اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۹۹۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204067354722911
در دسترس نیست

معرفی و خرید بادام

معرفی و خرید بادام

کد: 140204067354722911

، (اخبار رسمی): آنچه یک آجیل مخلوط را جذاب و با ابهت می‌کند مغز بادام خام خارجی درشت است. بادام‌های درشتی که بتوانند در کنار پسته و فندق خودی نشان بدهند!

معرفی و خرید بادام
خرید مغز بادام

بادام یکی از محبوب‌ترین انواع آجیل است که در سراسر جهان به عنوان یک ماده‌ی غذایی پرخاصیت شناخته می‌شود. مغز بادام‌ می‌توانند میان وعده‌ای سالم برای همه‌ی افراد خانواده به ویژه کودکان باشند. اگر شما هم به دنبال خرید مغز بادام خارجی درشت اعلا هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی خشکبار آجیل باشی سر بزنید و این آجیل فوق‌العاده خوشمزه را با کیفیت عالی و بسته‌بندی‌های بهداشتی تهیه کنید.

خواص بادام

بادام حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که نقش مهمی در کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی دارند. این آجیل بعلاوه بسیار چرب است اما چربی‌های آن از نوع اشباع نشده است که نه تنها کلسترول بد خون را افزایش نمی‌دهد بلکه باعث بهبود کلسترول خون فرد نیز می‌شود. چربی‌های سالم و فیبر مغز بادام خارجی درشت اعلا باعث می‌شود احساس سیری به شما دست دهد و با کاهش اشتها تمایل به خوردن تنقلات و اسنک‌های ناسالم نیز کم می‌شود. به این ترتیب با گنجاندن این آجیل پر خاصیت در رژیم غذایی خود می‌توانید به حفظ وزن سالم خود نیز کمک کنید. در خواص فراوان این بادام‌ها شک نداشته باشید و روزانه به اندازه‌ی متعادل از آن بخورید تا بدن سالم‌تری داشته باشید

ادام یکی از آجیل‌های پرطرفداری است که خام، تفت داده، نمکی و یا هر جور دیگر که باشد همیشه دوست‌داشتنی و پرطرفدار است. با این حال شاید بهتر باشد بگوییم مغز بادام خام از بقیه‌ی انواع آن بهتر است و چه عالی اگر مغز بادام ایرانی خام درشت درجه یک باشد. بادام ایرانی یکی از محبوب‌ترین انواع بادام درختی است که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان بسیار پرطرفدار است. مغز بادام ایرانی خام اعلا را می‌توان جادوی سلامتی نامید و خوب است که در سبد غذایی روزانه‌ی افراد قرار گیرد. برای خرید مغز بادام ایرانی خام اعلا نیاز نیست راه دوری بروید، ما در فروشگاه خشکبار آجیل باشی این محصول را با کیفیت عالی و بسته‌بندی‌های بهداشتیدر اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم.

خواص مغز بادام ایرانی خام درشت

مغز بادام ایرانی خام سرشار از ویتامین E، فیبر، بیوتین، چربی‌های اشباع نشده، کلسیم، فسفر، منگنز، مس و عناصر گیاهی مفید است. یک وعده بادام یا تقریبا یک چهارم فنجان از این آجیل پرخاصیت، غذایی کم کالری اما با مواد مغذی فراوان است. بادام با کاهش کلسترول و اعمال اثرات ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی خود نقش مهمی در کاهش خطرات بیماری‌های قلبی دارد. مغز بادام ایرانی خام اعلا بعلاوه حاوی مواد مغذی گیاهی است که از رشد میکروب‌های مفید روده پشتیبانی می‌کند. این آجیل پرخاصیت همچنین می‌تواند باعث کاهش التهابات، تقویت عروق خونی سالم و کاهش مقاومت به انسولین می‌شود.

تفاوت مغز بادام ایرانی و خارجی:

مغز بادام خارجی عمدتا”درشت، یک شکل و دارای ظاهری صاف و به رنگ روشن بوده و به هیچ عنوان تلخ ندارند اما بادام ایرانی نسبت به بادام خارجی ریزتر، لاغرتر و تیره تر بوده معمولاً در بین آن تلخ نیز وجود دارد؛ البته خوشمزه تر است.

اگرچه بادام درختی تلخ نیز خواص خود را دارد، اما طبیعی است که شما ترجیح می دهید بادام شیرین مصرف کنید.بزرگترین کشورهای تولیدکننده بادام در دنیا ایالات متحده آمریکا و اسپانیا هستند.

جالب است بدانید بادام بومی کشور ایران است اما بزرگ‌ترین کشورهای تولیدکننده بادام در دنیا ایالات متحده آمریکا و اسپانیا هستند. ایران با تولید ۶ درصد در رتبه پنجم تولیدکنندگان این میوه بسیار ارزشمند قرار دارد

بادام سنگی

بادام برای رفع سرفه و تنگی نفس بسیار کاربردی است. همچنین برای معده نیز مفید است. بادام سینه را نرم کرده و برای درمان زخم معده و روده نیز موثر است. روغن بادام ضد یبوست بوده و می‌تواند باعث رفع یبوست در کودکان شود. برخی از خواص یا همان فواید بادام سنگی برای سلامت و بدن به شرح زیر می‌باشد

بادام منقا از آن دسته بادام‌های پوست نازکی است که با فشار آهسته‌ی دست می‌شکند و البته به خاطر این پوست نازک و ضعیف به آن بادام پوست کاغذی هم گفته می‌شود.

این بادام خوشمزه و پرخاصیت محبوبیت زیادی در میان مردم دارد و یکی از پرفروش‌ترین انواع بادام به شمار می‌آید.

مجموعه گلپسته (آجیل باشی سابق) فعالیت خود را از سال 1395 در زمینه تولید و فرآوری انواع آجیل، خشکبار و مواد اولیه شیرینی، شکلات، بستنی آغاز نموده است.
این مجموعه با تکیه بر دو رکن کیفیت مواد اولیه و کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده بر آنست تا محصول طبیعی، سالم و خوشمزه با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار دهد.
رویکرد ما تولید محصولات سالم برای داشتن جامعه ای سالم و ایمن برای ساختن آینده میهن عزیزمان ایـران است.

رای داشتن جامعه ای سالم و ایمن برای ساختن آینده میهن عزیزمان ایـران است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۹۹۸*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی