اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201227231422579
در دسترس نیست

فراموشی رمز ورود سهام عدالت {کارگزاری} + بازیابی با موبایل

کد: 140201227231422579

، (اخبار رسمی): نام کاربری و رمز عبور برای انجام کلیه عملیات سهام عدالت لازم و ضروری می باشند اما بسیاری از سهام داران با مشکل فراموشی رمز ورود سهام عدالت روبه رو هستند. به همین دلیل در این مقاله نحوه بازیابی رمز ورود سهام عدالت را شرح می دهیم تا مشکل بسیاری از این افراد برطرف شود.

فراموشی رمز ورود سهام عدالت {کارگزاری} + بازیابی با موبایل
فراموشی رمز ورود سهام عدالت {کارگزاری} + بازیابی با موبایل

نام کاربری و رمز عبور برای انجام کلیه عملیات سهام عدالت لازم و ضروری می باشند اما بسیاری از سهام داران با مشکل فراموشی رمز ورود سهام عدالت روبه رو هستند.

به همین دلیل در این مقاله نحوه بازیابی رمز ورود سهام عدالت را شرح می دهیم تا مشکل بسیاری از این افراد برطرف شود. همچنین یادآور می شویم امکان دریافت مشاوره از مشاوران مجرب مشورت نیز در خصوص فراموشی رمز ورود سهام عدالت و یا هر یک از مراحل بازیابی این رمز وجود دارد که برای این کار تنها کافی است از تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

اسامی کارگزاری های رسمی سهام عدالت

شاید مشکل فراموشی رمز ورود سهام عدالت تاکنون برای شما هم پیش آمده باشد. به همین دلیل در این بخش از مطلب قصد داریم به رفع این مشکل بپردازیم.

برای انجام این کار ابتدا لازم است اسامی کارگزاری های رسمی سهام عدالت را معرفی کنیم که در سامانه sahamedalat.ir از آن ها یاد شده است. این کارگزاری ها به شرح زیر هستند.

کارگزاری آگاهکارگزاری دنیای نوینکارگزاری خبرگان سهام
کارگزاری ملل پویا

کارگزاری مفیدکارگزاری توسعه معاملات کیانکارگزاری سرمایه گذاری ملی ایرانکارگزاری مهرآفرین

کارگزاری نماد شاهدانکارگزاری بانک صادرات ایرانکارگزاری پارسیانکارگزاری فارابی

کارگزاری سهم آشناکارگزاری بانک رفاه کارگرانکارگزاری اقتصاد بیدار

حال که با اسامی کارگزاری های رسمی این سهام آشنا شدید باید بگوییم پس از ثبت نام در هر یک از کارگزاری های جدول فوق، در صورت فراموشی رمز ورود سهام عدالت می توان از طریق سایت آن کارگزاری به بازیابی رمز عبور پرداخت.

نحوه بازیابی رمز عبور کارگزاری در هنگام فراموشی رمز ورود سهام عدالت

تمامی افراد دارای سهام عدالت برای سرمایه گذاری، مشاهده و یا خرید و فروش سهام عدالت خود نیازمند نام کاربری و رمز عبور و کد بورسی هستند و گاهی ممکن است این اطلاعات را به علت های مختلف فراموش کنند.

برای بازیابی این اطلاعات افرادی که در کارگزاری ثبت نام کرده اند می توانند به سایت اصلی کارگزاری مورد ثبت نام خود مراجعه نمایند و درخواست خود را مبنی بر بازیابی اطلاعاتی مانند رمز ورود سهام عدالت در قسمت پشتیبانی رمز فراموش شده ثبت کنند.

همچنین این افراد می توانند از پشتیبانی تلفنی کارگزاری مورد ثبت نام خود نیز استفاده کرده و پس از آن که اطلاعات آن ها توسط کارگزاری تایید شد رمز عبور خود را از طریق پیامک یا پست الکترونیک دریافت کنند.

منبع: https://b2n.ir/e56339

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه