شبکه اجتماعی اسکیل ما موبایل فرندلی شد

کد: 1395041462565108

http://goo.gl/NLh6Zl

، تهران , (اخبار رسمی): اسکیل ما (شبکه اجتماعی مهارت های ایرانی) به عنوان اولین شبکه اجتماعی تخصصی فارسی از پلت فرم موبایل خود رونمایی کرد.

اسکیل ما دوستدار موبایل

اسکیل ما (شبکه اجتماعی مهارت های ایرانی) به عنوان اولین شبکه اجتماعی تخصصی فارسی از پلت فرم موبایل خود رونمایی کرد. این موضوع در راستای ارتقاء کیفیت خدمات این شبکه اجتماعی داخلی به کاربرانش برنامه ریزی و اجراء شد.

رشد سریع اسکیل ما با وجود گذشت زمان کوتاهی از تولد آن و از طرفی درصد بالای کاربرانی که ترجیح می دادند از طریق موبایل از این شبکه اجتماعی استفاده کنند موجب شد طراحی و پیاده سازی پلت فرم موبایل اسکیل ما بسیار زودتر از برنامه ریزی قبلی اجرا شود.

با وجود پیچیدگی قالب شبکه های اجتماعی از نظر تنوع صفحات و المان های داخلی ، کیفیت پلت فرم طراحی و پیاده شده در حدی است که اسکیل ما توانست حائز امتیاز کامل 100% از مراجع معتبر ارزیابی از جمله موتور سرچ گوگل شود.  در طراحی قالب موبایل با الگو گیری از بزرگترین شبکه های اجتماعی دنیا و هیمنطور اخذ چندین مرحله بازخورد از کاربران سعی شده است ضمن رعایت استاندارد های لازم حتی الامکان با سلیقه کاربران سازگار باشد. لذا از این به بعد  کلیه کاربران اسکیل ما می توانند از طریق موبایل کاربری بسیار دلپذیرتر و ساده تری را تجربه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه اجتماعی مهارت‌های ایرانی اسکیل‌ما (skillema)

Skillema یک شبکه اجتماعی تخصصی برای کاربران فارسی زبان، خصوصاً ایرانیان است. شبکه اجتماعی که کاربران فارسی زبان می توانند در آن خود و هنر و مهارت‌هایشان را به دیگران معرفی کنند از آن کسب در آمد کنند یا آنها را توسعه بدهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه