اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211087792625127
در دسترس نیست

سایت همساده ها برای مدیران ساختمان

رونمایی از سایت همساده ها با هدف مدیریت بهینه ی ساختمان ها

کد: 140211087792625127

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف مدیریت بهینه ی ساختمان ها و مجتمع های بزرگ مسکونی ,اداری و تجاری و مدیریت شارژ ساختمان ها، از سایت همساده ها به آدرس hamsadeha.com در تاریخ 9 آذر 1399 رونمایی شد.

رونمایی از سایت همساده ها با هدف مدیریت بهینه ی ساختمان ها
نرم افزار مدیریت ساختمان |اپلیکیشن مدیریت ساختمان |همساده ها راهی آسا برای مدیریت ساختمان

سایت همساده ها برای مدیران امکاناتی از جمله :تعریف واحد ها,امکان ثبت قبوض و فاکتور برای هر واحد ,امکان بیلان گیری ,امکان نظر سنجی آنلاین و چت خصوصی , اتصال به سامانه پیامکی و یادآور پرداخت برای ساکنین

به گزارش همساده ها، سایت hamsadeha.com که یک سایت مقاله محور در حوزه ی ساختمان است  با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد مدیریت بهینه ی ساختمان ها و مجتمع های بزرگ مسکونی ,اداری و تجاری و مدیریت شارژ ساختمان ها را تسهیل کند.

سال هاست مدیریت ساختمان به روش سنی در حال انجام است و مدیران در این راه دغدغه ها و چالش های بسیاری دارند .از جمله چالش های اصلی مدیران مشکل واریزی شارژ و هزینه های ساختمان توسط ساکنین و مالکین است که موجب میشود حساب و کتاب ساختمان درست صورت نگیرد و مدیران با مالکین و ساکنین به چالش برسند.مخصوصا زمانی که مالکین در دسترس مدیران نیستند و ارتباط با آنها به شکل موثری اتفاق نمی افتد.

در این راستا مشکل شفاف سازی حساب ها نیز برای افراد دغدغه به وجود آورده و همین موضوع گاها دلیل اصلی چالش های میان مدیران و ساکنین است.

نرم افزار همساده ها یک تیم فنی تخصصی است که در سال 1399 تصمیم گرفت به شیوه ی نوین به حل این مشکل بپردازد و با به کارگیری دانش فنی خود در زمینه ی حسابداری و برنامه نویسی و با در نظر گرفتن نظر مدیران و مشورت با مدیران متبهر نرم افزاری تولید کرد تا بتواند این مشکلات را تا حد ممکن برطرف کند.

حامد استادی، مدیر عامل همساده ها در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «سال هاست که مدیریت ساختمان ها به روش سنتی صورت میگیرد و مدیران هیچ پلتفرم مدیریتی مختص به این کار را در اختیار ندارند تا بتوانند به نحو احسن داخل آن فاکتور های خود را ثبت و گزارش گیری کنند.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « سایت همساده ها برای مدیران امکاناتی از جمله :

  • تعریف واحد ها
  • امکان ثبت قبوض و فاکتور برای هر واحد
  • امکان بیلان گیری
  • امکان نظر سنجی آنلاین
  • ارسال پیام به مدیران ,ساکنین و مالکین
  • اتصال به سامانه پیامکی و یادآور پرداخت برای ساکنین و مالکین
  • و ...
    را فراهم آورده است .
    همچنین افراد به راحتی میتوانند شارژ خود را به صورت آنلاین پرداخت کرده و یا فاکتور واریز را در سامانه آپلود کنند و منتظر بمانند مدیر آن را تایید کند.»

از سال 99 تا کنون این نرم افزار توسط هزاران نفر تست شده و بازخورد های مفیدی در جهت ارتقا و بهبود در یافت کرده است . هم اکنو این نرم افزار توسط صدها ساختمان در حال استفاده است و هزاران کاربر فعال دارد.

قابل ذکر است که از مزایای استفاده از نرم افزار همساده ها قیمت مناسب و پشتیبانی فوق العاده قوی تیم برای رضایت مشتریان و ساختمان هاست.

گفتنی است همساده ها، به مناسبت این رونمایی، اقدام به همکاری با مدیران و در اختیار گذاشتن پنل آزمایشی برای تست کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت همساده ها به آدرس hamsadeha.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همساده ها

همساده ها یک برنامه مدیریت ساختمان تحت وب است که در شرکت تجارت الکترونیک همراه داده (سهامی خاص) به شماره ثبت ۲۴۶۷ طراحی و ارائه شده از قابلیت های این نرم افزار می توان به پرداخت شارژ آنلاین , پرداخت قبض , مدیرت واحدها , صدور شارژ خودکار و چندین قابلیت شگفت انگیز اشاره کرد که میتواند مدیریت یک ساختمان را برای شما سریع تر و راحت تر سازد. ایده نرم افزار مدیریت ساختمان همساده ها: در سال ۱۳۹۸ ایده طرحی در قالب یک وب اپلیکیشن که در امور مدیریت ساختمان و زندگی آپارتمانی یاری رسان باشد شکل گرفت. افرادی که تجربه زندگی در آپارتمان ها و مجموعه های مسکونی و تجاری ،اداری را دارند با مشکلات و دغدغه های این سبک زندگی آشنایی دارند. شفافیت در امور مدیر ساختمان اولین قدم برای رفع ابهامات از طرف ساکنین است که همین موضوع سر آغازی بود برای شکل گیری همساده ها، که تا به امروز با تلاش و مشاوره و راهنمایی از مدیران مجموعه ها، متخصصین در امر حسابداری، مشاوران حقوقی در امر قوانین آپارتمانی، سعی در هر چه کامل تر شدن این وب اپلیکیشن کردیم.

اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان