اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201067213322500
در دسترس نیست

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای

کد: 140201067213322500

، (اخبار رسمی): درب اتوماتیک شیشه ای همانطور که از نامش پیداست بدون دخالت دست باز و بسته می شود. این درب ها ابعاد استانداری دارند اما ابعاد این درب قابل تغییر است و شما میتوانید در هر اندازه ای درب های اتوماتیک شیشه ای را سفارش دهید.

درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

نام درب شیشه ای اتوماتیک موجودیت آنرا توصیف میکند. اساس تفاوت درب اتوماتیک شیشه ای با در های قدیمی و سنتی، بازوبسته شدن درب بدون دخالت دست است که باعث سهولت استفاده از آن شده است. مزیت قابل توجه درب برقی این است که عرض دهانه ورودی هر چقدر که باشد و یا حتی اگر ورودی کنج و یا نبش باشد، تقاضای کاربر در رابطه با عرض بازشو  هرقدر که باشد، اگر معماری ساختمان بسیار خاص باشد و ترجیح بر داشتن درب منحصر به فرد و لوکس باشد و یا حتی برای ایزوله سازی محیط، برای هر معیاری نوعی از درب اتوماتیک قابل طراحی و اجرا میباشد. مجموعه اپراتور، شیشه و  فریم درب شیشه اتوماتیک را تشکیل میدهند. اپراتور خود از گردهمایی و هماهنگی بین قطعات الکترونیکی و مکانیکی تشکیل شده است.

ابعاد درب شیشه‌ای اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه‌ ای  ابعاد استانداری دارد اما اگر ورودی شما با این استانداردها هماهنگ نیست نگران نباشید یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این درب‌ها انعطاف‌پذیری آن ها در اجرا است. ابعاد درب‌ها به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارند مانند اندازه دهانه ورودی، نوع درب اتوماتیک که شامل کدام مدل می باشد (ریلی، تلسکوپی، منحنی و…)،تعداد لت‌های (لنگه درب‌ها) ثابت و متحرک. قطعاً مانند هر کار تخصصی باید برای اندازه‌گیری از مشاوران و کارشناسان آن کار کمک گرفت زیرا کوچک‌ترین اشتباه در اندازه‌گیری و محاسبات باعث به‌دست‌آمدن نتیجه نامطلوب می‌شود بنابراین قبل از اجرای پروژه و صرف هزینه نیاز است از درستی اندازه‌ها و کیفیت کار مطمئن شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید