اطلاعات تماس
  • 091286*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210127755123861
در دسترس نیست

تور پاییز ژاپن

اطلاعات تور ژاپن ۱۴۰۲

کد: 140210127755123861

، (اخبار رسمی): بهترین انتخاب برای افرادی که عاشق امنیت و زیبایی هستند کشور ژاپن است، همانطور که میدانید ژاپن جزء پیشرفته ترین کشورهای دنیاست! اگر به دنبال سفر به کشوری پیشرفته و تجربه جدید‌ترین و مدرن‌ترین تفریحات هستید تور کشور ژاپن و شهر توکیو، بهترین انتخاب برای شماست.

اطلاعات تور ژاپن ۱۴۰۲
اطلاعات تور ژاپن ۱۴۰۲

جهت کسب اطلاعات تور ژاپن مقاله زیر را مطالعه فرمایید : بهترین انتخاب برای افرادی که عاشق امنیت و زیبایی هستند کشور ژاپن است، همانطور که میدانید ژاپن جزء پیشرفته ترین کشورهای دنیاست...

اطلاعات مفید تور تفریحی ژاپن ۱۴۰۲

کشور ژاپن

ژاپن، کشوری کوچک در جنوب شرق آسیاست که توسط اقیانوس آرام احاطه گریده. این کشور در فصل بهار، آب و هوایی معتدل دارد و بعنوان مقصدی خاص برای سفر در ایام نوروز ۱۴۰۲ شناخته میشود. ما همچنین تور نوروزی ژاپن ۱۴۰۳ را هم برنامع ریزی کرده ایم، برای اطلاع از تور نوروزی ۱۴۰۳ میتوانید کلیک کنید.

چناچه شما هم قصد سفر کردن به ژاپن را دارید، حتما از مکان‌های دیدنی که در ادامه معرفی شده دیدن کنید:

برای مشاهده همه تور های ژاپن کلیک کنید.

شهر توکیو، در تور ژاپن

توکیو پایتخت و مرکز اقتصاد و فرهنگ کشور ژاپن است که از لحاظ سیاسی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد. توکیو مرکز امپراطوری و کاخ پادشاهی ژاپن محصوب می شود. از لحاظ جاذبه گردشگری توکیو بعنوان بزرگ‌ترین شهر کشور ژاپن نیز شناخته میشود که همین امر به جاذبه‌های دیدنی و جذب توریست به این شهر افزوده است و کسانی که علاقمند به تفریحات آبی نیز هستند می‌توانند از سواحل تفریحی توکیو استفاده کنند.

گرفتن ویزای ژاپن قدم ما قبل از خرید تور ژاپن

ژاپن یکی از کشورهای آسیایی و البته فوق پیشرفته در دنیا می باشد که بسیاری از افراد آرزوی دیدن این کشور را دارند. با وجود این که کشور ژاپن در قاره آسیا واقع شده است؛ به جرات می توان این موضوع را بیان کرد که دقیقا شانه به شانه کشورهای اروپایی در تمامی زمینه های فرهنگی، تکنولوژی و… حرکت می کند. شاید با دانستن این عمر متعجب شوید که کشور ژاپن در یک بازه زمانی خیلی کوتاهی توانست به خوبی پله های ترقی و پیشرفت را دو تا یکی طی نماید و خود را به یکی از کشورهای تراز اول اروپا تبدیل کند.

با توجه به امکانات و جاذبه های گردشگری که کشور ژاپن دارد؛ تقریبا آرزوی هر فردی دیدن این کشور از نزدیک می باشد. اغلب توریستان برای این که اجازه ورود به کشور ژاپن را داشته باشند؛ باید اقدام به دریافت ویزا کنند. اشخاصی که ملیتی ایرانی دارند؛ بدون دریافت ویزا اجازه وارد شدن به کشور ژاپن را ندارند. اگر به دلایل مختلفی سفری به ژاپن در پیش دارید؛ باید حتما در یک بازه زمانی تعیین شده اقدامات لازم را جهت اخذ روادید این کشور انجام دهید.

شرایط دریافت ویزای توریستی ژاپن

با تجربه ای که در طی سال ها فعالیت خود در این زمینه در سان وی به دست آورده ایم؛ این موضوع را به جرات بیان می کنیم که در صورت نداشتن یک سری از شروط؛ قطعا شانس شما برای دریافت ویزای این کشور نزدیک به عدد ۰ می شود.

اولین موردی که سفارت کشور ژاپن آن را به دقت بررسی می کند؛ موضوع گردش حساب می باشد. باید در روز مصاحبه گردش ۳ ماه اخیر حساب بانکی خود را که به امضا و مهر رییس بانک رسیده باشد را همراه داشته باشید. البته به یاد داشته باشید که حتما باید این گردش حساب به زبان لاتین باشد. هر چقدر تراکنش های حساب مالی شما بیش تر باشد؛ شانس شما برای دریافت ویزا بیش تر می شود.

دومین شرط نیز داشتن تمکن مالی می باشد. شخصی که قصد دارد ویزای ژاپن را دریافت نماید، باید حداقل به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تمکن مالی داشته باشد. نامه تمکن نیز باید به مهر و امضای رییس بانک رسیده باشد.

مدارک لازم برای دریافت ویزای ژاپن

تمامی مدارک ویزای ژاپن که آن ها را معرفی می کنیم؛ باید در یک دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد.

اصل گذرنامه با داشتن حداقل ۶ ماه تاریخ انقضا.

گردش حساب بانکی و نامه تمکن مالی.

بلیط رفت و برگشت هواپیما.

واچر هتل.

فرم تکمیل شده درخواست ویزا.

گواهی اشتغال به کار.

۱ قطعه عکس ۴.۵*۴.۵ با پس زمینه سفید.

بیمه مسافرتی مطابق با تعداد روزهای سفر.

برنامه سفر.

اصل مدارک هویتی اعم از شناسنامه و کارت ملی.

اگر به صورت انفرادی قصد دریافت ویزای توریستی ژاپن را داشته باشید؛ باید مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به سفارت این کشور جهت بررسی مدارکتان پرداخت کنید. اگر در قالب گروهی نیز قصد دریافت ویزا را دارید این هزینه توسط آژانس های هواپیمایی پرداخت می شود. زمانی که دست به خرید تور ژاپن بزنید؛ تمامی مبالغ سفر از ۰ تا ۱۰۰ مشخص شده است و شما می توانید در جریان ریز هزینه های سفر قرار بگیرید.

چند روز باید منتظر جواب سفارت باشیم؟

طبیعتا افرادی که تاکنون هیچ تجربه ای در زمینه دریافت ویزای ژاپن نداشته اند و یا این که تا به حال دست به خرید تور ژاپن نزده اند؛ این سوال را دارند که چند روز باید برای گرفتن پاسخ از سمت سفارت منتظر بمانند؟ در مورد این زمان نمی توان یک صحبت قطعی داشت اما در خوشبینانه ترین حالت ممکن باید ۵ روز کاری منتظر بمانید.

انتخاب بهترین هتل در زمان خرید تور ژاپن

با توجه به پیشرفته بودن کشور ژاپن، باید این انتظار را داشت که هتل های این کشور نیز فوق العاده لوکس و لاکچری باشند. توکیو پایتخت کشور ژاپن به مهد آسمان خراش ها در دنیا معروف است و همین مسئله موجب شده تا این شهر میزبان هتل های مرتفع، لوکس، مدرن و… باشد،از طرفی طبیعتا شهر توکیو اولین مقصد سفر به کشور ژاپن می باشد. در بدو ورود به این شهر قطعا از دیدن این همه زیبایی و مدرن بودن کیش و مات می شوید. توصیه می کنیم برای جلوگیری از این امر حتما عکس هایی از این شهر را قبل از سفر خود به توکیو ببینید تا مدهوش زیبایی این شهر نشوید.

اغلب آژانس های هواپیمایی که از طریق آن ها کار خرید تور ژاپن را انجام می دهید؛ دست شما را برای انتخاب هتل باز می گذارند و این اختیار به شما می دهند تا از بین هتل های موجود در این شهر دست به انتخاب یکی از آن ها بزنید.

هتل پارک حیات توکیو

در قلب شهر توکیو یک هتل پنج ستاره با ظاهری شیشه ای و مینیمال حسابی خود نمایی می کند. هتل پارک حیات توکیو دارای ۱۷۷ اتاق است و جزئی از هتل های مرتفع در شهر توکیو محسوب می شود. از مهم ترین امکانات این هتل می توان به صندوق امانات، رستوران، پارکینگ، تهویه مطبوع، پارکینگ، اینترنت رایگان و… اشاره کرد. در رستوران این هتل می توانید خود را به یک وعده غذای سنتی و یا مدرن ژاپنی میهمان کنید.

هتل کونراد

اگر اهل سفر کردن باشید؛ حتما می دانید که کشور ژاپن نیز همچون کشورهای اروپایی دارای فضای سبز و البته طبیعت بکر و بی نظیر می باشد. هتل کونراد یکی از هتل های معروف شهر توکیو محسوب می شود که از پنجره های این هتل می توانید نظاره گر باغ Hamarikyu باشید. اگر از دوستداران طبیعت هستید و دوست دارید صبح خود را با دیدن گل و گیاه شروع کنید؛ پیشنهاد می کنیم حتما در این هتل اقامت داشته باشید. از مهم ترین مزیت هایی که هتل کونراد دارد در این است که در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده است. حتما می دانید که سیستم ریلی کشور ژاپن بسیار پیشرفته است و در هر نقطه از شهر شاهد وجود ایستگاه مترو هستیم. همین مسئله موجب می شود تا شما بتوانید در تمامی نقاط شهر بدون کوچک ترین مشکلی تردد داشته باشید.

این هتل دقیقا در فاصله ۱ کیلومتری برج توکیو و ۶ کیلومتری معبد سنسوجی قرار دارد. از امکانات این هتل هر چقدر بگوییم باز هم نتوانسته ایم آن طور که باید و شاید حق مطلب را ادا کنیم. با این تفاسیر یکی از مهم ترین امکانات هتل کونراد می توان به اینترنت بی سیم اشاره کرد.

هتل پارک توکیو

یکی از بی نظیرترین و البته مدرن ترین هتلی که در شهر توکیو قرار دارد؛ می توان به هتل پارک توکیو اشاره کرد. این هتل جزئی از هزاران آسمان خراش موجود در شهر توکیو است. اگر غذا دوست هستید و میخواهید تا در شهر توکیو رستوران گردی داشته باشید؛ این خبر را به شما می دهیم که در این هتل ۷ رستوران وجود دارد. جای دوری برای خوردن غذاهای ژاپنی نروید؛ چرا که در رستوران های این هتل هر غذایی که فکرش را بکنید؛ سرو می شود. هتل پارک توکیو در فاصله چند متری از ایستگاه راه آهن شیمباسی قرار گرفته است. از امکانات این هتل آسمان خراش می توان به داشتن باشگاه، اینترنت رایگان، گالری نقاشی که در آن آثار هنری مختلفی وجود دارد و… اشاره کرد.

برنامه ریزی تور ژاپن

بعد از انتخاب هتل؛ حال نوبت به برنامه ریزی تور ژاپن می رسد. برای این که بتوانید از سفر خود نهایت استفاده را ببرید؛ نیاز است تا برنامه ریزی درستی داشته باشید. اغلب تورهای کشور ژاپن ۱۰ روزه هستند و آژانس های هواپیمایی بر این مبنا برنامه سفر را به متقاضیان اعلام می کنند.

کشور ژاپن از شهرهای توریستی بزرگ و کوچک بسیار زیادی تشکیل شده است. برخی از شهرهای این کشور به دلیل جاذبه و زیبایی هایی که دارند؛ بسیار محبوب تر از سایر شهرها هستند. انتخاب نوع تور بر عهده شماست. پیشنهاد می کنیم اگر تاکنون هیچ تجربه ای در زمینه خرید تور ژاپن نداشته اید؛ حتما قبل از هر انتخابی با افراد آگاه در این زمینه مشورت داشته باشید تا بتوانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید.مشاوران تیم سان وی میتتوانند در این عمر به شما کمک کنند 

نقاط دیدنی ژاپن

خوشبختانه گسترش اینترنت و همه گیری آن میان عموم مردم باعث شده تا این روزها کسب اطلاعات در خصوص موضوعات مختلف؛ راحت تر از همیشه باشد. اگر با تور ژاپن سان وی سفر کنید؛ یک برنامه ریزی جامع برای شما توسط مجریان در نظر گرفته می شود. با این برنامه ریزی قطعا به بازدید تمام جاذبه های گردشگری شهر توکیو خواهید رفت. با این وجود اگر دوست دارید خودتان از این نقاط گردشگری آگاهی داشته باشید؛ قسمت بعدی را به دقت مطالعه نمایید.

معابد و قصرهای کشور ژاپن

 با توجه به فرهنگ، اعتقادات و همچنین پیشینه تاریخی کشور ژاپن؛ باید این انتظار را داشته باشید که در این کشور معابد و قصرهای زیادی قرار داشته باشد. با این وجود که کشور ژاپن در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی داشته است؛ اما به یاد داشته باشید که دولت این کشور به تاریخ خود بسیار ارج می نهد و سعی می کند تا همواره از معماری گذشته خود به هنگام ساخت معابد و قصرها استفاده کند تا به این صورت بتواند تاریخ کشور خود را به رخ همگان بکشد. اگر بخواهیم در مورد تمامی معابد و قصرهای کشور ژاپن صحبت کنیم؛ قطعا نگارش ده ها صفحه مقاله نیز کافی نخواهد بود.

قصر سنتی کیوتو، قلعه اوساکا، معبد میجی، معبد آتسوتا، معبد توجی، قلعه ماتسوئه، قصر سلطنتی کاتسورا و قلعه هیکونه تنها بخشی از قلعه و معابد کشور ژاپن می باشد. شاید برایتان جالب باشید بدانید که هیچ گاه معابد کشور ژاپن خالی از جمعیت نمی شود؛ چرا که مردمان این شهر همواره در این معابد مشغول عبادت هستند.

پارک های کشور ژاپن

همان طور که در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره شد؛ کشور ژاپن طبیعت بکر و بی نظیری دارد. در این کشور چند پارک ملی وجود دارد که قطعا با دیدن آن های هوش از سرتان می پرد.

پارک نارا یکی از قدیمی ترین پارک های کشور ژاپن است که به پارک گوزن ها نیز معروف است. در این پارک در حدود ۱۲۰۰ هزار گونه گوزن وجود دارد که به صورت آزادانه در پارک جست و خیز می کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که اجازه غذا دادن به این گوزن ها را دارید. اما در انجام این کار باید احتیاط کنید؛ چرا که ممکن است توسط آن ها زخمی شوید.

پارک ملی اوگاساوارا از کوچک ترین پارک های کشور ژاپن می باشد. برای دیدن این پارک باید حتما سوار بر قایق شوید. از مهم ترین دلایل زیبایی این پارک، می توان به این مورد اشاره کرد که تنها گونه های جانورانی که متعلق به این منطقه هستند را از نزدیک می بینید.

پارک آشیکاگا یک پارک فوق العاده زیبا با طبیعتی بکر و گونه های گیاهی متنوع می باشد. قطعا زمانی که این پارک را ببینید نمی توانید از تنوع آن ها دل بکنید.

کوه فوجی

کوه فوجی یکی از بلندترین کوه های ژاپن است که ارتفاع آن ۳۷۷۶ متر می باشد. کوه فوجی را می توان بهترین و زیباترین نقاشی خدا بر روی زمین دانست. اگر از علاقه مندان کوهنوری می باشید؛ پیشنهاد می کنیم حتما وسایل کوهنوردی خود را برای فتح این رشته کوه بلند ژاپن با خود به این کشور ببرید.

ساحل ایشاگی

کشور ژاپن را می توان تلفیقی از جاذبه های گردشگری مختلف دانست. این کشور برای هر جور سلیقه ای یک جاذبه گردشگری دارد. اگر دوست دارید تا در ساحل آفتاب بگیرید و یا شنا کنید؛ حتما قبل از سفر خود یک برنامه ریزی درستی برای بازدید از ساحل ایشاگی داشته باشید. به جر افتاب گرفتن و شنا کردن، هر روزه تفریحات شبانه در این ساحل برگزار می شود که می توانید در آن ها شرکت کنید.

جزیره هاشیما

از جزیره هاشیما با نام جزیره ارواح نیز یاد می شود؛ چرا که در حال حاضر این جزیره خالی از سکنه می باشد. قطعا اولین حسی که وجود شما را با پا گذاشتن در این منطقه فرا می گیرد، حس ترس است. این جزیره واقعا وحشتناک است و هر لحظه امکان ریزش قسمت هایی از دیواره های آن وجود دارد. برای جلوگیری از این امر دولت این کشور راه های مخصوصی را برای گذر توریستان ایجاد کرده است.

زیباترین اماکن دیدنی ژاپن

به جرات این موضوع را بیان می کنیم که به هر گوشه ای از سرزمین آفتاب که نگاه کنید؛ اثری از زیبایی خلقت را خواهید دید. این کشور برای هر سلیقه ای یک و یا چند جاذبه دیدنی دارد. محال است شخصی به دیدن این کشور برود و از دیدن آن پشیمان شود. در قسمت قبلی از مقاله سان وی در ارتباط با ژاپن و جاذبه های زیبایش تنها به یک دهم از این اماکن و جاذبه های گردشگری اشاره شد.

هیروشیما

زمانی که نامی از هیروشیما به میان می آید؛ ذهن همه ناخودآگاه به سمت بمب اتم و اتفاقات ناخوشایندی که در این شهر اتفاق افتاده؛ می رود. اما این شهر جاذبه های گردشگری خود را دارد، یکی از جذاب ترین جاذبه های این شهر قلعه مجلل و مدرن ۵ طبقه است که قطعا با دیدن آن مبهوت زیبایی وصف ناپذیرش می شوید. از دیگر جاذبه های گردشگری میتوان به باغ شوکی، معبد جوجوکو و… اشاره کرد.

چهار راه شیبویا

دوست دارید یک چهار راه رنگین کمانی را از نزدیک ببینید؟ چهار راه شیبویا یکی از شلوغ ترین و در عین حال رنگارنگ ترین چهار راهی است که قطعا در طول عمر خود دیده اید. این چهار راه دقیقا در مرکز شهر توکیو قرار دارد. در شیبویا تا دلتان بخواهد رستوران، کافه و… قرار دارد.

دیزنی لند توکیو

قطعا یکی از جذاب ترین مناطق برای کودکان در زمین پارک دیزنی لند می باشد. برای ساخت این پارک در ژاپن از فیلم هایی که توسط والت دیزنی ساخته شده؛ الهام گرفته شده است. دیزنی لند توکیو اولین و در عین حال تنهاترین دیزنی لندی است که در خارج از کشور ایالات متحده آمریکا قرار دارد. در دیزنی لند بزرگ ژاپن جاذبه های گردشگری مختلفی قرار دارد که شما می توانید از آن ها دیدن نمایید. در این دیزنی لند شلوغ حتی رستوران ها و کافه هایی به سبک کودکان قرار دارد که می توانید در آن ها غذاهای مختلفی را میل کنید.

هزینه های سفر به ژاپن

اوضاع اقتصادی که بر جامعه حاکم است؛ باعث شده تا قدرت خرید مردم بسیار کم شود. همین مسئله موجب شده تا بسیاری از افراد توانایی مالی کافی برای سفر به این کشور را نداشته باشند. اما برخی افراد به دلیل عدم داشتن اطلاعات درست و کافی ممکن است هزینه های سنگینی را برای سفر خود متصور شوند.تیم سان وی میتواند اطلاعات کامل و کافی را در این مورد به شما ارائه دهد برای گرفتن مشاوره رایگان روی لینک کلیک نمایید.

با توجه به دردسر و مشکلاتی که برای سفر به کشور ژاپن به صورت انفرادی وجود دارد؛ انتخاب عاقلانه خرید تور ژاپن می باشد تا خیال شما از هر بابتی راحت باشد. با خرید تور ژاپن ۰ تا ۱۰۰ کار شما اعم از دریافت ویزا، خرید بلیط، رزرو هتل، عوارض خروج از کشور و… بر عهده آژانس هواپیمایی است و شما تنها باید چمدان های خود را ببندید و منتظر فرا رسیدن موعد سفر خود باشید. البته یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید؛ این است که حتما یک مقدار پول باید به همراه خود داشته باشید تا در حین سفر از آن خرج کنید. ین، واحد رسمی پول کشور ژاپن است و می توانید در کشور ایران اقدام به خرید ین نمایید تا در ژاپن مشکلی از بابت تبدیل پول خود از دلار به ین نداشته باشید.

نکاتی که باید در سفر به ژاپن رعایت کنید

حتما با این موضوع آشنایی دارید که کشور ژاپن یکی از کشورهای قانون مند می باشد که یک چارچوب مشخصی را برای توریستان در نظر گرفته است. شاید با شنیدن این جمله کمی ترس وجود شما را فرا گرفته باشد؛ اما جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که این اصول و قواعد اصلا موارد سخت و غیر قابل انجامی نیستند.

قانون اول این است که اصلا به هنگام پیاده روی کردن اجازه خوردن خوراکی و استعمال دخانیات را ندارید. انجام همچنین کاری از سمت مردم این کشور یک رفتار بی ادبانه تلقی می شود.

قاون دوم این است که از چوب های غذا خوری به شکلی کاملا درست استفاده کنید. از آنجایی که این چوب ها دارای معنی و مفهوم خاصی هستند؛ باید به هنگام استفاده از آن ها نهایت دقت را به خرج دهید.

قانون سوم این است که در هر مکانی که دلتان می خواهید؛ زباله هایتان را دور نریزید. در صورتی که زباله های خود را بر روی زمین بریزید، از سمت دولت این کشور جریمه می شوید.

البته این تنها بخشی از قوانین سفت و سخت این کشور می باشد. حتما قبل از سفر به ژاپن؛ با این قوانین آشنا شوید تا مشکلی برای شما در خلال سفر به وجود نیاید.

سفر به ژاپن

با دانستن این موارد حالا نوبت به این می رسد تا تجربه سفر خود به سرزمین آفتاب را با شما به اشتراک بگذارم. زمانی که دست به خرید تور ژاپن زدم؛ در حین سفر خود به سه شهر معروف و محبوب سرزمین آفتاب یعنی توکیو، کیوتو و اوساکا رفتم…

توکیو

در بدو ورود به شهر توکیو؛ از این همه شلوغی و البته نظم که با هم در تناقض هستند؛ قطعا متحیر می شوید. این شهر به معنای واقعی کلمه زیباست. کمی به آسمان خراش های این شهر نگاه کردم، با دیدن این اسمان خراش ها از نزدیک قطعا متوجه پیشرفتی که ژاپن در دنیا داشته است؛ می شوید. بعد از این که کمی در این شهر پیاده روی کردم؛ برنامه خود را برای بازدید از آثار و جاذبه های گردشگری شهر توکیو تنظیم کردم.

برج مخابراتی توکیو

اولین جاذبه گردشگری که به دیدن آن رفتم؛ برج مخابراتی توکیو بود. قبلا نام این برج مخابراتی را زیاد شنیده بودم اما زمانی که آن را از نزدیک دیدم؛ از بزرگی و ارتفاع آن کیش و مات شدم. این برج مخابراتی در حدود ۳۳۳ متر ارتفاع دارد و دومین سازه مرتفع شهر توکیو و کشور ژاپن محسوب می شود. شاید جالب باشد بدانید که بلندترین برج فولادی متکی به خود در جهان؛ این آسمان خراش می باشد. پیشنهاد میکنم حتما یک زمان مشخصی را برای دیدن این برج در نظر بگیرید. 

معبد سنسوجی

بعد از بازدید از بزرگ ترین آسمان خراش توکیو؛ به دیدن یکی از بزرگ ترین و البته قدیمی ترین معابد کشور ژاپن رفتم. اگر حتی به این کشور سفر نکرده باشید و یا با فرهنگ مردم ژاپن بیگانه باشید؛ به خوبی با این قضیه آشنا هستید که مردم ژاپن روزانه به معابد این شهر برای دعا می روند. معبد سنسوجی در سال ۶۲۸ میلادی ساخته شده و ظاهر قدیمی و سنتی دارد. یکی از مزیت هایی که معبد سنسوجی دارد؛ در این است که هر روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز می توانید به دیدن این معبد بروید.

جزیره اودایبا

شاید زمانی که اسم جزایر مصنوعی به میان می آید؛ ذهن شما به سمت شهر دبی برود، اما در قلب کشور ژاپن چندین جزیره مصنوعی وجود دارد که همگی آن ها در سال ۱۸۵۰ میلادی به وجود آمده اند. اودایبا نام این جزایر مصنوعی است که به سه تکه مختلف تقسیم شده اند. بزرگ ترین جزیره اودایبا، دایبا می باشد که به وسیله پل بریج به منطقه میناتو چسبیده شده. زمانی که به این جزیره رسیدم؛ از بزرگی و زیبایی آن متحیر شدم. در این جزایر مصنوعی پارک ها، فضای سبز، مراکز تفریحی، فروشگاهی و… مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید. با سفر به این منطقه با یک تیر چند نشان زدم و از چندین جاذبه گردشگری مختلف به موازات هم دیدن کردم.

پل رنگین کمان

بی راه نگفته ام اگر بگویم که شهر توکیو، شهر رنگین کمان هاست. در شب شهر توکیو واقعا ارزش دیدن دارد. یکی از بی نظیر ترین نور پردازی هایی که در طول عمرم دیدم؛ نور پردازی پل رنگین کمان بود. ساخت پل رنگین کمان چیزی حدود ۵ سال به درازا کشید و طول آن نیز ۷۹۸ متر می باشد. اگر مثل من خوش شانس باشید؛ در زمان بازدید از این شهر می توانید نور پردازی های این پل را از نزدیک ببینید. توجه کنید که در هر روز سال این پل نور پردازی نمی شود و تنها در برخی از روزهای خاص نورهای این پل روشن می شود.

هاکونه

هاکونه یکی از مناطق مسکونی مهم کشور ژاپن است. برای دیدن این منطقه مسکونی باید چیزی حدود ۱۰۰ کیلومتر از شهر توکیو فاصله بگیرید. به محض ورود به این منطقه مسکونی اولین حسی که وجودم را فرا گرفت؛ تشویش بود. در این منطقه مسکونی نسبتا بزرگ جاذبه های گردشگری فراوانی همچون آب گرم هاکونه، ریوکان هاکونه، قصر سلطنتی هاکونه، موزه فضای باز هاکونه و… قرار دارد. طبیعت و سر سبزی این منطقه زبان زد خاص و عام در دنیا می باشد. انقدر این منطقه مسکونی زیبا بود که اصلا حس دل کندن از آن را نداشتم. در سفر بعدی به کشور ژاپن باید یک مدت زمان ۱۰ روزه را تنها برای بازدید از این منطقه اختصاص دهم.

کشتی کروز

محال است اهل سفر کردن باشید اما اسم کشتی های کروز به گوشتان نخورده باشد. در شهر توکیو، امکان سوار شدن به این کشتی های لوکس را خواهید داشت. کشتی های کروز این منطقه تا دلتان بخواهد امکانات دارند. در این هتل های شناور که دائما بر روی دریا در حال جابجایی هستند؛ می توانید چند روز اقامت داشته باشید و صبح زیبای خود را با نگاه کردن به دریا شروع کنید. در خلال سفر خود یک روز را در کشتی کروزی که در منطقه توکیو قرار داشت، سپری کردم و به این موضوع که چرا نمی توانم بیش تر از ۱۰ روز در کشور ژاپن اقامت داشته باشم، افسوس خوردم.

آب و هوای ژاپن در تورهای نوروزی ۱۴۰۲

همانگونه که قبلا هم گفته شد فصل بهار از لحاظ آب و هوایی بهترین زمان سفر به ژاپن می‌باشد. ژاپن هم مانند ایران کشوری ۴ فصل است که تابستان‌های گرم و زمستان‌های نسبتا سردی دارد اما دمای هوا تا حدودی در نقاط مختلف این کشور متفاوت است به عنوان مثال در فصل زمستان دمای هوا در شهرهای جنوبی این کشور به ندرت به زیر صفر درجه می‌رسد اما هم زمان در بخش‌های مرکزی و شمالی دمای هوا به زیر صفر درجه نیز رسیده و برف در حال بارش است.

جاذبه های دیدنی توکیو در تو سفر به ژاپن ۱۴۰۲

این شهر پیشرفته و مدرن تفریحات و نقاط دیدنی و از همه مهمتر فروشگاه ها و بهترین مراکز خرید را با فراوانی در خود جای داده است که علاقمندان سفر به توکیو می‌توانند برای تفریح از طریق تور‌هایی مانند تور‌های نوروزی و تابستانی ژاپن به این کشور سفر کرده و در طی یک هفته از جاذبه گردشگری و زیبایی‌های توکیو دیدن کنند.

شما میتوانید در توکیو هر آنچه که برای تفریح و استراحت لازم دارید را پیدا کنید، از تفریحات آبی گرفته تا هتل‌های با کیفیت و مراکز خرید لوکس که در این شهر قرار دارند. در ادامه چند نمونه از بهترین جاذبه‌های دیدنی توکیو را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

منطقه گینزا

تئاتر کابوکی

دیزنی لند توکیو

قصر سلطنتی توکیو

معبد ایناری فوشیمی

برج توکیو

معبد سنسو

درخت آسمانی توکیو

منطقه ریوگوکو

موزه جیبلی

هتل‌های توکیو در تور ژاپن ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانید توکیو بعنوان یکی از شهر‌های پرجمعیت دنیا شناخته شده است و همین امر باعث شده تا هزینه اقامت در هتل‌های این شهر در مقایسه با سایر مقاصد گردشگری بالا‌تر باشد.

کشور ژاپن از جمله کشورهای مدرن و پیشرفته در دنیا شناخته می‌شود، در نتیجه دور از انتظار نیست که هتل‌هایی لوکس و با کیفیت داشته باشد.

هتل های تور نوروزی ژاپن معرفی شده از طرف سان وی تریپ تراز اول و جزو بهترین هتل‌های شهر توکیو هستند که خدمات رفاهی را با بالا‌ترین کیفیت به مهمانان ارائه می‌دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091286*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی