اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204087358116618
در دسترس نیست

بهترین اپلیکیشن و سایت املاک ایرانی کدامند؟

بهترین سایت های املاک ایرانی

کد: 140204087358116618

، رامسر , (اخبار رسمی): در دنیای مجازی سایتهای آگهی رایگان زیادی وجود دارد. کاربران برای معرفی محصولات و خدمات خود میتوانند از این وب سایتهای استفاده کنند. معرفی خدمات از طریق این دسته از سایتها یکی از قدیمی ترین و کم هزینه ترین روش های معرفی خدمات و یا فروش محصولات یا همان بازاریابی اینترنتی به شمار می آید.

بهترین سایت های املاک ایرانی
بهترین سایت های املاک ایرانی

بهترین سایت املاک فقط معروفیت نیست.

در دنیای مجازی سایتهای آگهی رایگان زیادی وجود دارد. کاربران برای معرفی محصولات و خدمات خود میتوانند از این وب سایتهای استفاده کنند. معرفی خدمات از طریق این دسته از سایتها یکی از قدیمی ترین و کم هزینه ترین روش های معرفی خدمات و یا فروش محصولات یا همان بازاریابی اینترنتی به شمار می آید. ما به آن دسته از دوستان که قصد دارند شروع به تجارت و کسب درآمد از اینترنت کنند توصیه میکنیم از خدمات اینگونه سایتها نیز استفاده کرده و محصولات یا خدمات خود را در سایت های درج آگهی ثبت نمایند .

1. وبسایت دیوار

2.وبسایت شیپور

3.وبسایت دلتا

4.وبسایت کلید

5.وبسایت ملکانا

6.وبسایت خونه چی

7.وبسایت دونبش

8.وبسایت دودوتا

هر چند که ملاک تبلیغات در سایت ها فقط معروفیت نیست. امنیت اطلاعات کاربران . احراز هویت و صحت آگهی از مهمترین فاکتور ها است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خونه چی

سایت املاک خونه چی جامع ترین سامانه هوشمند رهن و اجاره خانه، آپارتمان،ویلا و خرید و فروش املاک با قابلیت مقایسه عکس و قیمت.

اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان