اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201067213522500
در دسترس نیست

نوع موتور به‌کاررفته در کرکره برقی

موتور کرکره برقی

کد: 140201067213522500

، (اخبار رسمی): موتور کرکره برقی انواع مختلفی دارد. نوع موتور استفاده شده در درب کرکره‌ای اولین فاکتور مؤثر روی قیمت موتور کرکره برقی است. سه نوع موتور برای درب‌های کرکره‌ای برقی در بازار وجود دارد، موتور ساید کرکره برقی، موتور توبلار کرکره برقی و موتور سانترال کرکره برقی.

موتور کرکره برقی
موتور کرکره برقی

نوع موتور به‌کاررفته در کرکره برقی

نوع موتور استفاده شده در درب کرکره‌ای اولین فاکتور مؤثر روی قیمت موتور کرکره برقی است. سه نوع موتور برای درب‌های کرکره‌ای برقی در بازار وجود دارد، موتور ساید کرکره برقی، موتور توبلار کرکره برقی و موتور سانترال. موتورهای ساید (Side motor) در گوشه‌های راست یا چپ کرکره برقی قرار می‌گیرند و نام‌گذاری آنها نیز بر اساس این خاصیتشان می‌باشد. این نوع موتور برای درب‌های کرکره با عرض و ارتفاع زیاد مناسب است همچنین برای درب‌های سنگین و مکان‌های پرتردد استفاده می‌شود. موتور ساید در بیرون از محفظه رول کرکره نصب می‌شود و بی‌صدا هست. موتورهای ساید دارای سیستم پاراشوت یا ضد سقوط هستند، چنانچه برق قطع شود یا موتور دچار خرابی شود درب سقوط نمی‌کند. اگر این موتور خراب شود چون در بیرون رول کرکره است به‌راحتی قابل تعمیر می‌باشد.

موتورهای توبلار (Tubular motor) در داخل محفظه رول کرکره قرار می‌گیرند به همین دلیل ظاهر زیباتری نسبت به موتورهای ساید دارند. موتور توبلار مناسب درب‌های کرکره‌ای سبک با عرض کم می باشد. موتور توبلار از نظر قدرت ضعیف‌تر از نوع ساید است و برای محیط‌های پرتردد خوب نخواهد بود. قیمت موتور کرکره برقی توبلار ارزان‌تر از موتور ساید است و مناسب کرکره پنجره و درب‌های سبک است. موتور توبلار سیستم پاراشوت ندارد و این یکی از عیوب این موتور است. سرعت موتور توبلار بیشتر از ساید است، موتورهای ساید چون برای درب‌های کرکره سنگین استفاده می‌شوند سرعت کمتری دارند.

موتور سانترال (Central motors) هم مانند موتور ساید بر اساس نحوه قرارگیری‌اش در نصب نام‌گذاری شده است، موتور سانترال در وسط محور رول کار گذاشته می‌شود. برای درب‌هایی با وزن متوسط و تردد نه‌چندان زیاد استفاده می‌شود و سرعت بالایی برای باز و بسته کردن درب‌های کرکره دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان