اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911144898315956

سال جدید با سایت جدید شرکت قطعات الکترونیک هادی بان الکترونیک

کد: 139911144898315956

https://bit.ly/2ODpUNf

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هادی بان الکترونیک در سال جدید با تغییر سایت خود و با استفاده از یک تیم مجرب به طراحی یک سایت حرفه ای و با عکس های کامل شخصی سازی شده از قطعات الکترونیکی خود پرداخت. این تصمیم در راستای بهبود فضای وب در زمینه فروش قطعات الکترونیک اورجینال توسط شرکت های معبر صورت گرفت.

سال جدید با سایت جدید شرکت قطعات الکترونیک هادی بان الکترونیک
سایت شرکت هادی بان الکترونیک

شرکت هادی بان الکترونیک در سال جدید با تغییر سایت خود و با استفاده از یک تیم مجرب به طراحی یک سایت حرفه ای و با عکس های کامل شخصی سازی شده از قطعات الکترونیکی خود پرداخت. 

با توجه به کرونا و شرایطی که این بیماری برای تمام جوامع جهانی به وجود آمد، تمام شرکت ها به سمت توسعه ی فضای دیجیتال خود حرکت کردند و تلاش کردند تا با بهتر کردن این بخش، بتوانند حرف های بیشتری برای گفتن در فضای آنلاین داشته باشند و در آینده شاهد از بین رفتن شرکت خود نباشند. 

هادی بان الکترونیک هم برای اینکه از این قافله عقب نیفتد، دست به کار شد و یک سایت بی نظیر را در زمینه فروش انواع قطعات الکترونیکی بین دیگر رقبای این بازار به سطح وب ارائه کرد.

این شرکت که به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع IGBT (از برندهای معروفی همچون فوجی، سمیکرون و میتسوبیشی) و همچنین انواع LCD از نوع های ال سی دی گرافیکی، ال سی دی کاراکتری و ال سی دی TFT و همچنین اولدها فعالیت می کند.

با عکس گرفتن تخصصی با دوربین های حرفه ای از تک به تک محصولات موجود در شرکت و قرار دادن این محصولات داخل سایت، سعی در داشتن دید بهتر مشتری نسبت به عکس محصولات قبل از خرید محصولات داشته است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هادی بان الکترونیک

شرکت هادی بان الکترونیک با بهرمندی از متخصصان مجرب و دهها سال تجربه سعی کرده است خدماتی متنوع را در حوزه برق و الکترونیک ارائه دهد تا تمام کسانیکه علاقه مند هستند در این صنعت حضور داشته باشند هدایت و پشتیبانی کند. دست تمامی کارافرینان، مهندسان، سرمایه گزاران، صاحبان صنوف و حتی ایده پردازان خالقی که می خواهند فکر تجاری خود را در این صنعت به منصه ظهور برسانند را به گرمی خواهیم فشرد و از تمام ظرفیت خود برای رسید به هدف مورد نظر استفاده خواهیم کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]