اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050369785698

برای حفاظت از محیط زیست و مسئولیت های اجتماعی انجام شد

توافق 5 ساله تویوتا با صندوق جهانی حیات وحش

کد: 1395050369785698

http://goo.gl/gyEKUC

، تهران , (اخبار رسمی): تویوتا برای حفاظت از محیط زیست و کاهش اثرات منفی حاصل از فعالیتهای صنعتی خود توافقی با صندوق جهانی حیات وحش امضا کرد تا مانع از تخریب محیط زیست شود.

توافق 5 ساله تویوتا با صندوق جهانی حیات وحش

تویوتا در نظر دارد ردپای خود در تخریب محیط زیست را از بین ببرد،بنابراین با سازمان‌ها و شرکت‌های بین المللی همکاری می کند

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت تویوتا، شرکت خودروسازی تویوتا توافق  پنج ساله ای با صندوق جهانی حیات وحش  امضا کرد و هدف این توافق  حرکت به سمت ایجاد فضایی پایدار در محیط زیست  و از بین بردن آثار منفی ناشی از توسعه فعالیت های خودروسازی تویوتا در دنیاست .  تویوتا و صندوق جهانی حیات وحش  در نظر دارند در حفاظت از تنوع زیستی ، افزایش آگاهی در مورد محیط زیست  و تسریع روند حرکت به سمت کاهش انتشار کربن و دنیای بدون کربن  با هم همکاری کنند.

تویوتا اولین شرکت خودروسازی دنیا و اولین شرکت ژاپنی است که توافقی با صندوق جهانی حیات وحش  امضا کرده است . مقامات تویوتا این همکاری را برای تضمین بقای مردم روی کره زمین ضروری می دانند و بر این باورند که تمام شرکت های دنیا باید برای  تبدیل کردن دنیا به محلی بهتر برای زندگی سرمایه گذاری و همکاری کنند . 

طبق این توافق تویوتا یک میلیون دلار برای حفاظت از جنگل های آسیا  سرمایه گذاری می کند و این کمک مالی را برای پنج سال ادامه می دهد. در مرحله اول حفاظت از جنگل های موجود در کشورهای جنوب شرقی آسیا به خصوص جنگل های کشور اندونزی  در دستور کار است ولی در ادامه تویوتا در نظر دارد حفاظت از جنگل های آسیب دیده در کشور چین و مالزی را هم بر عهده بگیرد .

تویوتا دلیل این سرمایه گذاری را حذف کردن رد پای خود در آسیب زدن به محیط  زیست می داند.

بر اساس این گزارش، شرکت‌های خودروسازی ضمن استفاده از مواد طبیعی به عنوان ماده اولیه تولید، بخش زیادی از گاز دی اکسید کربن دنیا را نیز تولید می کنند و یکی از عوامل اصلی گرم شدن کره زمین هستند. مقابله با این مشکل تنها از طریق سرمایه گذاری در حفظ گونه های گیاهی  و جنگل ها و حیوانات میسر است .

در سایت رسمی تویوتا نوشته شد: تویوتا برای تولید تایرهای خودرو و دیگر قطعات خودرو نیاز به رزین و چوب و دیگر محصولات طبیعی دارد  و اگر در بازسازی و حفاظت محیط زیست سرمایه گذاری نشود به تدریج محیط زیست انسان ها آسیب‌ هایی جدی و غیر قابل جبران را متحمل خواهد شد .بنابراین ما برای مقابله با تغیرات منفی محیط زیست با سازمان ها و شرکت های بین المللی همکاری می کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تویوتا

اتوموبیل سازی در این شرکت با تاکید بر تلاش‌های کیشیرو تویودا وبسیاری دیگر از مهندسان تویوتا، سعی دارد به معرفی چگونگی پیشرفت اتومبیل ها وکامیون ها از آغاز، با اتومبیل سواری مدل AA و اولین کامیون مدل G1 تا مدل SA، RS Crown و دیگراتومبیل های سواری تویوتا بپردازد.درسوم نوامبرسال 1938 کارخانه Koromo طی مراسمی افتتاح شد و از آن پس هر ساله در روز سوم نوامبر سالروز تأسیس Toyota Motor Co را جشن می‌گیرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست