اطلاعات تماس
  • 091286*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209287732423861
در دسترس نیست

معرفی شهر هاکونه ژاپن

جاذبه های گردشگری هاکونه ژاپن

کد: 140209287732423861

، (اخبار رسمی): هاکونه یکی از شهرهای کوچک و زیبا ژاپن در منطقه کوهستانی است. هاکونه به خاطر جاذبه های گردشگری فراوان و زیبایی های طبیعی، مکان های تاریخی و چشم انداز بی نظیر کوه فوجی و اونسن یکی از مقاصد اصلی گردشگری سفر به ژاپن محسوب میشود. هاکونه در، دره‌های عمیق با کوه آتشفشانی اوواکودانی (Owakudani) قرار د...

جاذبه های گردشگری هاکونه ژاپن
جاذبه های گردشگری هاکونه ژاپن

۱۰ جاذبه گردشگری هاکونه در ژاپن شهر هاکونه دارای مناطق گردشگری زیادی است که ۱۰ مورد از معروف ترین مناطق را به ترتیب برای شما معرفی خواهیم کرد:

 معرفی شهر هاکونه ژاپن 

هاکونه یکی از شهرهای کوچک و زیبا ژاپن در منطقه کوهستانی است. هاکونه به خاطر جاذبه های گردشگری فراوان و زیبایی های طبیعی، مکان های تاریخی و چشم انداز بی نظیر کوه فوجی و اونسن یکی از مقاصد اصلی گردشگری سفر به ژاپن محسوب میشود. هاکونه  در، دره‌های عمیق با کوه آتشفشانی اوواکودانی (Owakudani) قرار دارد،این امر باعث میشود هاکونه زیبایی شگفت آوری را به شما عرضه کند. شهر هاکونه در حد فاصل  ۱۰۰ کیلومتری توکیو – پایتخت ژاپن قرار دارد و از مناطق ییلاقی و محبوب برای تفریحات ساکنان خود توکیو نیز محسوب مشود.

در این مقاله از مجموعه گردشگری سان وی تریپ باهم به بازدید از مناطق گردشگری شهر زیبای هاکونه در کشور ژاپن می پردازیم.

برای کسب اطلاعات از برنامه تور نوروزی ۱۴۰۳ ژاپن کلیک نمایید.

۱۰ جاذبه گردشگری هاکونه در ژاپن

شهر هاکونه دارای مناطق گردشگری زیادی است که ۱۰ مورد از معروف ترین مناطق را به ترتیب برای شما معرفی خواهیم کرد:

اگر به اطلاعات شهر های ژاپن علاقع دارید میتوانید به مقالات جاذبه های گردشگری اوساکا ژاپن، شهر هیروشیما، جاذبه های شهر کیوتو ژاپن و شهر نارا مراجعه کنید.

دریاچه آشینوکو (Lake Ashinoko)

دریاچه آشینوکو در دهانه یک آتشفشان ایجاد شده است. دریاچه آشینوکو به نام های دریاچه هاکونه و دریاچه آشی نیز معروف است. یکی از ویژگی هایی که این دریاچه را جذاب کرده چشم انداز زیبای کوه فوجی است. در این دریاچه تورهای قایقرانی مختلفی برگزار می شود که برخی از این قایق ها به صورت باستانی ژاپنی تزئین شده اند.علاوه بر این، منظره مردم بومی که در حال ماهیگیری هستند و کوه‌هایی که در افق محو شده‌اند به فضای ژاپنی اصیل این دریاچه می افزاید. محیط دریاچه آشینوکو ۲۱ کیلومتراست و پر از ماهی قزل‌آلا و ماهی آب شیرین میباشد. که قایق رانی در این مکان شگفت انگیز خالی از لطف نیست.

 موزه فضای باز هاکونه (Hakone Open Air Museum)

موزه فضای باز هاکونه یکی از مشهورترین موزه‌ها برای بازدید است. این موزه به نام موزه چُکوکٌنو موری (Chokoku-no-mori) هم شهرت دارد. این موزه در مسیر راه آهن هاکونه-توزان واقع شده است. در این مکان، مجموعه‌هایی فرهنگی از هنرمندان ژاپنی و هنرمندان غربی از جمله پیکاسو و دیگر هنرمندان اواخر قرن ۱۹ و ۲۰ میلادی نگهداری می‌شوند. به این موزه قدم بگذارید و به جهانی فرا واقعی وارد شوید، جایی که همه چیز در عین واقعیت بسیار غیر قابل باور و رویایی است. اگر شما از دوستداران موزه‌های هنری باشید، این تجربه برایتان بسیار ناب و بی‌همتا خواهد بود.

 روستای موتو هاکونه (Moto Hakone)

موتو هاکونه روستایی در حوالی دریاچه آشینوکو است که چشم انداز بی نظیری از دریاچه آشینوکو و همینطور کوه فوجی دارد. همچنین جاده زیبای باستانی معروف توکایدو از روستای موتو شروع می شود.

قصر سلطنتی هاکونه (Katsura Imperial Villa)

قصر سلطنتی هاکونه (Katsura Imperial Villa) در گذشته محل اقامت تابستانی خاندان سلطنتی ژاپن بوده است . معماری باغ های اطراف قصر سلطنتی هاکونه در عصر خود بسیار مدرن بوده و از شاهکارهای باغبانی ژاپن به حساب می آید. در اطراف قصر سلطنتی هاکونه، پارک اونشی واقع شده است که بر زیبایی و جذابیت این بنا می افزاید. پارک اونشی چشم انداز فوق العاده ای به دریاچه آشینوکو دارد.

شهرهای خواهر خوانده

هاکونه با شهرهای ذکر شده در پایین پیوند خواهر خواندگی دارد:

سنت موریتز، از سوئیس

تویکاو – هوکایدو ، ژاپن

جاسپر ، کانادا

تاوپو – نیوزلند

اوواکودانی، دره اوواکودانی (Owakudani )

اوواکودانی یک آتشفشان بسیار فعال در قلب هاکونه بوده که بر اثر انفجار آن دره مرموز و دیدنی دهانه آتشفشانی به وجود آمده است و به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر از آن یاد می‌شود. در بین محلی‌ها، این دره به دره بزرگ جوشان شهرت دارد که با توجه به فعالیت‌های آتشفشانی همیشگی‌اش نام بسیار برازنده ای دارد. این دره به قدری فضایی عجیب و اسرارآمیز دارد که گویی سرزمین ارواح است. یکی دیگر از دلایل معروفیت این دره اسرار آمیز کورو تاماگو (kuro tamago) یا تخم مرغ های سیاه و جادویی اش است که گفته می شود با خوردن آن ها هفت سال به عمر انسان اضافه می شود.

 جاده قدیمی توکایدو (Old Tokaido Road)

جاده توکایدو اولین جاده ژاپن باستان بود که در آن نظارت و کنترل برقرار شد و امنیت بالایی داشت، قبل از احداث این جاده سفر کردن با وجود راهزنان و سامورایی ها کار به شدت خطرناکی بود. این جاده باستانی و زیبا توکیو را به کیوتو متصل می کرد. جاده توکایدو باعث تحول ژاپن باستان شد و امکان سفر و تجارت را برای مردم این کشور آسان ساخت.امروزه بخش گسترده ای از جاده قدیمی توکایدو جزئی از محدوده بزرگراه شده است. با این وجود قسمتی از مسیر سنگی این جاده در فاصله بین موتوهاکونه و هاتاجوکی حفظ شده است. طول باقی مانده از این مسیر سنگی ۶۰ الی ۹۰ دقیقه است. هنوز میتوان در جاده باستانی و از لابلای درختان سر به فلک کشیده سرو عبور کرد و از پیاده روی در طبیعت زیبا و فضای تاریخی مسیر لذت برد.

 ریوکان هاکونه (ryokan )

ریوکان به معنی عامیانه همان مسافرخانه در ایران است که در ژاپن با آداب و رسوم ژاپنی و سبک سنتی آماده می شود. در سفر به ژاپن اقامت در ریوکان می تواند تجربه ای خاطره انگیز و لذت بخش برای گردشگران باشد. از آنجایی که هاکونه یکی از مقاصد توریستی قدیمی ژاپن است ریوکان های بسیاری در آن وجود دارند. با اقامت در ریوکان های ژاپنی می توانید، به علاوه تجربه اقامت در اتاقی به سبک و فرهنگ چینش ژاپنی، از اونسن (حمام آب گرم) اختصاصی در اتاقتان نیز لذت ببرید.

 راه آهن هاکونه توزان (Hakone Tozan Railway)

راه آهن هاکونه توزان از قدیمی ترین خطوط راه آهن کوهستانی ژاپن محسوب میشود. مسیر بین هاکونه یوموتو تا گورا جاده ای باریک است که از لابلای جنگل های انبوه و از میان طبیعت بکر و مناظر نفس‌گیر عبور می‌کند، این قطار از بالای پل های بسیار و از داخل تونل های کوهستانی فراوانی عبور می کند. تندترین سراشیبی در ژاپن بین هاکونه- یوموتو و کوواکودانی (Kowakdani) با شیب ۸۰/۱۰۰ است. لازم است طی این مسیر کاملاً هشیار باشید تا نبوغ مهندسی ژاپنی را از نزدیک ببینید و لذت ببرید. قطار سواری در این مسیر به تنهایی تجربه ای هیجان انگیز و فوق العاده است.

جاده ( توکایدو) خیابان سرو | Cedar Avenue

جاده تاریخی توکایدو که به خیابان سرو نیز شناخته می‌شود یکی از زیبایی های شهر هاکونه است. قدم زدن در این جاده طبیعی، به دور از شلوغی آرامشی وصف ناپذیر به همراه دارد خیابانی با درختانی که عمر بالای ۳۵۰ سال دارند. پس از عبور از این سرو های سر به فلک کشیده از بوداهای سنگی هاکونه و یادمان‌هایی که برکه شوجین (Shojin) را محاصره کرده‌اند عبور میکنید که قدمت آنها به قرن ۷ میلادی باز می‌گردند. پس از آن جاده شما را به سوی، ایشیداتامی (Ishidatami)، مسیر سنگ فرش ساخته شده در اوایل دوره اِدو (Edo) خواهد برد که برای سفر درباریان و روستایی‌ها ساخته شده. پیاده‌روی در طبیعت و مناظر فریبنده هاکونه خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091286*****
[نمایش اطلاعات]