اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201067213422500
در دسترس نیست

درب های پارکینگ چه تاثیری در ساختمان دارند؟

انواع درب پارکینگ

کد: 140201067213422500

، (اخبار رسمی): هر مکانی که دارای پارکینگ باشد به درب پارکینگ نیاز دارد. امروزه درب های پارکینگ در انواع مختلفی ساخته می شوند. درب های اتوماتیک پارکینگ با جک های مختلفی با توجه به میزان تردد و وزن درب در بازار عرضه می شوند.

انواع درب پارکینگ
انواع درب پارکینگ

انواع درب پارکینگ

هر مکانی که ساخته می شود معمولا نیاز به یک یا چند درب دارد که با توجه به وضعیت آن ‌مکان، درب مناسب نصب می گردد. البته این به سلیقه افراد نیز برمی گردد. ممکن است افراد فقط جنبه امنیتی را در نظر بگیرند و یا برای عده ای دیگر زیبایی و جلوه بصری در اولویت باشد و حتی ممکن است افراد بخواهند پکیجی از یک درب مطمئن، ایمن و زیبا داشته باشند. درست است، درب ها انواع گوناگونی دارند و این گوناگونی می تواند از نظر نوع، رنگ، جنس، متریال و … باشد.

درب های پارکینگ چه تاثیری در ساختمان دارند؟

در بین عواملی که در ظاهر و نمای بیرونی ساختمان نقش مهمی دارند، نام درب پارکینگ هم بسیار شنیده می شود. توصیه ما، ست کردن با درب حیاط است هرچند آن چه که مشخص و حائزاهمیت است، کیفیت می باشد. درب پارکینگ در طول سال بارها و بارها باز و بسته شده و در معرض نور و اشعه خورشید، آلودگی هوا، گرد و غبار و… قرار می گیرد و اگر در امر کیفیت و مرغوبیت انتخاب درستی صورت نگیرد، خرابی های مداوم در انتظار شما خواهند بود و برایتان دردسرساز می شوند. مورد دیگری که افراد به آن توجه دارند ایمنی است و به همین علت باید دنبال دربی باشید که موجب اطمینان خاطر شما از لحاظ امنیت باشد.

انواع جک پارکینگ

جک پارکینگ‌ یک ساز و کار هیدرولیکی، مکانیکی و یا پنوماتیکی است که در انواع مختلفی تولید شده و در بازارعرضه می‌شوند.

جک پارکینگ الکترومکانیکی: مناسب پارکینگ هایی است با تردد کم و درب هایی با عرض کوچک.

جک پارکینگ هیدرولیکی: بیشتر برای مصارف صنعتی و تجاری کاربرد داشته و در اماکنی با تردد بالا و درب های سنگین از این جک استفاده می شود.

جک فدینی ایتالیا: از برندهای معتبر ساخت کشور ایتالیا و قابلیت نصب بر روی درب های لولایی را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان