اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203077305314173
در دسترس نیست

اسلیو معده توسط بهترین متخصص لاغری

اهمیت جراحی لاغری توسط بهترین متخصص لاغری

کد: 140203077305314173

، (اخبار رسمی): اغلب تصور می‌کنند که تنها راه برای لاغری، رژیم غذایی سالم و انجام تمرینات ورزشی است. با وجود اینکه ابتدا به افراد چاق چنین روش‌هایی توصیه می‌شود؛ اما موثرترین راهکار، انجام جراحی لاغری توسط متخصص جراحی لاغری است.

اهمیت جراحی لاغری توسط بهترین متخصص لاغری
دکتر محمد جواد باقری بهترین جراح لاغری
اهمیت جراحی لاغری توسط بهترین متخصص لاغری
اسلیو معده توسط دکتر محمد جواد باقری
اهمیت جراحی لاغری توسط بهترین متخصص لاغری
نتایج اسلیو توسط دکتر محمد جواد باقری

دکتر محمد جواد باقری، متخصص جراح لاغری (کلیک کنید) با توجه به اینکه جراحی لاغری زیادی انجام داده اند تجربه کافی و مهارت بسیار بالایی در این زمینه دارد و می‌تواند انتخاب قابل اعتمادی برای شما باشد.

اهمیت جراحی لاغری توسط بهترین متخصص لاغری

اغلب تصور می‌کنند که تنها راه برای لاغری، رژیم غذایی سالم و انجام تمرینات ورزشی است. با وجود اینکه ابتدا به افراد چاق چنین روش‌هایی توصیه می‌شود؛ اما موثرترین راهکار، انجام جراحی لاغری توسط متخصص جراحی لاغری است.

نکته مهمی که در این باره وجود دارد، تنها زمانی شاهد نتایج رضایت بخش از جراحی خود هستید که عمل خود را به دست فردی با مهارت و متخصص بسپارید.

اگر برای انتخاب پزشک تحقیقات لازم را انجام دهید هرگونه خطرات احتمالی به حداقل می‌رسد و نتایج خوبی از لاغری شاهد خواهید بود.

منظور از جراحی لاغری چیست؟

جراحی لاغری همانطور که از نامش مشخص است برای کاهش وزن افراد با شاخص توده بدنی با همان BMI بالا انجام می‌گیرد. همچنین این عمل به عنوان جراحی متابولیک نیز شناخته می‌شود.

همچنین به دنبال این عمل جراحی، بسیاری بیماری‌های ناشی از چاقی مانند فشارخون بالا، کلسترول بالا، دیابت و سایر بیماری‌ها درمان می‌شود.

این عوارض نه تنها کیفیت زندگی هر فردی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه منجر به کاهش طول عمر بیماران می‌شود. در نتیجه انجام این جراحی می‌تواند مزیت‌های زیادی به همراه داشته باشد.

بسته به شرایط بیمار پزشک تصمیم می‌گیرد که چه نوع جراحی لاغری برای بیمار مناسب است. چند مورد از انواع جراحی لاغری می‌توان به اسلیو معده، بای پس معده و... اشاره کرد.

جراحی لاغری مناسب چه افرادی است؟

معیارهایی برای انجام جراحی لاغری در نظر گرفته‌اند و تنها در صورتی که بیمار شرایط لازم برای جراحی را داشته باشد، عمل انجام می‌گیرد.

افرادی که 45 کیلوگرم اضافه وزن یا بیشتر داشته باشند یا شاخص توده بدنی 40 یا بالاتر یا شاخص توده بدنی 35 همراه با بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا، دیابت و سایر شرایط را دارد، عمل انجام می‌گیرد.

علاوه بر این، افراد محدودیت سنی دارند در واقع افراد 18 تا 60 سال در صورتی که از سلامت عمومی نرمالی برخوردار باشند مانعی برای جراحی نخواهند داشت.

قبل از انجام عمل، پزشک آزمایش‌هایی را برای بیمار در نظر می‌گیرد تا در صورتی که بیمار از شرایط نرمالی برخوردار باشد، عمل برای او انجام گیرد.

نحوه انتخاب بهترین متخصص جراحی لاغری

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم انتخاب پزشک بسیار مهم است. در ادامه نکاتی که برای شما گفتیم که به انتخاب پزشک جراح لاغری خوب کمک می‌کند:

از تخصص پزشک اطمینان داشته باشید

نکته مهمی که باید در قدم اول برای انتخاب پزشک در نظر داشته باشید این است که آیا تخصص مرتبط با جراحی لاغری دارد یا خیر.

در حقیقت شما نباید این جراحی مهم را به دست هر پزشکی و با هر تخصصی بسپارید. متخصص جراحی لاغری اطلاعات کافی در این زمینه دارد و به خوبی از پروسه جراحی و اقداماتی که باید انجام دهد، آگاه است.

تجربه پزشک را در نظر بگیرید

حتی اگر پزشک تخصص کافی داشته باشد؛ اما بدون تجربه باشد، احتمال ایجاد خطاهایی در طی جراحی وجود دارد. اما با کسب تجربه، احتمال هرگونه خطا و مشکل به حداقل می‌رسد.

باید تحقیقات لازم را در خصوص پزشک خود انجام دهید تا متوجه شوید که آیا سابقه کاری کافی در این زمینه دارد یا خیر.

دکتر محمد جواد باقری، متخصص جراح لاغری (کلیک کنید) با توجه به اینکه جراحی لاغری زیادی انجام داده اند تجربه کافی و مهارت بسیار بالایی در این زمینه دارد و می‌تواند انتخاب قابل اعتمادی برای شما باشد.

نتایج عمل بیماران را بررسی کنید

در مرحله نهایی موردی که باید بررسی کنید، میزان رضایت بیماران از جراحی و پزشکی است که انتخاب کرده‌اند. این مورد را باید به صورت حضوری به مطب مورد نظر خود مراجعه کنید و پرس و جوهای لازم را از بیماران در این زمینه انجام دهید.

تحقیقات لازم را در بیمارستانی که قصد جراحی را دارید، انجام دهید

تحقیق کنید که آیا بیمارستانی که پزشک جراحی را انجام می‌دهد، امکانات کافی و لازم را دارد؟ و همچنین بیمارانی که جراحی خود را در بیمارستان انجام آیا رضایت کافی دارند یا خیر.

پشتیبانی کافی در هر مرحله از پروسه درمانی داشته باشند

یکی از مواردی که برای هر بیمار بسیار مهم است، پاسخگو بودن پزشک و تیم پشتیبانی در هر پروسه درمانی خواهد بود. این مورد به بیمار کمک می کند تا نگرانی‌های بیمار برای قبل و همچنین پس از عمل به طور کامل برطرف شود.

در غیر این صورت بیمار هر لحظه دچار نگرانی و سردرگمی می‌شود. به طور کلی باید تیم پشتیبانی خوبی وجود داشته باشد تا در نهایت بیمار عمل جراحی را با موفقیت انجام دهد.

در صورتی که همه موارد مورد تایید شما بود، باید زمانی برای ملاقات با پزشک تنظیم کنید و به صورت حضوری با پزشک مشاوره و گفتگو داشته باشید. اگر پزشک با توجه به شرایطی که دارید تایید دهد، مانعی برای انجام عمل جراحی نخواهد داشت.

آیا جراحی لاغری، عمل ایمنی است؟

آمارها نشان می‌دهد که طی سال‌های گذشته که بسیاری از افراد عمل جراحی لاغری را انجام داده‌اند، دچار مشکلی نشده‌اند و کاملا عملی ایمن است.

در طی 20 سال گذشته بسیاری از تکنیک‌های جراحی پیشرفته شده است و همیشه از ایمن‌ترین روش‌ها برای جراحی انجام می‌گیرد.

به طور مثال در طول جراحی لاغری مانند اسلیو معده، شکم کاملا باز نمی‌شود و عمل به صورت بسته یعنی به روش لاپاراسکوپی انجام می‌گیرد.

تنها چند برش بسیار کوچک بر شکم بیمار زده می‌شود تا ابزارها از این طریق وارد شکم شوند. تصویر داخلی شکم بر روی مانیتور قابل مشاهده خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی