اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۹۹*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207037495123567
در دسترس نیست

معرفی ظروف دنی هوم

معرفی ظروف دنی هوم

کد: 140207037495123567

، (اخبار رسمی): کمپانی دنی هوم  Danny Home یک برند بسیار معتبر و معروف چینی است که تولید کننده انواع ظروف سرامیک شامل: ظروف آشپزی، ماگ و ظروف پخت و پز است.

معرفی ظروف دنی هوم
ظروف دنی هوم

ظروف دنی هوم

کمپانی دنی هوم  Danny Home یک برند بسیار معتبر و معروف چینی است که تولید کننده انواع ظروف سرامیک شامل: ظروف آشپزی، ماگ و ظروف پخت و پز است.

تولید این ظروف سرامیکی با رنگ و طرح های مختلف شیک و خاص در طی چندین سال توانسته است مشتریان زیادی به خود جلب کند و شاید کمتر خانم خانه داری پیدا میشود که اسم برند دنی هوم را نشنیده باشد.

فروشگاه اینترنتی خونه سارا وارد کننده انواع ظروف دنی هوم با قیمت مناسب است ؛ ما در خونه سارا مجموعه ای از خفن ترین و بهترین طرح های ظروف دنی هوم را برای شما مهیا کرده ایم تا بتوانید آشپزخانه خود را با آن شیک و زیباتر کنید و به میهمان خود حس خوب انتقال بدهید. 

ظروف دنی هوم در خونه سارا 

انواع و اقسام ظروف پذیرایی سرامیکی در قالب بشقاب گرد و مربع پلوخوری، پیش دستی گرد و مربعی شکل، کاسه ترشی، کاسه آبگوشت، رولت خوری و خورشت خوری، تابه گرد و دیس بزرگ برنج و ماگ های سرامیکی در خونه سارا موجود است که همه آنها در پیج اینستاگرام و سایت بارگذاری شده اند.

دنی هوم تمامی ویژگی هاییی که یک ظرف می تواند تمام فکر و ذکر فرد را مشغول خود کند را دارد، ساختار ظریف و در عین حال مستحکم بدون لب پر شدن و طرح جذاب آن می تواند هر خانم خانه داری را برای خریدن آن وسوسه کند.

ظروف دنی هوم گل آبی

از محبوب ترین رنگ های ظروف دنی هوم که میشود گفت پرطرفدارترین طرح و رنگ این ظروف است دنی هوم گل آبی است. 

طراحی خاص و ظریف با رنگ منحصر به فرد و ثابت از ویژگی های این طرح است، این ظروف قابل شستشو درماشین ظرفشویی بوده و همچنین برای طبخ و گرم کردن غذا می توان آن را در داخل فر و ماکرویو نیز قرار داد.

رنگ این طرح ثابت بوده و با مرور زمان و استفاده کردن مکرر بهد هیچ عنوان تغییری در رنگ آن ایجاد نمی شود.

در خونه سارا همه مدل های ظروف دنی هوم گل آبی موجود است که با خرید این محصول می توانید تغییر بزرگی ذر سبک پذیرایی و چیدمان سفره ایجاد کنید همچنین با توجه به جنس سرامیکی سرامیک این محصولات و خطر شکستگی و لب پر شدن آن مجموعه ما این ضمانت را به شما می دهد که سفارشات شما بدون هیچگونه آسیب و لب پر شدگی به دست شما عزیزان برسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۹۹*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل