اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140306158028115956
در دسترس نیست

ارائه خدمات متنوع در زمینه فروش انواع آی سی (IC) ها در هادی بان الکترونیک

فروش انواع IC (اتمگا و STM) در شرکت هادی‌بان الکترونیک

کد: 140306158028115956

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هادی بان الکترونیک با سابقه‌ی بیش از 2 دهه فعالیت در زمینه فروش انواع قطعات الکترونیکی،‌یکی از برترین شرکت ها در فروش انواع آی سی ها است. این شرکت از‌ یک تیم خبره در بخش پشتیبانی و فنی برخوردار است که کار هر مهندسی را در هنگام خرید این قطعه مهم برای پروژه های مهندسی ساده تر می کند.

فروش انواع IC (اتمگا و STM) در شرکت هادی‌بان الکترونیک
فروش انواع IC (اتمگا و STM) در شرکت هادی‌بان الکترونیک

هر دستگاه الکترونیکی که بطور روزمره از آن استفاده می‌کنیم مثل موبایل، لپ تاپ، یخچال فریزر، کامپیوترها، تلویزیون و دیگر لوازم این چنینی، همگی از مدل ساده یا پیچیده ای از IC بهره می برند.

هر دستگاه الکترونیکی که بطور روزمره از آن استفاده می‌کنیم مثل موبایل، لپ تاپ، یخچال فریزر، کامپیوترها، تلویزیون و دیگر لوازم این چنینی، همگی از مدل ساده یا پیچیده ای از IC بهره می برند. این قطعه نقش ارتباطی بین دیگر قطعات الکترونیکی را داشته و راه ارتباطی بین قطعاتی مانند خازن مقاومت، دیود و ترانزیستورهاست؛ که چه از طریق سیم یا روی مدار چاپی به هم متصل شده باشند، مدیریت این قطعه ها از طریق IC خواهد بود.

مدار مجتمع، IC، میکروچیپ یا چیپ، یک مدار الکترونیکی میکروسکوپی منظم است که از قطعه های الکترونیکی مختلف (مانند مقاومت، خازن، ترانزیستور و غیره) تشکیل شده که روی لایه ای از  ماده نیمه هادی (سیلیکون) چاپ و ساخته می شود. این قطعات قادرند عملیات هایی مشابه با بردهای الکترونیکی بزرگ و مجزا (که قطعات مجزا نیز دارند) انجام دهند. این نظام مشخص قطعات همراه با مدار های میکروسکوپی و لایه نیمه‌هادی به یکدیگر متصل شده و یک چیپ واحد را تشکیل می‌دهند که به آن مدار مجتمع، IC یا میکروچیپ گویند.

تاریخچه مدارهای مجتمع از تولید دستگاه های حالت جامد شروع شد. اختراع اولین لوله خلاء توسط جان امبروز فلمینگ در سال ۱۸۹۷ اتفاق افتاد و دیود مکشی نامیده شد. او برای موتورها قانون دست چپ را اختراع کرد، بعد از آن در سال ۱۹۰۶ لوله جدیدی که تریود نامیده شد و کاربردی شبیه آمپلی فایر داشت را اختراع کرد.

در سال‌های بعد ترانزیستور در لابراتوار بل ساخته شد (۱۹۴۷) که کاملاً جایگزین لوله های مکش شد، چون این دستگاه های جدید مقدار برق کمتری برای کارکرد نیاز داشتند.

بعد از آن قطعات جداگانه مختلفی ساخته شد که مجزا از هم کار می کردند و یا در مدارهای چاپی به هم متصل و با قطعه ای به نام مدار غیر مجتمع کنترل می شدند. این IC های قدیمی برق بسیاری مصرف می کردند و خروجی شان آنچنان مناسب نبود.

جک کیبلی از تگزاس آمریکا اولین IC را در سال ۱۹۵۰ اختراع کرد و رابرت نویس از کارخانه نیمه هادی FAIR CHILD مشکلات کاربردی این مدارهای مجتمع را برطرف کرد.

در سال ۱۹۵۹ بود که مدارهای یکپارچه بهینه شده و به تولید انبوه رسیدند و می شد چندین قطعه الکترونیکی را در یک لایه سیلیکونی ساخت. پس از آن کارایی ترانزیستور ها نیز بر روی IC ها بهتر شد.

خرید آی سی از شرکت هادی بان الکترونیک با بهترین قیمت و کیفیت در مدل های مختلف و همچنین برندهای متمایز امکان پذیر می باشد.
محصولات زیر در حال حاضر در جشنواره فروش شرکت هادی بان الکترونیک می باشند.

انواع محصولات Atmega و STM :

  • LPC1788FBD208
  • LPC1768FBD100
  • ATmega128A-AU
  • Atmega32a-au
  • ATmega64A-AU
  • Atmega16a-au
  • STM32f429IGT6
  • STM32F407VGT6
  • STM32F407VET6
  • STM32F103c8t6
  • STM32F030K6T6
  • STM32F103RET6
  • STM32F405RGT6

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هادی بان الکترونیک

شرکت هادی بان الکترونیک با بهرمندی از متخصصان مجرب و دهها سال تجربه سعی کرده است خدماتی متنوع را در حوزه برق و الکترونیک ارائه دهد تا تمام کسانیکه علاقه مند هستند در این صنعت حضور داشته باشند هدایت و پشتیبانی کند. دست تمامی کارافرینان، مهندسان، سرمایه گزاران، صاحبان صنوف و حتی ایده پردازان خالقی که می خواهند فکر تجاری خود را در این صنعت به منصه ظهور برسانند را به گرمی خواهیم فشرد و از تمام ظرفیت خود برای رسید به هدف مورد نظر استفاده خواهیم کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید