اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201227230922579
در دسترس نیست

ویرایش شماره تلفن سهام عدالت + راهنما تغییر اطلاعات

کد: 140201227230922579

، (اخبار رسمی): ویرایش شماره تلفن سهام عدالت امکان پذیر شد. با توجه به اینکه برای دریافت سود سهام عدالت لازم است کد ملی شخص با شماره تلفن او تطابق داشته باشد، کلیه افراد ثبت نام کرده در سهام عدالت می توانند شماره تماس و اطلاعات خود را در www.sahamedalat.ir یا www.samanese.ir ویرایش نمایند.

ویرایش شماره تلفن سهام عدالت + راهنما تغییر اطلاعات
ویرایش شماره تلفن سهام عدالت + راهنما تغییر اطلاعات

ویرایش شماره تلفن سهام عدالت امکان پذیر شد. با توجه به اینکه برای دریافت سود سهام عدالت لازم است کد ملی شخص با شماره تلفن او تطابق داشته باشد، کلیه افراد ثبت نام کرده در سهام عدالت می توانند شماره تماس و اطلاعات خود را در www.sahamedalat.ir یا www.samanese.ir ویرایش نمایند.همچنین در صورت عدم تطابق کد ملی شخص با شماره تلفن وارد شده در سامانه سهام عدالت، فرد سهام دار می بایست شماره تلفن تحت مالکیت خود را در www.sahamedalat.ir وارد نماید.

اهمیت ویرایش شماره تلفن سهام عدالت

با آزاد شدن سهام عدالت به روش مستقیم دارندگان این سهام می توانند در صورت نیاز 30 درصد از سهام خود را بفروشند که این فروش توسط کارگزاری یا خود شخص قابل انجام است. اما عده ای از سهام داران در فروش سهام خود با مشکل مواجه شده اند و امکان فروش به صورت شخصی یا از طریق کارگزاری برای آن ها وجود ندارد. افزون بر این سهام داران دیگری نیز هستند که قادر به مشاهده دارایی ها و دریافت سود سهام خود نمی باشند.

برای پیگیری وضعیت این افراد و رفع مشکل آن ها، می بایست شماره شبا و شماره تلفن همراه فرد سهام دار به نام خود او باشد تا مورد احراز هویت قرار گیرد.

آقای حسین فهیمی، سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت همچنین گفتند اگر شماره تلفن به نام خود شخص است و باز هم قادر به ورود به سامانه سهام عدالت نیست باید از طریق ویرایش شماره تلفن سهام عدالت اقدام کند و شماره دیگری که به نام خود او می باشد را وارد نماید. البته طبق گفته های آقای حسین فهیمی، این مشکل در بروزرسانی های بعدی برطرف خواهد شد.

نکات مهم در خصوص سهام عدالت

📌 هر سهامدار عدالت مسئول حفظ اطلاعات محرمانه خود می باشد و نباید اطلاعات خود را در اختیار سایرین قرار دهد.

📌 مسئولیت استفاده از کد تایید پیامک شده، توسط هر شخص دیگر به عهده سهامدار است.

📌 هرگونه استفاده از اطلاعات مندرج به وسیله فرد دیگر یا اشخاص ثالث به شدت ممنوع و مسئولیت آن به عهده سهامدار است.

📌 دسترسی و استفاده از این سامانه محدود، غیرقابل انتقال و صرفا مجاز برای استفاده توسط فرد سهامدار می باشد.

📌 فعالیت مراجعین در سامانه ثبت می شود و قابل پیگیری است.

منبع: https://b2n.ir/u17470

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه