اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۹۹*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207107508223567
در دسترس نیست

معرفی و خرید ظروف پذیرایی چوبی

معرفی و خرید ظروف پذیرایی چوبی

کد: 140207107508223567

، (اخبار رسمی): آشنایی و استفاده از چوب از روز اول آفرینش انسان با او همراه بوده است، چوب یکی از کاربردی ترین عناصر طبیعت و یکی از عجایبی خلقت خداوند می باشد همه انسان ها هرروزه از وسایل و تجهیزات چوبی استفاده می کنند بدون اینکه متوجه این موضوع باشند

معرفی و خرید ظروف پذیرایی چوبی
خونه سازا

آشنایی و استفاده از چوب از روز اول آفرینش انسان با او همراه بوده است، چوب یکی از کاربردی ترین عناصر طبیعت و یکی از عجایبی خلقت خداوند است همه انسان ها هرروزه از وسایل و تجهیزات چوبی استفاده می کنند بدون اینکه متوجه این موضوع باشند

تحقیقات نشان می دهد در همه خانه های کره زمین بدون استثنا حداقل یک یا دو وسیله چوبی یافت می شود،حتی برخی افراد که به چوب و اجسام چوبی علاقه زیاد دارند تمام فضا و دیزاین خانه و اتاق یا محل کار خود را به شکل چوب در آورده و از آن استفاده می کنند.

چوب با توجه به نوع گیاه و درختی که از آن استخراج میشود ممکن است طرح ها ورنگ های متفاوتی به خود بگیرد

چوب ها از نظر مقاومت و استحکام نیز باهم فرق دارند

چندی پیش یکی از مجله های پزشکی استرالیا این عنوان را مطرح کرد که استفاده از چوب در دکوراسیون منزل و ظروف آشپزخانه تاثیر بسزایی در کاهش استرس و اضطراب افراد دارد همچنین کسانیکه از مشتقات چوبی استفاده میکنند سلامت روان و آرامش بیشتری نسبت به بقیه افراد جامعه دارند این مجله این ادعا را نیز مطرح کرد که غذا خوردن در ظروف چوبی خطر ابتلا به انواع سرطان و بیماریهای قلبی را کاهش میدهد.

بعضی از افراد ترجیح می دهند دکوراسیون و دیزاین منزل خود را به شکل چوب در بیاورند در فروشگاه اینترنتی خونه سارا مشتریان عزیز میتوانند با خرید انواع دکور ها و استند و ظروف چوبی بصورت آنلاین دیزاین خانه خود را به حالت کلاسیک چوبی در بیاورند و با استفاده از ظروف چوبی در آشپزخانه فضای رمانتیکی در محیط آشپزخانه ایجاد کنند .

وسایل چوبی موجود در خونه سارا

انواع استند های چوبی برای قرار گرفتن دکورهای چوبی یا بانکه های سرامیکی، ظروف چوبی پذیرایی ، تابلو های چوبی دکوراتیو ، شیرینی خوری های دو طبقه جنس چوب بامبو و چوب رابروود ، سینی های مستطیل و گرد بامبو و رابر ،تخته های سرو گوزن ، جا قاشقی داخل کشویی  چوب راش و بامبو و غیره تنها چند نمونه از وسایل چوبی کاربردی و دکوری و پذیرایی موجود در خونه سارا هستند.

تمامی تلاش مجموعه فروشگاه اینترنتی خونه سارا این است که مشتریان عزیز بتوانند با قیمت منصفانه و معقول ظروف و وسابل چوبی مد نظر خود را خرید کرده و از آن لذت ببرند.

ظروف پذیرایی چوبی

 بی شک بهترین ظروف برای پذیرایی از مهمان در مناسبت ها ظروف چوبی است پذیرایی در ظروف چوبی علاوه بر اینکه شما را با کلاس تر و لاکچری تر جلوه میدهد مهمان را نیز تحت تاثیر قرار داده و اعتماد بنفس خوبی برای میزبان به ارمغان می آورد .

شیرینی خور های دو طبقه بامبو، سینی بامبو ،تخته های سرو گوزن و رنگین کمان و شیار دار، تی بگ چوبی رایکا چن نمونه پرکاربرد از ظروف پذیرایی چوبی است

استفاده از این موارد میتواند پذیرایی را خاص تر و شاهانه تر جلوه بدهد بطوریکه مهمانان تحت تاثیر این ظروف قرار گرفته وحتما قیمت و نحوه تهیه و خرید آن را سوال خواهند کرد.

استند های چوبی

استند های چوبی بامبو و رابروود و چوب ایرانی نقش زیادی در نظم وترتیب دادن به بانکه ها و لیوان ها و بشقاب آشپزخانه دارند . استند بانکه ، استند دستمال رول بامبو، استند لیوان بامبو، جای دستمال کاغذی رایکا و بامبو، استند بشقاب بامبو ، استند های اطلس و مثلثی و سوویت هوم از کاربردی ترین وسایل چوبی در زندگی روزمره است و استفاده از آن تاثیر چشم گیری در دکوراسیون کلاسیک منزل خواهد داشت در پایین به چند نمونه از استند های چوبی مورد استفاده در زندگی روز مره توجه فرمایید.

ظروف آشپزخانه چوبی

کاسه و پیاله و بشقاب های بامبو، قندان مگنتی و درب دار بامبو،نمکپاش و فلفل ساب بامبو،کره خوری بامبو، زیرلیوانی های راکتی و گوزنی مربع و گرد، جاقاشقی داخل کشویی چوب راش و بامبو چند نمونه از ظروف چوبی مورد استفاده در آشپزخانه و آشپزی است

چوب بامبو

امروزه ارزش و ظرافت چوب بامبو بر کمتر کسی پوشیده است. درخت بامبو در کشور های شرق آسیا بویژه چین و تایلند رشد می کند. ویژگی این درخت این است که پس از کاشته شدن به مدت 5 سال جوانه نمی زند و حتی یک میلی متر هم رشد نمیکند و سپس بعد از 5 سال در طی 3 الی 6 ماه حدود 5متر رشد میکند.

از مزایای استفاده از چوب بامبو در آشپزی یا پذیرایی این است که این ظروف قابل شستشو است

یکی دیگر از مزایای خرید چوب بامبو این است که قیمت این ظروف رشد چشمگیری با توجه به وضعیت اقتصادی کشور در قبال کالاهای وارداتی دارد بنابراین با خرید این محصول ارزش آن هرروز بیشتر میشود

خونه سارا وارد کننده انواع ظروف بامبو در همه طرح ها است لذا قیمت وسایل چوبی بامبو در خونه سارا معقول و منصفانه تراست ، با خرید آنلاین و آسان این ظروف با قیمت مناسب میتوانید منزل خود را با بامبو زیباتر کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۹۹*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل