اطلاعات تماس
  • 091253*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112037176821781
در دسترس نیست

نصب و راه اندازی سیستم های اعلام حریق زیتکس

مراحل نصب اعلام حریق زیتکس

کد: 140112037176821781

، (اخبار رسمی): برای نصب و راه اندازی سیستم های اعلام حریق زیتکس نیاز به یک راهنمای نصب دقیق و جامع داریم تا مراحل نصب اعلام حریق زیتکس را به ما نشان دهد. دقت در راه اندازی سیستم های اعلام حریق مهم است چرا که کوچک ترین خطا باعث بروز اتفاقات ناخوش آیندی خواهد شد.

مراحل نصب اعلام حریق زیتکس
نصب اعلام حریق زیتکس

برای نصب و راه اندازی سیستم های اعلان حریق کانونشنال زیتکس نیاز به یک راهنمای نصب دقیق و جامع داریم تا مراحل نصب اعلام حریق زیتکس را به ما نشان دهد. دقت در راه اندازی سیستم های اعلام حریق مهم است چرا که کوچک ترین خطا باعث بروز اتفاقات ناخوش آیندی خواهد شد.

همچنین سیستم های اعلام حریق زیتکس را می توانید گاهی اوقات بر روی سیستم عامل تلفن همراه خود، فعال کرده و کنترل کنید. مراحل نصب اعلام حریق زیتکس، شامل مواردی همچون، راه اندازی دکتور ها نصب شاسی ها، نصب آژیر ها و همچنین آموزش نقشه خوانی می باشد. در ادامه مطلب مراحل نصب اعلام حریق زیتکس را به صورت کامل و دقیق توضیح خواهیم داد.

نصب سیستم اعلام حریق زیتکس

همان طور که می دانید، برای نصب و راه اندازی کامل یک سیستم اعلام حریق زیتکس ، دانستن موارد زیر لازم است:

  • نصب دکتور زیتکس نصب شستی ها نصب آژیر آموزش نقشه خوانی

نصب دکتور زیتکس

نصب دکتور اعلام حریق زیتکس یکی از مهم ترین و اصلی ترین مراحل نصب اعلام حریق می مباشد که علاوه بر اهمیت بالا در کارکرد دستگاه، دقت بسیار زیادی نیز در هنگام نصب می خواد. نصب دکتور ها، دو پایه برای ورودی و خروجی مثبت و دو پایه دیگر برای ورودی و خروجی منفی دارد. دکتور های زیتکس دارای یک پایه دیگر برای چراغ ریموت اندیکاتور، می باشند.

نصب شستی ها

در نصب شستی های سیستم زیتکس 2 پایه برای ورودی و خروجی مثبت و 2 پایه دیگر برای وودی و خروجی های منفی می باشد. که در مجموع 4 پایه اصلی را تشکیل می دهند. این پایه ها با توجه به دفترچه راهنما باید به پایه های زون ها متصل شوند. شستی های اعلام حریق در حالت عادی مدار باز یا همان علامت عدم مقاومت را نشان می دهند اما در حالت فعال می بایستی 470 تا 680 درجه اهم را باید نشان دهند.

نصب آژیر

برای نصب و راه اندازی آژیر ها می بایستی پایه ها با دقت نصب شوند و تعداد 2 پلاریته مثبت برای ورودی و خروجی منفی و تعداد 2 پلاریته منفی برای ورودی و خروجی مثبت مورد استفاده قرار می گیرد. حتما توجه داشته باشید که آژیر ها به صورت موازی نصب شده باشند و این را بدانید که امکان گرفتن انشعاب از آن ها ممکن نیست.

در هنگام نصب آژیر ها دقت داشته باشید که مقاومت در دو سر مدار ابتدایی و انتهایی حتما یکسان باشد و یک باتری 12 ولتی در داخل دستگاه جایگذاری نمایید. پس از انجام این مراحل سیم ها را به باتری درون دستگاه متصل کرده و جریان برق را روشن نمایید. در این شرایط اگر باتری های دستگاه به درستی جایگذاری نشده باشند، چراغ های مربوط به آن

روشن خواهند ماند.

شرکت آتشبان یکی از بهترین شرکت ها در مسیر تولید، نصب و راه اندازی سیستم های اعلام حریق و اطفا حریق در سراسر ایران می باشد.

شرکت بزرگ آتشبان با در نظر گرفتن تمامی استاندارد های جهانی در جهت پیشرفت تکنولوژی سیستم های اعلام حریق در تلاش است تا گامی بزرگ برای ارائه آن به مشتریان عزیز بر دارد.

شرکت آتشبان برای رضایتمندی متقاضیان، بهترین و مجرب ترین کارشناسان جهت پاسخگویی 24 ساعته را به شما عزیزان در نظر گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091253*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید