اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912054930115956

ارائه خدمات متنوع در زمینه فروش انواع ال سی دی ها در فروشگاه‌هادی بان الکترونیک

فروش انواع LCD گرافیکی، کاراکتری و TFT در هادی‌بان الکترونیک

کد: 139912054930115956

https://bit.ly/2P850pL

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هادی‌بان الکترونیک با سابقه‌ی بیش از 2 دهه فعالیت، یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه فروش انواع ال سی دی ها در سه بخش اصلی LCD گرافیکی، LCD کاراکتری و LCD TFT است.

فروش انواع LCD گرافیکی ، کاراکتری و TFT در هادی بان الکترونیک
فروش انواع LCD گرافیکی، کاراکتری و TFT در هادی‌بان الکترونیک

شرکت هادی بان الکترونیک با سابقه‌ی بیش از 2 دهه فعالیت در زمینه فروش انواع قطعات الکترونیکی،‌یکی از برترین شرکت ها در فروش انواع ال سی دی ها است.  این شرکت از‌یک تیم خبره در بخش پشتیبانی و فنی برخوردار است که کار هر مهندسی را در هنگام خرید این قطعه مهم برای پروژه های مهندسی ساده تر می کند. 

هادی بان در سه بخش LCD گرافیکی، LCD کاراکتری و LCD TFT به صورت تخصصی فعالیت می کند که در ادامه به معرفی جزئی تر هر‌یک از این بخش ها می پردازیم. 

ال سی دی گرافیکی

صفحه نمایش کریستال مایع ال سی دی گرافیکی، نمایشگری است که امکان نمایش تصاویر و متن ها را به بهترین شکل بر روی خود امکان پذیر کرده است. شرکت هادی بان این نوع ال سی دی ها را در متداول ترین ابعادش‌یعنی  ۶۴*۱۲۸ و ۲۴۰*۳۲۰ و  ۲۴۰*۱۲۸ و ۶۴*۲۴۰ در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. وجه تمایز ال سی دی های گرافیکی شرکت هادی بان با دیگر رقبا در کیفیت این محصولات و خدمات گارانتی و پشتیبانی که در اختیار مهندسان قرار می دهد. 

ال سی دی کاراکتری

صفحه نمایش کریستال مایع ال سی دی کاراکتری، نمایشگری است که امکان نمایش متن ها را به بهترین شکل بر روی خود امکان پذیر کرده است. شرکت هادی بان این نوع ال سی دی ها را در متداول ترین ابعادش‌یعنی ۲*۲۰ و ۲*۱۶ و  ۴*۲۰ و ۲*۸ در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. وجه تمایز ال سی دی های کاراکتری شرکت هادی بان با دیگر رقبا در کیفیت این محصولات و خدمات گارانتی و پشتیبانی که در اختیار مهندسان قرار می دهد. 

ال سی دی TFT

نمایشگر کریستال مایع ترانزیستور نازک TFT دارای ساختاری شبیه ساندویچ با کریستال مایع است که بین دو صفحه شیشه پر شده است. شرکت هادی بان این نوع ال سی دی ها را در متداول ترین ابعادش‌یعنی ۷ اینچ و ۴٫۳ اینچ و ۳٫۵ اینچ و ۵ اینچ در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. وجه تمایز ال سی دی های TFT شرکت هادی بان با دیگر رقبا در کیفیت این محصولات و خدمات گارانتی و پشتیبانی که در اختیار مهندسان قرار می دهد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هادی بان الکترونیک

شرکت هادی بان الکترونیک با بهرمندی از متخصصان مجرب و دهها سال تجربه سعی کرده است خدماتی متنوع را در حوزه برق و الکترونیک ارائه دهد تا تمام کسانیکه علاقه مند هستند در این صنعت حضور داشته باشند هدایت و پشتیبانی کند. دست تمامی کارافرینان، مهندسان، سرمایه گزاران، صاحبان صنوف و حتی ایده پردازان خالقی که می خواهند فکر تجاری خود را در این صنعت به منصه ظهور برسانند را به گرمی خواهیم فشرد و از تمام ظرفیت خود برای رسید به هدف مورد نظر استفاده خواهیم کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید