اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140306168028713782
در دسترس نیست

افتتاح سامانه استعلام قیمت و خرید بیمه آتشسوزی مجتمع مسکونی ویژه مدیران ساختمان

افتتاح سامانه استعلام قیمت و خرید بیمه آتشسوزی مجتمع مسکونی ویژه مدیران

کد: 140306168028713782

، تهران , (اخبار رسمی): امکانات جدید بیمه پارسیان نمایندگی ظهیری سروری کد 503683 با نام سامانه استعلام قیمت و خرید بیمه آتشسوزی مجتمع های مسکونی در وبسایت parsianagent.ir رونمایی شد.

افتتاح سامانه استعلام قیمت و خرید بیمه آتشسوزی مجتمع مسکونی ویژه مدیران
بیمه آتشسوزی مجتمع های مسکونی

سامانه استعلام قیمت و خرید بیمه آتشسوزی مجتمع مسکونی ویژه مدیران ساختمان های مسکونی افتتاح شد.

 به گزارش علیرضا ظهیری سروری مدیریت نمایندگی کد 503683 بیمه پارسیان، در تاریخ 1403/06/15، وبسایت parsianagent.ir میزبان رونمایی از سامانه استعلام قیمت و خرید اینترنتی بیمه آتشسوزی مجتمع های مسکونی، از امکانات جدید وبسایت این نمایندگی بود.

بر اساس این گزارش، این سامانه که در حوزه بیمه های ضروری مدیران ساختمان ها  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تخصصی و فنی نظیر دقت و سرعت در ارائه خدمات را ارائه کند تا این خدمت تازه مشاوره تخصصی، خدمات ویژه کارشناسی، بازدید اولیه و همچنین ارسال رایگان بیمه نامه را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، سامانه استعلام قیمت و خرید بیمه آتشسوزی مجتمع های مسکونی دارای محاسنی اعم از استعلام غیرحضوری و سرعت عمل است و می‌تواند باعث تسهیل در خرید برای مدیران مجتمع ها و ساختمان ها شود.

علیرضا ظهیری سروری مدیر نمایندگی ظهیری سروری کد 503683 بیمه پارسیان ، تولید این سامانه را نتیجه نزدیک به یک دهه کار تخصصی در این مجموعه دانست و گفت: فرایندهای تولید سامانه برای این خدمت از ابتدای سال آغاز و در شهریور 1403 آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1403/06/15 اعلام کرد و در ادامع افزود مدیران محترم مجتمع های مسکونی همچنین می توانند بیمه های مسئولیت مدنی مدیر ساختمان و آسانسور را نیز از این نمایندگی خریداری نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه پارسیان - نمایندگی ظهیری سروری

نمایندگی رسمی کد 503683 بیمه پارسیان با مدیریت علیرضا ظهیری‌ سروری افتخار دارد تا مشاور و ارایه‌ دهنده‌ انواع‌ خدمات بیمه ای، بیمه‌نامه‌ مهندسی، باربری، مسئولیت، اتومبیل، درمان‌ مسافرتی، درمان‌ و حوادث‌ گروهی و عمر و سرمایه‌گذاری شما در سراسر کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه