اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020311731427468
در دسترس نیست

به همت انجمن حمایت خانوده زندانیان فردیس

جشن گلریزان در شهرک سیمین دشت کرج

کد: 14020311731427468

، کرج , (اخبار رسمی): به همت انجمن حمایت زندانیان فردیس در روز شنبه ششم خرداد، مراسم جشن نسیم مهر و جشن گلریزان آزادسازی زندانیان استان البرز در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج برگزار گردید.

جشن گلریزان در شهرک سیمین دشت کرج
گلریزان کمک به آزادی زندانیان نیازمند و خانواده آنان در شهر صنعتی سیمین دشت کرج(فردیس)

سیامک اشعریون از هنرمندان پیشکسوت سینما و تلویزیون به ترانه خوانی، باعث شور و شعف مضاعف مراسم گردید

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان و مرکز نیکوکاری شهدای زندانهای استان البرز ، به رسم اکرام و احترام از نیکوکاران البرزی دعوت بعمل آمد تادر مراسم جشن نسیم مهر و جشن گلریزان آزادسازی زندانیان به عنوان خیر و پشتیبان انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان فردیس در این مراسم شرکت و به توسعه و ترویج روز افزون این سنت خجسته و خداپسندانه همت گمارند.
این گزارش حاکیست: این مراسم جشن در شهرستان فردیس، شهرک صنعتی سیمین دشت، انتهای خیابان چهارم غربی، تالار قصرپایتخت در حالی برگزار گردید که تعدادی از مسئولین شهر فردیس، مدیرکل زندانهای استان و روسای زندانهای استان البرز، مدیر ستاد دیه البرز، مدیرعامل انجمن حمایت خانواده فردیس، رییس و نایب رییس مرکز نیکوکاری شهدای استان البرز و جمعی از خانواده های زندانیان حضور داشتند .
لازم به ذکر است: بعد از اجرای مراسم گلریزان و جذب کمک های خیرین، از خانواده های آبرومند زندانیان حاضر در مراسم، با تقدیم هدایا، مورد تفقد و تکریم قرار گرفتند.
گفتنی است در این مراسم جشن، سیامک اشعریون از هنرمندان پیشکسوت سینما و تلویزیون به ترانه خوانی، باعث شور و شعف مضاعف مراسم گردید. 
-----------
#گلریزان
#ستاددیه_البرز
#مرکزنیکوکاری_شهدای_زندانهای_استان_البرز
#انجمن_حمایت_فردیس
#سیمین_دشت
#سیامک_اشعریون

روبیکای باقیات و صالحات:
rubika.ir/salehat_baghiyat
سایت  ستاد دیه البرز: 
 Alborzipro.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد دیه البرز

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سال ۱۳۷۸ به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد، تشکیل شد. مسئول روابط عمومی: حجت خباز 32745606-026 تلفکس : 32740736-026 نشانی : کرج - بلوار دانش آموز - ساختمان الوند - طبقه 5- ستاد دیه استان البرز Http://WWW.ALBORZIPRO.IR سامانه دریافت و ارسال پیامک: 50002060222333 پست الکترونیک: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه