اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201267237822579
در دسترس نیست

پیگیری سود سهام عدالت با کد ملی + لینک استعلام واریز

کد: 140201267237822579

، (اخبار رسمی): برای مشاهده سود سهام عدالت خود راهی به جز کد بورسی نیز وجود دارد و آن پیگیری سود سهام عدالت با کد ملی می باشد که افراد بدون بدون کد بورسی و تنها با کد ملی خود می توانند آخرین وضعیت سود سهام عدالت خود را مشاهده نمایید.

پیگیری سود سهام عدالت با کد ملی + لینک استعلام واریز
پیگیری سود سهام عدالت با کد ملی + لینک استعلام واریز

با اجرایی شدن طرح آزاد سازی سهام عدالت، افرادی زیادی برای اطلاع از دارایی های سهام عدالت به فکر ثبت نام در سجام و دریافت کد بورسی شده اند. برای مشاهده سود سهام عدالت خود راهی به جز کد بورسی نیز وجود دارد و آن پیگیری سود سهام عدالت با کد ملی می باشد که افراد بدون بدون کد بورسی و تنها با کد ملی خود می توانند آخرین وضعیت سود سهام عدالت خود را مشاهده نمایید. ما در ادامه مقاله قصد داریم پیگیری سود سهام عدالت با کد ملی را به طور کامل برای شما شرح دهیم. در ادامه همراه ما باشید و اگر در مشاهده سود سهام عدالت خود به مشکل برخوردید می توانید با مشاورین ما با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس گرفته و درخواست راهنمایی نمایید.

مشاهده سود سهام عدالت با کد ملی 

👈 برای پیگیری سود سهام عدالت با کد ملی باید از سامانه سهام عدالت به آدرس اینترنتی samanese.ir مراجعه نمایید. این سامانه دارای امکانات مختلفی برای افراد دارد که یکی از این امکانات مشاهده سود سهام عدالت است.

برای پیگیری و مشاهده سود سهام عدالت با کد ملی مراحل زیر را طی نمایید:

🔶 ابتدا بر روی مرورگر خود آدرس اینترنتی samanese.ir را وارد کرده و وارد سامانه سهام عدالت شوید.

🔶 سپس برای پیگیری سود سهام عدالت با کد ملی بر روی گزینه “ورود به سامانه ” کلیک نمایید.

🔶 در پنجره جدید تمانی شرایط را مطالعه کرده و سپس تیک گزینه ” مطالب فوق را مطالعه کردم و می پذیرم” را زده و بر روی دکمه ” ادامه ” کلیک نمایید.

🔶 سپس در پنجره جدید باز شده باید کد ملی را در کادر وارد کرده و سپس بعد از زدن کد امنیتی بر روی گزینه “ادامه ” کلیک نمایید.

🔶 در مرحله بعد مطابق به درخواست خود سامانه باید نام و نام خانوادگی خود را در بین موارد انتخاب نماییدد. این کار برای راستی آزمایی تعبیه شده است. و سپس “ادامه ” را کلیک نمایید.

🔶 در مراحل بعد راستی آزمایی شما باید نام پدرو سپس تاریخ تولد خود را نیز از میان گزینه ها انتخاب نمایید و سپس شماره شناسنامه خود را باید در میان شماره شناسنامه ها پیدا نمایید. برو روی دکمه “ادامه” کلیک نمایید.

🔶 زمانی که تمامی راستی آزمایی شما به پایان رسید، باید تمامی اطلاعات خود را بررسی کرده و اگر تمامی آن ها درست بود بر روی گزینه “تایید و ورود” کلیک نمایید. توجه نمایید اگر اطلاعات شما صحیح نبود باید بر روی گزینه “اصلاح” کلیک کرده و تمامی اطلاعات نا درست را تصحیح نمایید.

🔶 اکنون برای پیگیری سود سهام عدالت با کد ملی باید بر روی گزینه “صورت وضعیت دارایی سهام عدالت” کلیک کرده و سود سهام عدالت خود را مشاهده نمایید.

نکات پیگیری سود سهام عدالت با کد ملی

👈 در زمان پیگیری سود سهام عدالت باید به نکاتی توجه فرمایید تا بدون مشکل به راحتی بتوانید سهام خود را مشاهده نمایید. برخی از مهمترین این نکات به شرح زیر است:

❇️ اگر در زمان ورود کد ملی در سامانه با خطا مواجه شدید دو دلبل خواهد داشت اول اینکه شما دارای سهام عدالت نمی باشد و دوم اینکه اطلاعات ثبت شده شما در سامانه اشتباه می باشد.

❇️زمانی که کد اعتبار سنجی برای افراد ارسال می گردد، باید بدانید این کد به شماره همراه ای ارسال خواهد شد که در سامانه ثبت شده باشد.

❇️ در زمان پیگیری سود سهام عدالت  در سامانه سهام عدالت می توانند تاریخ و مبلغ مربوط به سود را نیز مشاهده نمایند.

منبع: پیگیری سود سهام عدالت با کد ملی + لینک استعلام واریز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه