اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206197476418715
در دسترس نیست

سفر به سریلانکا در پاییز چگونه است؟ برنامه ریزی سفر سریلانکا در پاییز

کد: 140206197476418715

، (اخبار رسمی): سریلانکا یک کشور آسیایی دیدنی است که در تمام طول سال ارزش سفر را دارد. در پاییز سریلانکا، امکان آفتاب گیری در سواحل، بازدید از طبیت زیبا و شرکت در جشنواره هایی که در پاییز برگزار می شود، وجود دارد. اگر برای پاییز برنامه ریزی می کنید، سفر به سریلانکا در پاییز را از دست ندهید.

سفر به سریلانکا در پاییز چگونه است؟ برنامه ریزی سفر سریلانکا در پاییز
پاییز در سریلانکا

برنامه ریزی سفر به سریلانکا در پاییز

قطارها، چای و لاک پشت ها از ویژگی های برجسته سفر به سریلانکا در پاییز هستند. امواج در اوایل سپتامبر هنوز برای موج‌سواری به اندازه کافی بزرگ هستند، در حالی که علاقه مندان به آفتاب گیری می‌توانند در طول پاییز از سواحل لذت ببرند. شگفتی های طبیعی این کشور را ببینید، تاریخ و میراث آن را کشف کنید و از غذاهای لذیذ سریلانکا لذت ببرید. سریلانکا کشور کوچکی است، اما برای هر سلیقه ای جاذبه ای برای ارائه دارد: از جمله هشت سایت میراث جهانی یونسکو.

چرا در پاییز به سریلانکا سفر کنیم؟

سفر به سریلانکا در پاییز معمولاً به معنای ازدحام کمتر و در نتیجه امکان اقامت در بهترین هتل های سریلانکا است که در تور سریلانکا نارون، می توانید در تمام طول سال انتظار برنامه ریزی سفر به این کشور را داشته باشید.

با وجود خطر باران های موسمی، آب و هوا به طور کلی هم برای رفتن به ساحل و هم برای ماجراجویی های آبی خوب است و پاییز یکی از بهترین فصل های سفر به سریلانکا است. همچنین فصل جشنواره های رنگارنگ مانند دیپاوالی، جشنواره چراغ های هندو است.

این جشنواره در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر اتفاق می افتد و انتظار می رود هزاران چراغ نفتی روشن شوند تا "پیروزی خیر بر شر" را جشن بگیرند. آتش بازی در طول شب نیز ادامه دارد، پس منتظر نمایشی به یاد ماندنی باشید.

بهترین فعالیت ها در پاییز سریلانکا

سفر با قطار، کاوش در مکان‌های تاریخی، و پیاده‌گردی در حومه‌های حومه‌ای خیره‌کننده در پاییز سریلانکا بسیار مناسب هستند. در اینجا پنج پیشنهاد برای باز کردن اشتهای شما برای سفر پاییزی به سریلانکا آورده شده است.

با قطار در زمان به عقب برگردید

برای سفر به گذشته، به یکی از راه‌آهن‌های قدیمی سریلانکا بروید. قطارها به آرامی روی تپه ها و دره های سبز با مزارع چای و آبشارها حرکت می کنند. یکی از مسیرهای پرطرفدار و دیدنی، از نووارا الیا به الا است.

پرندگان و فیل ها را در پارک ملی Udawalawe ببینید

انتخاب یک پارک ملی برتر در سریلانکا دشوار است، زیرا همه آنها جذابیت منحصر به فرد خود را دارند. اما برای دوستداران پرندگان، Udawalawe در صدر فهرست قرار دارد. حفاظت گاه های فیل در تمام طول سال قابل بازدید است، اما پاییز بهترین زمان برای مشاهده پرندگان مهاجر است. امثال عقاب چکمه دار و خرچنگ معمولی از نوامبر می توانید تماشا کنید.

لاک پشت ها را در کوسگودا تماشا کنید

جوجه کشی های لاک پشت نقش مهمی در تلاش های سریلانکا برای حفظ جمعیت لاک پشت ها دارد. برای دیدن آنها، از کوسگودا دیدن کنید، جایی که لاک پشت های نجات یافته هر شب به اقیانوس رها می شوند. در پاییز، ممکن است به اندازه کافی خوش شانس باشید که لاک پشت هایی را ببینید که از تخم های خود در ساحل بیرون می آیند.

تاریخ سریلانکا را در Polonnaruwa ببینید

Polonnaruwa یک مکان باستانی با قدمت بیش از هزار سال است، زمانی که پادشاهان در اینجا حکومت می کردند و یک مرکز تجاری شلوغ بود. با وجود بسیاری از ساختمان‌ها و بناهای تاریخی که هنوز پابرجا هستند، اگرچه کمی ویران شده‌اند، این سایت میراث جهانی مکانی جوی برای دیدن برخی از تاریخ سریلانکا فراهم می‌کند.

فرار از باران موسمی در کلمبو

اگر در زمانی که در سریلانکا هستید، باران های موسمی رخ می دهد، کلمبو مکان های زیادی برای فرار از باران ارائه می دهد. بازارهای رنگارنگ و بوتیک‌های جذاب یا موزه‌ها و گالری‌های متعدد آن را کاوش کنید. همچنین مکان خوبی برای تماشای جشن‌های Vap Full Moon Poya در ماه اکتبر است، جشنواره‌ای که به راهبان بودایی اختصاص دارد.

هوای پاییز در سریلانکا چگونه است؟

به طور کلی، در پاییز، هوا باید در سراسر سریلانکا گرم و آفتابی باشد، اما در ماه های اکتبر و نوامبر می توان رگبارهای بارانی غیر قابل پیش بینی را انتظار داشت. آماده بروید و کاپشن ها و چترهای بارانی را در کنار لوسیون برنزه کننده خود قرار دهید.

منبع: سایت نارون - آب و هوای سریلانکا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی