اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203307342622977
در دسترس نیست

هوش مصنوعی و طراحی گرافیک

کد: 140203307342622977

، (اخبار رسمی): در این مطلب به تاثیری که هوش مصنوعی بر صنعت طراحی گرافیک و آینده آن خواهد داشت میپردازیم

هوش مصنوعی و طراحی گرافیک
هوش مصنوعی و طراحی گرافیک

آیا تا بحال به تاثیری که هوش مصنوعی بر روی صنعت طراحی گرافیکی خواهد داشت فکر کرده اید. اگر با هوش مصنوعی و طراحی گرافیک آشنایی ندارید خود را برای آشنایی با تغییر بزرگی که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بر روی صنعت طراحی و گرافیک خواهد گذاشت آماده کنید.

قبل از اینکه وارد بحث شویم ذکر این نکته لازم است که ممکن است هوش مصنوعی برخی از مشاغل سنتی طراحی گرافیک را حذف نماید اما عنوانی شغلی جدیدی در این رشته به وجود خواهد آورد پس لازم نیست نگران شوید. فرصت های شغلی زیادی برای اشخاصی که تصمیم دارند از قدرت هوش مصنوعی در طراحی گرافیک استفاده کنند به وجود خواهد داشت.

طراحی گرافیک بخشی ضروری در مسیر بازاریابی هر شرکت میباشد، اما می تواند بسیار پرهزینه و زمان بر باشد. در نظرسنجی سایت Piktochart که از بیش از 1000 متخصص کسب و کار انجام گرفت مشخص شد که 55٪ از شرکت کنندگان از طراحی گرافیکی برای برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان خود استفاده می کنند. از سوی دیگر، 67 درصد از شرکت‌هایی که از طراحی گرافیکی استفاده نمی‌کنند، بیان کردند که اگر طراحی گرافیکی ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد، این کار را انجام خواهند داد.

هوش مصنوعی و طراحی گرافیک
خوشبختانه هوش مصنوعی (AI) به سرعت در حال تغییر و تحول در صنعت بازاریابی دیجیتال است. در واقع، کسب‌وکارها از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی فرآیندهای خود و رسیدن سریع‌تر به اهدافی که دارند استفاده می‌کنند. به طور مشابه، هوش مصنوعی در حال یادگیری انجام کارهای خلاقانه با سرعت خیلی زیاد می باشد که باعث میشود طراحی گرافیک آسان تر و مقرون به صرفه تر از قبل انجام پذیرد.

چه چیزی باعث میشود که هوش مصنوعی به مسئله ای بسیار مهم در دنیای طراحی گرافیک تبدیل شود؟ اولا با استفاده از آن ابزارها و پلتفرم های قدرتمند جدیدی شکل خواهند گرفت که از آنها در فرایند تولید آثار گرافیکی میتوان بهره برد و با استفاده از آنها در وقت و انرژی صرفه جویی صورت خواهد گرفت در نتیجه نیازی نیست که ساعت ها وقت صرف طراحی دستی ایده های خود بکنبد و میتوانید به هوش مصنوعی اجازه دهید اکثر کارها را برای شما انجام دهد در حالی که تمرکز اصلی را معطوف به موارد با اهمیت می نماید.

ابزار هوش مصنوعی گرافیک چیست؟
هوش مصنوعی ساز و کار هوش انسانی را در ماشین‌ها و روبات‌ها شبیه‌سازی می‌کند. این امر به سیستم‌های رایانه‌ای این اجازه را می‌دهد تا کارهای پر زحمت را انجام داده و به انسان ها کمک می‌کند تا روی چیزهای مهم‌تر تمرکز کند. در نتیجه، تقاضا برای به کارگیری هوش مصنوعی در کسب و کار در طی این سالها افزایش داشته است. پیش‌بینی می‌شود که درآمد بازار نرم‌افزار هوش مصنوعی در سال 2025 به 791.5 میلیارد دلار برسد.

به همین دلیل، هوش مصنوعی به سرعت در حال تبدیل شدن به بخش بزرگی از صنعت طراحی است. در طراحی گرافیک، هوش مصنوعی به بهینه سازی فرآیندهای کاری، افزایش دارایی های خلاقانه و تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری کمک می کند. ابزارهای طراحی گرافیک هوش مصنوعی به منظور خلق دارایی های بصری (visual asset) و ارائه آن با یک کلیک آموزش داده شده اند. این یک پیروزی برای بازاریابان است به این دلیل که آنها بدون نیاز به داشتن دانش طراحی گرافیک قادر خواهند بود تصاویری به جهت افزایش آگاهی برند خلق نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]