اطلاعات تماس
  • 090123*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204017346618284
در دسترس نیست

علت داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

تا چه میزان گرم شدن بدنه یخچال طبیعی است ؟

کد: 140204017346618284

، (اخبار رسمی): داغ شدن بدنه یخچال یک ایراد رایج و پر تکرار در یخچال ها می باشد . در این مقاله قصد داریم تا به بررسی علل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ بپردازیم . داغ شدن بدنه یخچال علل مختلفی می تواند داشته باشد . برخی از مشکلات را خود شخص می تواند بر طرف کند ، اما برخی دیگر تخصصی می باشند و باید توسط تکنسین ...

تا چه میزان گرم شدن بدنه یخچال طبیعی می باشد ؟
تا چه میزان گرم شدن بدنه یخچال طبیعی است ؟

دلایل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ • قرار دادن حجم زیادی از مواد غذایی • فاصله نا مناسب یخچال از دیوار • کثیف بودن کندانسور • مشکلات کمپرسور

علت داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

داغ شدن بدنه یخچال یک ایراد رایج و پر تکرار در یخچال ها است . در این مقاله قصد داریم تا به بررسی علل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ بپردازیم . داغ شدن بدنه یخچال علل مختلفی می تواند داشته باشد . برخی از مشکلات را خود شخص می تواند بر طرف کند ، اما برخی دیگر تخصصی می باشند و باید توسط تکنسین بر طرف شوند .

تا چه میزان گرم شدن بدنه یخچال طبیعی است ؟

تقریبا همه ی یخچال ها در زمان کار کردن ، گرم می شوند و این گرما تا حدی طبیعی است . اما اگر دمای بدنه یخچال خیلی بیشتر از دمای محیط باشد ، این گرما طبیعی نیست . در این حالت ممکن است روی درب یخچال قطرات مایع نیز تشکیل شود . اگر به بدنه ی یخچال دست می زنید و گرمای وحشتناکی دارد این یک ایراد است و باید دستگاه شما توسط تکنسین بررسی شود . توجه داشته باشید که معمولا دمای نرمال یخچال در دفترچه راهنمای محصول نوشته شده است .

دلایل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

  • قرار دادن حجم زیادی از مواد غذایی
  • فاصله نا مناسب یخچال از دیوار
  • کثیف بودن کندانسور
  •  مشکلات کمپرسور

قرار دادن حجم زیادی از مواد غذایی

یکی از مهم ترین دلایل داغ شدن دیواره و بدنه ی یخچال سامسونگ ، این است که یکباره حجم زیادی از مواد غذایی را داخل یخچال قرار دهید . در این صورت برای این که داخل یخچال خنک شود موتور مجبور است که یکسره کار کند و گرمای بیش از حدی تولید شود و در نتیجه بدنه و لوله های کندانسور به شدت داغ شوند . به همین دلیل توصیه می کنیم که هیچگاه حجم زیادی از مواد غذایی را یکباره داخل یخچال قرار ندهید . همچنین توجه داشته باشید که باز گذلشتن درب یخچال برای مدت زیاد و از بین رفتن سرمای داخل یخچال می تواند بار مضاعفی را به کمپرسور وارد کند .

فاصله نا مناسب یخچال از دیوار

مورد دیگری که در خصوص گرم شدن بدنه یخچال باید به آن توجه داشته باشید عدم رعایت فاصله ی مناسب بین دیوار و یخچال است . لوله های کندانسور در پشت یخچال قرار دارند ، داخل لوله ها گاز وجود دارد و در اثر گردش گاز لوله های کندانسور بسیار گرم می شوند و لوله های کندانسور باید گرما را به بیرون منتقل کند تا خنک شوند اگر فاصله ی مناسبی از پشت و اطراف یخچال با دیوار وجود نداشته باشد ، گردش هوا برای خنک کردن لوله های کندانسور وجود ندارد و در نتیجه یخچال بیش از حد گرم میشود . در نتیجه باید حواستان باشد که فاصله ی استاندارد بین یخچال و دیوار را رعایت کنید . یخچال باید حداقل 15 سانت از دیوار فاصله داشته باشد .

کثیف بودن کندانسور

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم لوله های کندانسور گرمای گاز را دفع می کنند ، اما اگر لوله ها کثیف باشند و توسط گرد و خاک پوشانده شده باشند ، انتقال گرمای کندانسور به خوبی انجام نمی شود و در نتیجه بدنه گرم می شود و کلا خنک سازی یخچال با مشکل مواجه می شود . برای جلوگیری از این مشکل باید سرویس دوره ای یخچال به طور منظم انجام شود تا از بروز این مشکل جلوگیری شود .

مشکلات کمپرسور

مورد بعدی که در خصوص گرم شدن بیش از حد دیواره یخچال باید به آن اشاره کنیم ، مشکلات کمپرسور است . به طور کلی کمپرسور در اثر کار کردن گرما تولید می کند . داغ شدن بیش از حد کمپرسور اما طبیعی ناست و این امر می تواند روی طول عمر دستگاه اثر بگذارد . معمولا کم بودن گاز و تنظیمات ترموستات روی دمای پایین باعث بروز این مشکل می شود .

جمع بندی

ما در این مقاله در رابطه با علل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ صحبت کردیم و گفتیم از مهم ترین دلایل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ می توان به قرار دادن حجم زیادی از مواد غذایی ، فاصله نا مناسب یخچال از دیوار ، کثیف بودن کندانسور ، مشکلات کمپرسور و ... اشاره کرد . توجه داشته باشید که برخی از این موارد را شما می توانید رفع کنید و برخی دیگر باید حتما توسط تکنسین بررسی شوند .

همچنین این مقاله از سایت سامسونگ پشتیبان جمع آوری شده است . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید .

لینک منبع :

https://www.samsungposhtiban.com/refrigerator/cause-overheating-body/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090123*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل