اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۹۹۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204107359522911
در دسترس نیست

معرفی و خرید فندوق

معرفی و خرید فندوق

کد: 140204107359522911

، (اخبار رسمی): فندق یکی از مغزهای شیرین و خوش‌مزه که به دلیل طعم لذیذش در سراسر دنیا محبوبیت بسیاری دارد. فندق به صورت پوست‌دار  خام و هم به صورت شور، برشته و بدون پوست تولید و عرضه می‌شود. 

معرفی و خرید فندوق
خرید مغز فندوق سایت گلپسته

فندق منبع غنی از فیبر است و بهترین گزینه برای میان‌وعده ورزشکاران و افرادی که در رژیم غذایی لاغری به سر می‌برند. فندق برشته با پوست آجیل باشی از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین فندق‌های ایرانی در بازار است، طعم شیرین و برشتگی این فندق جذابیت بسیاری به آن بخشیده است. شما می‌توانید از مغز فندق برشته در انواع سالادها، غذاها، کیک و شیرینی و سینی مزه استفاده کنید. از خواص فراوان فندق می‌توان به وجود آهن بالا در آن اشاره کرد، فندق برای رفع و بهبود کم خونی بسیار موثر است. افرادی که دارای فشار خون بالا هستند می‌توانند از فندق به عنوان پایین‌آورنده فشار خون کمک بگیرند. فندق دارای چربی غیراشباع است، از این رو برای کسانی دارای کلسترول بد خون هستند مفید است و به راحتی می‌توانند از فندق استفاده کنند، همچنین مغز فندق خام سرشار از مواد معدنی و مغذی از جمله فیبر، منیزیم، مس، منگنز، کربوهیدرات، ویتامین B6، فولات، فسفر، پتاسیم و روی، ترکیبات آنتی اکسیدانی و چربی‌های سالم است که به صورت کلی برای تامین انرژی و تقویت بدن مفید و ضروری هستند. شما می‌توانید فندق برشته با پوست گلپسته را از طریق سایت به صورت آنلاین سفارش دهید و در بسته‌بندی‌های متنوع تحویل بگیرید. همین حالا این محصول را خریداری کنید و روزانه مقداری از آن را در برنامه غذایی خود بگنجانید و از فواید آن بهره کافی ببرید.

فندق طبیعت گرم و خشک دارد.جزو یکی از قابل هضم ترین و مغذی ترین آجیل ها به شمار می رود.فندق مانند بادام بوده اما دارای چربی و در نتیجه انرژی زایی بیشتری است.
در بین مغزها بادام و فندق بیشترین مقدار ویتامینE و فیبر غذایی را دارند.به علت دارا بودن مقدار فیبر،ویتامین E و فولات نسبتاً خوب در پیشگیری از بیماری‌های قلبی و سرطان ها می تواند مفید باشد.
فندق از گردو دیرهضم تر، سطح پوست آن قابض تر و شکم را بند می آورد.به لحاظ داشتن ماهیت شیمیایی خاص در کاهش کلسترول و پیشگیری از سرطان مخصوصا سرطان سینه و پروستات تاثیر دارد.برای دردهای رحم ،خارش و تب مفید است ولی افراط در خوردن آن باعث ایجاد نفخ می شو.
برای تولید این محصول در مجموعه آجیل باشی مغز فندق خام بدون نمک تفت داده می شود ازین رو این محصول برای کسانی که دارای مشکل فشار خون می باشند بسیار مناسب است.

انواع فندق

1- فندق خام

فندق خام دارای یک پوسته سبز رنگ است که دور تا دور محصول را پوشانده و به دلیل وجود همین پوسته، تشخیص نمونه با کیفیت آن آسان است. زیرا اگر فندق کهنه و خراب باشد، رنگ پوسته تغییر کرده و متمایل به سیاه می شود.

2- فندق بوداده

فندق بو داده بدون نمک: نمونه ای که در آن فقط محصول را برشته می کنند. در این نوع فراوری هیچ گونه چاشنی و افزودنی به محصول اضافه نمی شود

فندق بو داده  نمکی: نمونه ای که در هنگام برشته ‌کردن تنها به آن نمک اضافه می کنند.

 تشخیص فندق مرغوب

 در خصوص ویژگی های ظاهری، فندق مرغوب داری ویژگی های زیر است:
1-رنگ مغز فندق مرغوب کرم روشن
2-عدم وجود کپک زدگی و رنگ پریدگی در مغز دانه
3-عدم تیرگی و کدری در پوست فندق
4-مغز دانه های یک شکل و یکسان
5-عاری از سوراخ و کرم خوردگی
6-درصد بالای روغن
7- خندان بودن فندق
8-درشت و سنگین بودن فندق
9- کیفیت و تازگی
10-اندازه های یکسان
11-عدم استفاده از طعم و رنگ دهنده های مصنوعی در فراوری محصول

نگهداری فندق

انواع آجیل و خشکبار دارای روش های نگهداری خاصی هستند که آگاهی از این روش های نگهداری، می تواند در حفظ کیفیت طولانی مدت این محصول ها موثر باشد. در رابطه با فندق، خشک کردن اولین روش نگهداری فندق تازه است. نگهداری فندق تر، موجب نفوذ نم به داخل پوسته شده و منجر به خراب‌ شدن، قارچ ‌زدگی و کپک‌زدگی مغز فندق می‌شود.

علاوه بر این، برای نگهداری طولانی ‌مدت بهتر است نوع خام فندق را تهیه کرد زیرا فندق های بو داده برای نگهداری طولانی ‌مدت مناسب نیستند. برای نگهداری این خشکبار، فندق خام را با پوست یا بدون پوست در یخچال و فریزر قرار می دهند. در این صورت بدون نفوذ هوا و بدون رطوبت، حدود شش ماه در یخچال سالم می‌ماند.

مجموعه گلپسته (آجیل باشی سابق) فعالیت خود را از سال 1395 در زمینه تولید و فرآوری انواع آجیل، خشکبار و مواد اولیه شیرینی، شکلات، بستنی آغاز نموده است. این مجموعه با تکیه بر دو رکن کیفیت مواد اولیه و کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده بر آنست تا محصول طبیعی، سالم و خوشمزه با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار دهد. رویکرد ما تولید محصولات سالم برای داشتن جامعه ای سالم و ایمن برای ساختن آینده میهن عزیزمان ایـران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۹۹۸*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی