اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042666275617

درخشش بانوان کاراته کای منطقه آزاد قشم

10 مدال رنگارنگ برای بانوان جزیره

کد: 1395042666275617

http://goo.gl/bToAov

، تهران , (اخبار رسمی): دهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کشور سبک شوتوکان JSKA در دو بخش کاتا و کومیته در شهرستان آمل با درخشش بانوان قشمی و کسب 10 مدال رنگارنگ به پایان رسید.

10 مدال رنگارنگ برای بانوان جزیره

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، سمیه شهبازیان نایب رئیس هیات کاراته بانوان منطقه آزاد قشم  افزود: روژینا حق گویان در + 54 کیلو گرم جوانان، راحیل حق گویان در – 67 کیلو گرم بزرگسالان، آرزو خطیری در – 48 کیلوگرم نوجوانان و دیانا شهبازیان در وزن +50  کیلو گرم جوانان، چهار مدال طلای این مسابقات که با حضور یکهزار و 700 بانوی ورزشکار 29 استان کشور در شهرستان آمل برگزار شد را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: الینا ارحمی در – 31 کیلوگرم نوجوانان به اتفاق مبینا محمد خانی در وزن – 44 کیلوگرم نوجوانان مدال نقره گرفتند و چهار مدل برنز دهمین دوره مسابقات بانوان کاراته کای منطقه آزاد قشم هم به ستیا نجفی در +60 کیلوگرم بزرگسالان، پریا ایزد یاری در – 48 کیلو گرم نوجوانان، یسری جاهدی در – 50 کیلوگرم جوانان و زهرا سلیمی در وزن – 50 کیلوگرم جوانان رسید.
به گفته نایب رئیس هیات کاراته قشم، 30 بانوی کاراته کای منطقه آزاد قشم طی دو روز برگزاری این مسابقات طی روزهای 23 و 24 تیر ماه با عنوان "یادمان مدافعان شهدای حرم مازندران" در مجتمع دانشگاه شمال شهرستان آمل با حریفان خود مبارزه کردند.
وی اظهار کرد: این مسابقات در دوبخش کاتا و کومیته و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شد و به دلیل تعداد کم بانوان ورزشکار قشمی در این دوره از مسابقات، هیچ مقام تیمی نصیب بانوان قشم نشد و تنها در مبارزات انفرادی موفق به کسب چهار مدال طلا، دو نقره و چهار برنز شدند.
به گفته شهبازیان، نفرات برتر هر وزن قرار است به مسابقات بین المللی کاراته "آزرم" ترکیه اعزام شوند که براساس این تصمیم گیری، بانوان  طلایی منطقه ازاد قشم نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به نگاه مثبت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مقوله ورزش در همه سطوح، از حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان نیز برای کسب موفقیت تیم بانوان کاراته کای قشم تقدیر کرد.
بنا به این گزارش، بانوان کاراته کای منطقه آزاد قشم تاکنون موفق به حضور در چند مسابقه بین المللی از جمله مسابقات مسکو، اندونزی و ترکیه شدند که سال 1390 و در مسابقات مسکو با کسب 11 مدال از بین ورزشکاران 46 کشور جهان به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش