفه‌ای اداره شود که به صورت اختصاصی تجربه تدریس سرفصل‌های آیلتس را دارند
  • دوره‌ آموزشی باید برای افراد مبتدی و پیشرفته به صورت جداگانه برگزار شود تا افراد با پیشینه متفاوت بتوانند حداکثر استفاده را از آن ببرند
  • ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره خوب و دلسوزانه می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس و آمادگی فرد برای شرکت در آزمون کمک بسیاری کند
  • آموزش‌ها باید به روز باشد و از جدیدترین منابع و متد آموزشی برای آماده سازی افراد جهت شرکت در آزمون استفاده شود
  • دوره‌ها به شکلی برگزار شود که افراد از نقاط مختلف بتوانند در آن شرکت کرده و محدودیت جغرافیایی برای حضور وجود نداشته باشد

چرا ما دوره‌های آموزش آیلتس آکادمی تات را به شما توصیه می‌کنیم؟

آکادمی تات تمامی ویژگی‌هایی که یک دوره آمادگی آیلتس تخصصی و خوب باید دارا باشد را به صورت یکجا دارد و با ارائه آموزش‌های کاربردی سعی دارد مهارت‌های زبانی چهارگانه افراد را باه بهترین شکل افزایش دهد. شیوه تدریس این دوره‌ها روش خوشه‌ای است که در آن کلمات، نکات دستوری و گرامری به صورت خوشه‌ای و نه با تکیه به کلمات به افراد آموزش داده می‌شود.

آقای گلدبرگ استاد دانشگاه پرینستون این شیوه آموزشی نوین را عرضه کرده که مهارت‌های زبانی فرد را به میزان چشمگیری ارتقا داده و باعث می‌شود فرد در جلسه آزمون آیلتس با دیدن هیچ سوالی شوکه نشود.

دوره‌های آموزش آیلتس آکادمی تات جامع بوده و در آن تلاش می‌شود با رویکردی صادقانه سخت‌ترین مباحث به ساده‌ترین شکل ممکن به داوطلبان آموزش داده شود. مدرس این دوره‌ها از بین باسابقه‌ترین افراد که در حوزه آیلتس متخصص هستند انتخاب شده است.

دکتر رحمانی مدرس دانشگاه و فارغ التحصیل دانشگاه تهران با ارائه نکات کلیدی و راهبردی شرکت کنندگان را به بهترین شکل ممکن برای آزمون آماده می‌کند. در این دوره با ارائه تمرین‌های کاربردی و حل نمونه سوالات متعدد آزمون‌های قبلی تلاش می‌شود فرد دانش و اعتماد به نفس لازم برای کسب نمره بالای ۷ را به دست آورد.

دوره‌های آموزش آیلتس آکادمی تات شامل چه چیزهایی است؟

دوره‌های آموزش آنلاین آیلتس یکی از پرطرفدارترین دوره‌های آکادمی تات است که به صورت اختصاصی به شرح زیر برگزار می‌شوند:

دوره آنلاین پری آیلتس

  • کلاس گرامر مقدماتی
  • کلاس لغات آیلتس
  • کلاس لیستینگ جنرال آیلتس
  • کلاس کالوکیشن آیلتس
  • کلاس گرامر آیلتس
  • کلاس Phrasal Verb

دوره آنلاین آیلتس

  • کلاس رایتینگ آیلتس
  • کلاس ریدینگ آیلتس
  • کلاس اسپیکینگ آیلتس
  • کلاس لیسنینگ آیلتس
  • کلاس رایتینگ تسک 1 آکادمیک آیلتس

تیم پشتیبانی تات آکادمی در طول برگزاری دوره شرکت کنندگان را تنها نمی‌گذارند و پاسخگوی تمامی سوالات ایشان هستند. شرکت کنندگان دوره‌های آنلاین در هر مکانی که بخواهند و بدون استرس ترافیک یا شلوغی مسیر می‌توانند بهترین مدرسان را نزد خود بیاورند.

همین الان به سایت آکادمی تات به آدرس www.tatschool.ir سربزنید و ضمن کسب اطلاعات تکمیلی در مورد دوره‌های آموزش آیلتس آکادمی برای شرکت در دوره دلخواه خود ثبت نام کنید. یادگیری زبان انگلیسی یک سرمایه گذاری سودمند است که امکان کسب ویزای کشورهای مختلف جهان، ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر خارجی و مهاجرت را برای شما فراهم می‌کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش