اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201267236922579
در دسترس نیست

فروش سهام عدالت {مستقیم و غیرمستقیم} + راهنما جامع

کد: 140201267236922579

، (اخبار رسمی): فروش سهام عدالت بحثی است که به تازگی زیاد از جانب سهامداران آن به گوش میرسد. پس از اعلام آزادسازی سهام عدالت افراد زیادی به فکر فروش سهام عدالت خود افتادند. تمامی افرادی که در موعد مقرر در سامانه سهام عدالت ثبت نام کرده باشند یکی از 2 حالت مستقیم و غیر مستقیم را در ارتباط با مدیریت باشند.

فروش سهام عدالت {مستقیم و غیرمستقیم} + راهنما جامع
فروش سهام عدالت {مستقیم و غیرمستقیم} + راهنما جامع

فروش سهام عدالت بحثی است که به تازگی زیاد از جانب سهامداران آن به گوش میرسد. پس از اعلام آزادسازی سهام عدالت افراد زیادی به فکر فروش سهام عدالت خود افتادند.

باید بدانید که تمامی افرادی که در موعد مقرر در سامانه سهام عدالت ثبت نام کرده باشند یکی از 2 حالت مستقیم و غیر مستقیم را در ارتباط با مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند.

در این مقاله به بررسی روش های فروش سهام عدالت در هر دو حالت مدیریت مستقیم و غیر مستقیم میپردازیم. چنانچه در ارتباط با چگونگی فروش سهام خود نیاز به مشورت دارید با ما 9099075307 تماس بگیرید.

نحوه فروش سهام عدالت

پس از فرایند آزاد سازی سهام عدالت افراد زیادی به دلایل مختلف نیاز میبینند سهام عدالت خود را واگذار کنند. اما در این میان قطعا افرادی هم هستند که اطلاع چندانی از شرایط سهام عدالت خود ندارند و نیاز دارند در مراحل انجام انتقال مالکیت سهام خود راهنمایی شوند.

بهتر است قبل از بررسی نحوه فروش سهام عدالت به بررسی این موضوع بپردازیم که سهام عدالت افراد مختلف چه تفاوتی با هم دارند؟

تفاوت سهام عدالت با روش مدیریت مستقیم و غیر مستقیم

سهام عدالت به نسبت نوع مدیریت آن به دو دسته کلی تقسیم میشوند که در ادامه به تفاوت میان این دو میپردازیم.

سهام عدالت غیر مستقیم: آن دسته از عزیزانی که اطلاعات چندانی در زمینه بازار بورس و سهام ندارند عموما روش مدیریتی غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب میکنند. به این معنا که این عزیزان وظیفه مدیریت سهام خود را به کلی به دولت میسپارند و در عوض دولت نیز موظف میشود بهترین سرمایه گذاری ممکن را با سرمایه وی انجام داده و در بازه های زمانی مشخص سود این معاملات را برای آنها واریز کند.

سهام عدالت مستقیم: این عزیزان ترجیح داده اند بنا به آشنایی بیشتر خودشان با بازار بورس و یا کسب تجربه مدیریت سهام خود را به دولت واگذار نکنند و در واقع مسئولیت آن را خود بر عهده بگیرند. مسلما دولت در قبال سود و یا ضرر و زیان این دسته افراد مسئولیتی ندارد و این عزیزان برای کسب سود نیاز است تا خودشان سهامشان را مدیریت کنند.

سامانه فروش سهام عدالت

جهت تسهیل و تسریع در خدمات امور مشتریان سابقا سامانه ای تحت عنوان samanese.ir راه اندازی شده بود که در آن میشد به مشاهده ریز جزئیات سهام خود پرداخت. اما با گذر زمان و ورود سامانه سجام به عرصه بورس این سامانه جایگزین samanese.ir شد.

همه ی سهامداران عدالت الزاما باید در سامانه sejam.ir ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت خود را پشت سر بگذارند. در غیر این صورت سود سهام آنها واریز نمی شود.

پس از ثبت نام و احراز هویت در سجام شما عملا یک سهامدار رسمی حساب میشوید. در این مرحله است که شما با مراجعه به بخش سهام عدالت سامانه سجام روش مدیریتی سهام خود را انتخاب میکنید.

برای عزیزانی که اطلاعتشان از زمان ثبت نام تغییر کرده نیز امکان ویرایش اطلاعات سهام عدالت با کد ملی وجود دارد. میتوانید با مراجعه به مقاله مربوطه از روش های آن مطلع شوید.

فروش سهام عدالت نیز از طریق همین سامانه صورت میپذیرد که در ادامه به روش فروش این سهام هم در حالت مستقیم و هم در حالت غیر مستقیم پرداخته میشود.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: https://b2n.ir/r60501

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه