اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111237158322081
در دسترس نیست

مراحل اجرای کفپوش اپوکسی

کد: 140111237158322081

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله قصد داریم تا با نحوه اجرا و نصب انواع کفپوش های اپوکسی آشنا شده و مراحل آن را مورد بررسی قرار دهیم.

مراحل اجرای کفپوش اپوکسی
اجرای کفپوش اپوکسی

مشتریان عزیز می‌توانند جهت اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش انواع کفپوش اپوکسی صنعتی و کفپوش اپوکسی پارکینگ، با شرکت رادین پوشش زرین تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

پوشش‌ های اپوکسی، به‌ عنوان یکی از کفپوش های بسیار کاربردی و پرطرفدار شناخته‌ شده و این کفپوش ها از ۲ قسمت رزین و سخت کننده تشکیل شده‌اند.

کفپوش‌ اپوکسی قابل اجرا بر روی انواع کف های بتنی بوده و از جمله کاربرد آن می‌توان به استفاده از آنها در صنایع مختلف خودروسازی، کارخانجات، همچنین گاراژ ها و پارکینگ ها، مراکز تجاری بزرگ و کوچک و منازل مسکونی اشاره نمود.

کفپوش ها دارای انواع متفاوتی است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به کفپوش اپوکسی پارکینگ و کفپوش اپوکسی صنعتی اشاره نمود.

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه اجرا و نصب انواع کفپوش های اپوکسی آشنا شده و مراحل آن را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

مراحل اجرای کفپوش اپوکسی به ترتیب زیر می باشد:

  • آماده‌ سازی سطح قبل‌ از اعمال اپوکسی

ابتدا باید سطح بستر را به‌ طور کامل آماده کرده تا چسبندگی محصول به کف به‌ صورت درستی انجام شود.

در اولین مرحله ابتدا باید سطح به‌ طور کامل عاری از گرد و غبار و هر گونه زباله شده و به‌ طور کامل تمیز و شسته شود.

همچنین سطح باید از هر گونه مواد روغنی، چربی و مواد شیمیایی پاک شده تا چسبندگی اپوکسی به سطح افزایش یابد.

در این مرحله با استفاده از روش‌ هایی چون سنگ‌زنی، سمباده زدن، خراش دادن و غیره سطح مورد نظر را برای اجرای کفپوش اپوکسی آماده می‌سازند.

پس‌ از جارو کشیدن و تمیز کردن سطح، وارد مرحله‌ی دوم خواهیم شد.

  • جرای پرایمر

ابتدا کف سازه را توسط پرایمر اپوکسی پر کرده تا هر گونه ترک خوردگی‌ ها و شکستگی‌ ها به‌ طور کامل پر شده و سطحی یکدست و یکنواخت به وجود آید. این عمل سبب می‌شود که اپوکسی به راحتی بر روی سطح اجرا شده و بدون نقص بر روی کف اعمال شود.

  • پر کردن سوراخ‌ ها و ترک‌ ها توسط دوغاب اپوکسی

قبل‌ از اجرای کفپوش اپوکسی، تمامی سوراخ‌ های عمیق و بزرگ و همچنین ترک‌ های موجود در بر روی کف را توسط دوغاب اپوکسی و یا ملات سیمان که سریع خشک می‌شوند پر نمایید. انواع مختلفی از پرکننده‌ های اپوکسی در بازار موجود هستند که با توجه به نوع سطح بستر می‌توانید هر کدام از آنها را انتخاب کرده و استفاده نمایید.

یکی از بهترین گزینه‌ ها جهت استفاده برای پوشاندن ترک‌ ها، استفاده از رزین اپوکسی صد در صد شفاف و مخلوط آن با پرکننده مانند ماسه کوارتز است.

  • اجرای اولین لایه از کفپوش اپوکسی

اجرای اولین لایه اپوکسی رنگی، نشان‌ دهنده‌ی مقاومت سطح بستر بوده و هر گونه شکاف و ترک‌ های باقی‌ مانده را نمایان می‌کند. اولین لایه از کفپوش توسط غلطک بر روی سطح اعمال شده و بهتر است که قبل‌ از اجرای لایه اول، ابتدا مایع اپوکسی را به‌ طور کامل با یکدیگر مخلوط کرده و پس‌ از بدست آوردن مایع یکدست، آن را بر روی کف اعمال نمایید.

  • سنباده زنی و پر کردن نهایی

پس‌ از گذشت بیش‌ از ۲۴ ساعت و خشک شدن کامل لایه‌ی اول، نوبت به مرحله بعدی می‌رسد. برای اعمال لایه دوم، بهتر است که از پر بودن تمامی شکاف‌ ها و سوراخ‌ ها مطمئن شده و اقدام به اجرای کفپوش نمایید.

  • اجرای لایه نهایی کفپوش اپوکسی

قبل‌ از اجرای لایه آخر اپوکسی، ابتدا مطمئن شوید که کل سطح تمیز بوده و عاری از هر گونه گرد و غبار است. سپس تمامی در ها و پنجره‌ ها را بسته و جهت عدم ورود گرد و غبار و همچنین رطوبت بر روی کف اقدام نمایید. سپس از یک غلطک مناسب استفاده کرده و به‌ آرامی شروع به اجرای کفپوش اپوکسی نمایید.

پس‌ از اتمام تمامی مراحل گفته‌ شده، اجرای کفپوش اپوکسی به اتمام رسیده و سطحی یکدست و یکپارچه و مقاوم در برابر آسیب‌ های بیرونی به وجود می‌آید.

انواع کفپوش اپوکسی و مزایا و معایب آن را اینجا بخوانید.

صحبت پایانی

شرکت رادین پوشش زرین، ارائه دهنده انواع کفپوش اپوکسی همچون کفپوش اپوکسی پارکینگ و کفپوش اپوکسی صنعتی بوده و انواع رنگ‌ اپوکسی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تمامی محصولات عرضه شده در این مجموعه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با مناسب‌ ترین قیمت عرضه می‌شوند. مشتریان عزیز می‌توانند جهت اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش انواع کفپوش اپوکسی صنعتی و کفپوش اپوکسی پارکینگ، با شرکت رادین پوشش زرین تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رادین

ﺷﺮﮐﺖ رادﯾﻦ ﭘﻮﺷﺶ زرین از ﺳﺎل 1390 آﻏﺎز ﺑﻪ ﮐﺎر ﮐﺮده و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ در زﻣﯿﻨﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﭘﻮﺷﺶ ﻫﺎی ﻣﺤﺎﻓﻈﺘﯽ، ﭘﻮﺷﺶ ﻫﺎی ﺻﻨﻌﺘﯽ، ﮐﻔﭙﻮش ﻫﺎی اﭘﻮﮐﺴﯽ و ﭘﻠﯽ ﯾﻮرﺗﺎن، ﭘﻠﯽ ﯾﻮرﺗﺎن ورزﺷﯽ و رﻧﮓ ﻫﺎی ﺻﻨﻌﺘﯽ است، این مجموعه ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ در زﻣﯿﻨﻪ اﺟﺮای ﭘﻮﺷﺶ ﻫﺎی ﺻﻨﻌﺘﯽ، ورزﺷﯽ و دﮐﻮراﺗﯿﻮ نیز ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ دارد.

اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید