اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203027295222081
در دسترس نیست

رنگ های صنعتی چیست و چه مزایایی دارد؟

رنگ های صنعتی چیست و چه مزایایی دارد؟

کد: 140203027295222081

، تهران , (اخبار رسمی): زمانی‌ که صحبت از نوسازی تأسیسات صنعتی به میان آورده می‌شود، بسیاری از سازمان‌ ها و شرکت‌ ها تمایل دارند که رنگ‌ آمیزی داخلی و بیرونی تجهیزات خود را در اولویت قرار دهند.

رنگ های صنعتی چیست و چه مزایایی دارد؟
رنگ اپوکسی

شرکت رادین پوشش زرین، تولیدکننده و ارائه دهنده انواع رنگ‌ های صنعتی مانند رنگ سوله و رنگ آکریلیک ساختمانی بوده و از دیگر محصولات آن نیز می‌توان به انواع کفپوش اپوکسی و پلی اورتان اشاره نمود.

زمانی‌ که صحبت از نوسازی تأسیسات صنعتی به میان آورده می‌شود، بسیاری از سازمان‌ ها و شرکت‌ ها تمایل دارند که رنگ‌ آمیزی داخلی و بیرونی تجهیزات خود را در اولویت قرار دهند.

رنگ‌ آمیزی تجهیزات صنعتی توسط رنگ‌ های مقاوم و بادوام، در ایمنی و تمیز نگه‌ داشتن این امکانات بسیار ضروری بوده و تأثیر بسیار فراوانی بر روی بهره‌وری آنها خواهد داشت. رنگ‌ های مختلفی به‌ عنوان پوشش بر روی تجهیزات مهم به کار برده می‌شوند که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به رنگ‌ اپوکسی اشاره نمود.

رنگ اپوکسی و صنعتی چیست؟

رنگ اپوکسی، یکی از معروف‌ ترین و پرکاربردترین رنگ‌ های صنعتی بوده و محصول اکرلیک لاتکس است که مقدار کمی اپوکسی نیز در آن وجود داشته و به جهت کاربرد های مختلف استفاده می‌شوند.

رنگ اپوکسی، سبب ایجاد پوششی محافظ، بادوام و مقاوم در برابر آسیب های بیرونی شده و نگهداری از آن بسیار آسان است. رنگ‌ های اپوکسی مانند رنگ سوله و همچنین رنگ آکریلیک ساختمانی، دارای خواص منحصر به‌ فرد خود در برابر خوردگی، مواد شیمیایی و غیره هستند و به‌ همین دلیل از آنها در بسیاری از فضا ها مانند انبار ها، صنایع بزرگ و کوچک و همچنین گاراژ ها جهت محافظت از تجهیزات مختلف استفاده می‌شود.

یکی از مهمترین تفاوت‌ های موجود میان رنگ‌ های اپوکسی و رنگ معمولی، وجود رنگ اپوکسی در این رنگ‌ های صنعتی است که سبب بهتر چسبیدن این رنگ‌ ها به سطوح مختلف شده و دوام آنها از رنگ‌ های معمولی نیست بسیار بیشتر است.

استفاده از رنگ اپوکسی مانند رنگ سوله دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از رنگ‌ های صنعتی و اپوکسی

از جمله مزایای استفاده از رنگ‌ های اپوکسی و صنعتی می‌توان به موارد زیر اشار نمود:

مقاومت رنگ‌ های اپوکسی در برابر عواملی چون حرارت، مواد شیمیایی، فشار و ضربات سنگین و همچنین نفوذ نم و رطوبت بسیار مقاوم هستند. به‌ همین دلیل از این رنگ‌ ها در محل‌ هایی چون گاراژ ها و و کارخانجاتی که در تماس مستقیم با مواد شیمیایی و همچنین مواد روغنی هستند به دلیل خرد نشدن تجهیزات، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هزینه‌ مقرون‌ به‌ صرفه با استفاده از رنگ اپوکسی، شما می‌توانید از تجهیزات سازه‌ای خود در برابر تمامی آسیب‌ ها محافظت کرده و همچنین دوام و ماندگاری آنها را در سالیان طولانی افزایش دهید. به‌ همین دلیل استفاده از رنگ‌ های اپوکسی علاوه‌ بر ظاهری زیبا و یکدست، نقش محافظتی نیز داشته و استفاده از آنها به‌ جای رنگ‌ های معمولی بسیار مقرون‌ به‌ صرفه تر و مناسب است.

دوام و ماندگاری طولانی اگرچه اجرای رنگ های اپوکسی همانند رنگ اکریلیک ساختمانی کمی نیاز به زمان دارد، اما زمانی‌ که اپوکسی به‌ درستی اجرا شود، می‌تواند مدت زمان بسیار زیادی را دوام آورده و پوششی بسیار سخت و با ماندگاری بسیار بالا را به وجود آورد.

نقش محافظتی رنگ‌ های اپوکسی به‌ عنوان پوشش محافظتی عمل کرده و در برابر ترک خوردگی، ساییدگی، تغییر رنگ، لک پذیری و انواع مواد شیمیایی از سطح زیرین خود محافظت می‌کنند.

نگهداری آسان تمامی رنگ‌ های اپوکسی در برابر جذب گرد و غبار بسیار مقاوم هستند و سبب جلوگیری از نشستن هر گونه آلودگی و غبار بر روی خود می‌شوند. همچنین این رنگ‌ ها دارای سطوحی بسیار صاف و یکدست هستند و به‌ راحتی توسط دستمال و یا جارو تمیز می‌شوند. بنابراین نگهداری از این رنگ‌ ها بسیار آسان بوده و نیاز به مراقبت خاصی نخواهند داشت.

با توجه به مطالب ارائه‌ شده در این مقاله، استفاده از رنگ‌ های اپوکسی دارای مزایای بسیار فراوانی بوده و می‌توانید با استفاده از این رنگ‌ های صنعتی، از تجهیزات سازه ای خود به صورت طولانی‌ مدت استفاده کرده و طول عمر آنها را افزایش دهید.

شرکت رادین پوشش زرین، تولیدکننده و ارائه دهنده انواع رنگ‌ های صنعتی مانند رنگ سوله و رنگ آکریلیک ساختمانی بوده و از دیگر محصولات آن نیز می‌توان به انواع کفپوش اپوکسی رادین پوشش زرین و پلی اورتان اشاره نمود. مشتریان عزیز می‌توانند جهت دریافت قیمت و چگونگی سفارش محصولات این شرکت، با رادین پوشش زرین تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رادین

ﺷﺮﮐﺖ رادﯾﻦ ﭘﻮﺷﺶ زرین از ﺳﺎل 1390 آﻏﺎز ﺑﻪ ﮐﺎر ﮐﺮده و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ در زﻣﯿﻨﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﭘﻮﺷﺶ ﻫﺎی ﻣﺤﺎﻓﻈﺘﯽ، ﭘﻮﺷﺶ ﻫﺎی ﺻﻨﻌﺘﯽ، ﮐﻔﭙﻮش ﻫﺎی اﭘﻮﮐﺴﯽ و ﭘﻠﯽ ﯾﻮرﺗﺎن، ﭘﻠﯽ ﯾﻮرﺗﺎن ورزﺷﯽ و رﻧﮓ ﻫﺎی ﺻﻨﻌﺘﯽ است، این مجموعه ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ در زﻣﯿﻨﻪ اﺟﺮای ﭘﻮﺷﺶ ﻫﺎی ﺻﻨﻌﺘﯽ، ورزﺷﯽ و دﮐﻮراﺗﯿﻮ نیز ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ دارد.

اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید