اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201067213622500
در دسترس نیست

درب رول آپ کرکره برقی چیست

رول آپ

کد: 140201067213622500

، (اخبار رسمی): رول آپ سازه ایست که قابلیت جمع شدن دارد. باتوجه به قابلیتی که رول آپ دارد در وسایل زیادی به کار برده می شود به همین علت انواع مختلفی دارد. از شناخته شده ترین موارد استفاده رول آپ، استفاده از آن در کرکره های برقی است.

رول آپ
رول آپ

رول  آپ

آیا به دنبال نصب درب رول آپ کرکره برقی هستید؟ در این صورت بهتر است با نحوه کارکرد سیستم رول آپ آشنا شوید و بدانید که رول آپ دقیقا چگونه کار می­ کند و چه مزایایی دارد. هر سازه و ابزاری که قابلیت جمع شدن داشته باشد را رول آپ می‌نامند. رول آپ انواع مختلفی دارد و در موارد زیادی به کار برده می‌شود. یکی از شناخته‌شده‌ترین موارد استفاده از رول آپ که احتمالا شما نیز با آن برخورد کرده‌اید، کرکره برقی است. کرکره‌های برقی از موارد پرکاربرد این سازه به حساب می‌روند این مقاله برای ارائه راهنمایی به کسانی نوشته شده است که چندان اطلاعی از رول  آپ کرکره برقی ندارند یا قبلاً هرگز از آن استفاده نکرده‌اند. هدف ما این است که به شما کمک کنیم تا درک بهتری از نحوه کار با کرکره برقی در گاراژ و پارکینگ خانه خود داشته باشید. کاسپین پیشرو صنعت انواع درب رول آپ کره کره برقی را با قیمت بسیار مناسب عرضه می­کند. 

درب رول آپ کرکره برقی چیست

کرکره­ های برقی که به عنوان کرکره­ های غلتشی هم شناخته می شوند در اطراف یک قرقره مرکزی جمع می‌شوند و در هنگام استفاده به چرخش درمی­ آیند و به اصطلاح باز می­شوند. با یک فرآیند نصب سریع، آنها را می­توان به راحتی در ساختار فعلی ساختمان گنجاند. نصب داخلی یا خارجی، بسته به نیاز ساختمان شما به صورت سفارشی ساخته می ­شوند. از جمله دلایلی که باعث محبوبیت زیاد درب رول آپ برقی شده است تنوع زیاد در رنگ‌بندی است. متریال استفاده شده در این درب‌ها نیز گوناگون هستند و با در کنار یکردیگر قرار داد این دو مورد یک طیف وسیع از طرح‌ها و مدل‌های مختلف را خواهیم داشت که پاسخگو به هر نوع سلیقه است. همچنین استحکام و طول عمر این درب‌ها بسیار بالا است.

قیمت درب رول آپ

اولین عاملی که بر قیمت رول آپ کرکره برقی تاثیر می گذارد، اندازه درب است. درب های رول آپ گاراژی یک خودرو به دلیل کوچکتر بودن و هزینه مواد کمتری نسبت به درب های گاراژی دو خودرویی هزینه کمتری دارند. درب های اندازه استاندارد نیز هزینه کمتری نسبت به اندازه ها و شکل های خاص دارند، زیرا می توانید آن ها را مستقیما از کارخانه خریداری کنید نه اینکه سفارش خاصی بدهید. هرچه عناصر معماری بیشتری به درب خود اضافه کنید، هزینه آن بیشتر خواهد بود. اگر در حال خرید درب رول آپ کارخانه هستید می توانید از بین گزینه های موجود در درب، قاب، پنل و تریم بدون افزایش هزینه انتخاب کنید. اما اگر یک درب سفارشی می خواهید باید هزینه های افزایش یافته را در نظر بگیرید. یکی دیگر از عواملی که می تواند بر هزینه درب رول آپ تاثیر بگذارد این است که آیا شما به خرید درب باز کن نیاز دارید یا خیر؟ چهار نوع درب باز کن رول آپ که می توانید انتخاب کنید شامل درایو زنجیره ای، درایو تسمه، درایو پیچ و درایو مستقیم است. درایو مستقیم بی صداترین فناوری است اما در عین حال یکی از گران ترین هاست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان